2004
|
|
kolorea, usaina, gustua, etab.), eta horiei eskcr esandezaket gorputzetan zenbait hautemateri dagozkion desberdintasunak daudela. Beraz, Descartesen iritziz, nire hautematean
|
badago
egiaren bat?. Eta ex hipothesi Jainkoak ezgaituenez engainatzen, hautemate cdo uste bat faksua balitz, hura zuzentzeko aukera legoke.Laburbilduz, Descartesen filosofiaren printzipiook epistemologia modernoarenoinarrizko eskema finkatzen dute: (1) ezagutza:
|
2006
|
|
Lot nakion, beraz, aipatutako hiru zehaztapen horiek hurrenez hurrenazaltzeari. Hasteko azpimarratzekoa da zalantzaren onarpena bere pentsaerarenoinarrian dagoela eta horregatik ohartarazten digula behin eta berriro «gauzakargiak eta garbiak ez direla» (hori ametitzeko ausardia beharrezkoa bada ere) etaez
|
dagoela
egia bat eta bakarra (agerikoa eta dirudien egia ere errebisatu beharra dagoela, zalantzan jarri beharra) 10 11 Horregatik da beharrezkoaantipentsamenduan, edozein pentsamenduri, baina..., eranstea, egiatzat jotzendugun hori eta eztabaida ezina dirudien hori errebisatuko badugu.
|
|
Arrazismo politikoa –ideietan–, politikoa delakoxe, beti da kultural morala, harentzat arrazismo biologikoa ez da aurresuposapen bat baino izaten. Horrela, bada, Ortega eta" arrazismo biologikotik" libratu nahi dituen arrazoibide ilun horren pean dirdirkatzen, zalantza gabe
|
badago
egia bat zilegizkoa, arraza usu aipatze hutsak ez duela inor arrazista bihurtzen. " Bada eztuzu zuk ere zeure arrazaz ukhatu, etzara zeure leiñutik eta ethorkitik hastandu", itzultzen zaio Axular bere jaun Bertrand Etxauzkoari, arraza leinuarekin berdinduz.
|
2012
|
|
subjektua. Berdin da subjektua edo subjektua" egia baten aurrean" esatea, zeren subjektua beti da egia batena; ez
|
dago
egia baten zerbitzura, egia bat ukatzearen zerbitzura, egia bat ezkutatzearen zerbitzura. " Materialismo demokratikoak" ez du ezagutzen subjekturik, gorputzak bakarrik (gizabanakoak eta komunitateak).
|
2016
|
|
A: Halako gauzetan, seguru asko, ez
|
dago
egia bat eta bakarra, baina egiaren bila ibiltzeak lagundu egiten digu.
|
2017
|
|
Baina egiazkoak ezin izateak ez dakar berekin ezinbestez gezurrezkoak izan beharra. Garen horri buruz dioguna ezin da egiaztatu diskurtso horretatik kanpo
|
legokeen
egia batekin erkatuz. Diogun hori ezin da ez egia hustzat, ez gezur hustzat jo.
|
|
Gizonak dira emakumeen gorputza neurriz kanpo balioesten eta goresten dutenak, espero duten gozamena lortu ez, eta konkistak metatzen dituztenak egunen batean egiazko orgasmoaren pareko zeozer sentituko dutelakoan. Berriro ere, funtsean gizonei
|
dagokien
egia bat bidegabe baliatzen da emakumezkoen sexualitatea estigmatizatzeko.
|
2018
|
|
Medellingo Memoriaren Etxeko paretan, eraikinera sartu eta berehala, bisitariarentzako ohartarazpen kutsuz mintzo da testu bat: " Ez
|
dago
egia bat. Ez dago historia osorik.
|
2021
|
|
gezur guztitan
|
dago
egi bat,
|
|
saiatzea ateratzen herri honetan zer pasatu den.
|
Badago
egia bat kontatu nahi ez dena, orokorrean kontatu ez dena, eta horrek behar du gizarteratzea».
|