Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2005
‎Karguak, eginbeharren banaketa eta erantzukizunak ikastetxeko Araudianzehazten dira eta bertako organigraman azaltzen dira. Ikastetxeko kolektibo guztiekkudeaketa lanetan eta erabakiak hartzeko orduan parte hartzeak eragina du ikasleen balioetan. Ikastetxeko arauak irakaskuntzako eduki bezala aztertu behar dira.
2010
‎/ imgs/ 2010/ 10/ clase plastica123portada.jpg Eskola eremuek eragina dute ikasleen emaitza akademikoetan. Hala berresten dute ikastetxeetako ingurumen eta ergonomia baldintzek ikasleen errendimenduan eta irakasleen lanean duten eraginari buruz egindako ikerketek.
2011
‎Ez oraindik; lantzen ari naiz.Bertso eskolek formateatzen zaituztete. Nik ez ditut bi bertsolari berdin ikusten! Gero, gazte garelarik, irakasleak sekulako eragina du ikaslearengan. Baina momentu batetik goiti, zuri da erabakitzea zer edo nor izan nahi duzun.
‎Edukiak ikasi aurretik, ikasten ikasi behar da. Helburu hori lortu nahi da gaur egun hezkuntza maila guztietako ikasleei proposatzen dizkieten ikasketa tekniken ikastaro eta tailerren bidez. Laguntza programa horiek eragina dute ikasleak errendimenduari laguntzen dioten eta bere denbora ongi antolatzen ikasten duen ikasketa metodologiak eta estrategiak ezagutzen eta aplikatzen jakitea, ataza programazio egoki eta eraginkor baten bidez.
2012
‎Ene garaian, irakaskuntzaren aurkako erreakzio gisako bat izan zen, eta egun ere, irakaskuntzak krak egiten du hein handi batean. Izan ere, sistemak soberako eragina du ikasleengan.
‎kolektiboaren kulturak duen eragina. Jaiotzen direnetik kulturaren ezaugarriek eragina dute ikasleengan, eta, ondorioz, ezaugarri horiei zentzu propioa ematen diete.
2014
‎Eskolak duen euskalduntzeko ahalmena, etorkinen kasuan zaildu egiten da, izan ere guk aurkeztu ditugun datuek, zein aurretik egindako hainbat ikerketek ere, erakutsi dute, ikasle etorkinen euskararen ezagutza eta erabilera autoktonoena baino nahiko baxuagoa dela (Ibarraran & besteak, 2007; Etxeberria Elosegi, 2008). Hainbat ikerketak ere aditzera eman dute, aldagai sozio demografikoek eragina dutela ikasle autoktono zein etorkinen euskararen erabileran (Etxague, 1994; Larrañaga, 1996; Arratibel, 1999; Garcia, 2001; Etxeberria & Elosegi, 2008; Arrue ED, 2011..) besteak beste: eredu linguistikoak, ikastetxe motak eta ikastetxeko etorkin kopuruak duen eragina.
‎josemanuelera Muturreko adimena duten pertsonen hiru ezaugarri komun Mugako adimena ez da gaixotasun bat, nahaste bat baizik, eta «zenbait muga buru funtzionamenduan eta trebetasunen erabileran, hala nola komunikazioan, zainketa pertsonalean eta trebetasun sozialetan». Honela definitzen du Belén Fundazioa besteak beste, hezkuntzari eta osasunari buruzko informazioa ematen du. Muga horiek eragina dute ikasleengan, haien ikaskuntza erritmoa eta garapena atzeratzen baitituzte. «Adimen mugatuko haurrek denbora gehiago behar izaten dute hitz egiten, ibiltzen, zainketa pertsonala egiten, janzten edo jaten ikasteko».
2016
‎Unibertsitate pribatua bada edo, aitzitik, publikoa bada, zerikusi handia du. Eta, jakina, ikastetxeak ere eragina du ikasleek hartu dituzten zenbatekoetan. Baina matrikula ez da izango egin beharreko gastu bakarra; izan ere, oro har, beste administrazio gastu batzuk gehitzen dira, hala nola espedientea irekitzea.
2017
‎Zalantzak ditut, badaudelako exijentzia maila altuagoa duten ikastetxeak, eta eskolak non juxtu kontrakoa gertatzen den, ikasle eta familien tipologiagatik espektatibak ezberdinak direlako. Eta espektatibek eragina dute ikasleengan, gurasoengan eta irakasleengan, batzuetan kontzienteki eta bestetan modu inkontzientean. Azken finean, irakasleak, ebaluatzeko orduan, kontuan hartzen du aurrean daukan taldearen batez besteko maila eta hori da bere erreferentzia ikasle bakoitza ebaluatzeko.
2021
‎Beste zerbait da ebaluazioariketa horiek zer nolako pisua eta inpaktua duten irakasleak egiten duen ebaluazioan eta kalifikazioan. Eta, horrek eragina du ikasleek hartzen duten arduran eta jarreran, bai bere burua ebaluatzerakoan, bai kideak baloratzerakoan. Ikasleek euren ebaluazio prozesuan egiten duten ekarpenak eragin erreal eta esanguratsu bat izan ezean, batzuetan, horiek ez diote seriotasunik eta baliagarritasunik ikusten, eta modu batean zein bestean baldintzatutako balorazioak egiten dituzte, besteak beste, segurtasun falta, lotsa edota axolagabekeriaren ondorioz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia