2000
|
|
Bistan da ondoko hilabeteetako konponbidea ez
|
zegoela
Egia Atotxako eta besteeliza komentuetako apaiz eta fraideen esku, eta guztiak ere goiko eliz agintarien aginduen zain zeudela. Gotzainaren arauak indarrean jarri ziren igande beretik euskarazkosermoiek ere beren betiko lekua izan zuten (martxoaren 13an) (Cronica:
|
2004
|
|
Hemen ez dago baliabideen zuzentasunaaldarrikatzerik. Hemen ez
|
dago
egiaren desideratum zuzentzailerik. Konturatu baitirasofistak, hitza bera, egiaren gordetegi sokratikoa baino gehiago, boterea dela giza auzietan.Den denari buruz egon badaitezke bi justifikazio kontrajarriak, eta horrela dela frogatzendute aldeko eta aurkako hitzaldi bikoitzak asmatzen dituztenean, unean uneko erabilgarriak izango diren hitzaldiak egiten trebetasuna izateak arrakasta segurtatzen du politikan.Horixe salatzen zien Sokratesek sofistei;
|
|
kolorea, usaina, gustua, etab.), eta horiei eskcr esandezaket gorputzetan zenbait hautemateri dagozkion desberdintasunak daudela. Beraz, Descartesen iritziz, nire hautematean
|
badago
egiaren bat?. Eta ex hipothesi Jainkoak ezgaituenez engainatzen, hautemate cdo uste bat faksua balitz, hura zuzentzeko aukera legoke.Laburbilduz, Descartesen filosofiaren printzipiook epistemologia modernoarenoinarrizko eskema finkatzen dute: (1) ezagutza:
|
|
Beharrezkotasuna eta apriorikotasunaesparru desberdinetako kategoriak dira, eta ez dute zertan bat egin:
|
badaude
egia apriorikoak aldi berean ez beharrczkoak direnak, eta badaude egiu ez apriorikoak aldi bereanbeharrezkoak direnak.
|
2006
|
|
Lot nakion, beraz, aipatutako hiru zehaztapen horiek hurrenez hurrenazaltzeari. Hasteko azpimarratzekoa da zalantzaren onarpena bere pentsaerarenoinarrian dagoela eta horregatik ohartarazten digula behin eta berriro «gauzakargiak eta garbiak ez direla» (hori ametitzeko ausardia beharrezkoa bada ere) etaez
|
dagoela
egia bat eta bakarra (agerikoa eta dirudien egia ere errebisatu beharra dagoela, zalantzan jarri beharra) 10 11 Horregatik da beharrezkoaantipentsamenduan, edozein pentsamenduri, baina..., eranstea, egiatzat jotzendugun hori eta eztabaida ezina dirudien hori errebisatuko badugu.
|
|
Ezagutzeko modu hori Mendebaldeak garatu duena da, besterik ez. Beraz, ez
|
legoke
egia unibertsalez hitz egiterik, ezta zientziarik ere.
|
2007
|
|
Ikuspuntu berria. Non
|
dago
egia arazo horretan. Zer da argi ikusteko modukoa?
|
2008
|
|
ondasunak bahitu zituen, eta era horretara beste pare bat hilabetetan zehar Elolak hartutako ardurarekin jarraitzea lortu zuen. Baina azkenean, Zuloagaren beraren baliabideak agortu eta Eibarko herria haragi horniketarik gabe gelditu zen948 Udalak judizialki egin zuen bion aurka eta Francisco Elolak 4.000 erreal ordaindu behar izan zituen949 Baina bien bitartean sortutako arazoari irtenbide bat eman behar izan zion udalak, behikia gero eta garestiago
|
zegoela
egia zen-eta.
|
2009
|
|
Fidel zendu zenetik 62 urte igaro eta gero, Bueno Beldarrainsendiak badu jada loreak non jarri. Orain arte ezkutuan
|
zegoen
egia azaleratu duAgurtzanek. Lan zail hori instituzioen babesik eta laguntzarik gabe egin beharizanak, ordea, amorrua ematen dio.
|
2012
|
|
Nola erabaki? Nola jakin zer den egokia eta zer ona. Hemendik aurrera, ez
|
dago
Egiarik, ez Onik, ez dago bide zedarriturik. Erabakitzerakondenatuta gaude.
|