2005
|
|
Karguak, eginbeharren banaketa eta erantzukizunak ikastetxeko Araudianzehazten dira eta bertako organigraman azaltzen dira. Ikastetxeko kolektibo guztiekkudeaketa lanetan eta erabakiak hartzeko orduan parte hartzeak
|
eragina
du ikasleen balioetan. Ikastetxeko arauak irakaskuntzako eduki bezala aztertu behar dira.
|
2010
|
|
/ imgs/ 2010/ 10/ clase plastica123portada.jpg Eskola eremuek
|
eragina
dute ikasleen emaitza akademikoetan. Hala berresten dute ikastetxeetako ingurumen eta ergonomia baldintzek ikasleen errendimenduan eta irakasleen lanean duten eraginari buruz egindako ikerketek.
|
2011
|
|
Ez oraindik; lantzen ari naiz.Bertso eskolek formateatzen zaituztete. Nik ez ditut bi bertsolari berdin ikusten! Gero, gazte garelarik, irakasleak sekulako
|
eragina
du ikaslearengan. Baina momentu batetik goiti, zuri da erabakitzea zer edo nor izan nahi duzun.
|
|
Edukiak ikasi aurretik, ikasten ikasi behar da. Helburu hori lortu nahi da gaur egun hezkuntza maila guztietako ikasleei proposatzen dizkieten ikasketa tekniken ikastaro eta tailerren bidez. Laguntza programa horiek
|
eragina
dute ikasleak errendimenduari laguntzen dioten eta bere denbora ongi antolatzen ikasten duen ikasketa metodologiak eta estrategiak ezagutzen eta aplikatzen jakitea, ataza programazio egoki eta eraginkor baten bidez.
|
2012
|
|
Ene garaian, irakaskuntzaren aurkako erreakzio gisako bat izan zen, eta egun ere, irakaskuntzak krak egiten du hein handi batean. Izan ere, sistemak soberako
|
eragina
du ikasleengan.
|
|
kolektiboaren kulturak duen eragina. Jaiotzen direnetik kulturaren ezaugarriek
|
eragina
dute ikasleengan, eta, ondorioz, ezaugarri horiei zentzu propioa ematen diete.
|
2014
|
|
Eskolak duen euskalduntzeko ahalmena, etorkinen kasuan zaildu egiten da, izan ere guk aurkeztu ditugun datuek, zein aurretik egindako hainbat ikerketek ere, erakutsi dute, ikasle etorkinen euskararen ezagutza eta erabilera autoktonoena baino nahiko baxuagoa dela (Ibarraran & besteak, 2007; Etxeberria Elosegi, 2008). Hainbat ikerketak ere aditzera eman dute, aldagai sozio demografikoek
|
eragina
dutela ikasle autoktono zein etorkinen euskararen erabileran (Etxague, 1994; Larrañaga, 1996; Arratibel, 1999; Garcia, 2001; Etxeberria & Elosegi, 2008; Arrue ED, 2011..) besteak beste: eredu linguistikoak, ikastetxe motak eta ikastetxeko etorkin kopuruak duen eragina.
|
|
josemanuelera Muturreko adimena duten pertsonen hiru ezaugarri komun Mugako adimena ez da gaixotasun bat, nahaste bat baizik, eta «zenbait muga buru funtzionamenduan eta trebetasunen erabileran, hala nola komunikazioan, zainketa pertsonalean eta trebetasun sozialetan». Honela definitzen du Belén Fundazioa besteak beste, hezkuntzari eta osasunari buruzko informazioa ematen du. Muga horiek
|
eragina
dute ikasleengan, haien ikaskuntza erritmoa eta garapena atzeratzen baitituzte. «Adimen mugatuko haurrek denbora gehiago behar izaten dute hitz egiten, ibiltzen, zainketa pertsonala egiten, janzten edo jaten ikasteko».
|
2016
|
|
Unibertsitate pribatua bada edo, aitzitik, publikoa bada, zerikusi handia du. Eta, jakina, ikastetxeak ere
|
eragina
du ikasleek hartu dituzten zenbatekoetan. Baina matrikula ez da izango egin beharreko gastu bakarra; izan ere, oro har, beste administrazio gastu batzuk gehitzen dira, hala nola espedientea irekitzea.
|
2017
|
|
Zalantzak ditut, badaudelako exijentzia maila altuagoa duten ikastetxeak, eta eskolak non juxtu kontrakoa gertatzen den, ikasle eta familien tipologiagatik espektatibak ezberdinak direlako. Eta espektatibek
|
eragina
dute ikasleengan, gurasoengan eta irakasleengan, batzuetan kontzienteki eta bestetan modu inkontzientean. Azken finean, irakasleak, ebaluatzeko orduan, kontuan hartzen du aurrean daukan taldearen batez besteko maila eta hori da bere erreferentzia ikasle bakoitza ebaluatzeko.
|
2021
|
|
Beste zerbait da ebaluazioariketa horiek zer nolako pisua eta inpaktua duten irakasleak egiten duen ebaluazioan eta kalifikazioan. Eta, horrek
|
eragina
du ikasleek hartzen duten arduran eta jarreran, bai bere burua ebaluatzerakoan, bai kideak baloratzerakoan. Ikasleek euren ebaluazio prozesuan egiten duten ekarpenak eragin erreal eta esanguratsu bat izan ezean, batzuetan, horiek ez diote seriotasunik eta baliagarritasunik ikusten, eta modu batean zein bestean baldintzatutako balorazioak egiten dituzte, besteak beste, segurtasun falta, lotsa edota axolagabekeriaren ondorioz.
|