2002
|
|
B jardueran,
|
egoera
horren ezaugarriei ohartu. C jardueran, egoera hori berrikusi.
|
|
B jardueran, egoera horren ezaugarriei ohartu. C jardueran,
|
egoera
hori berrikusi.
|
|
(16 orrialdeko
|
egoera
mota bera).
|
|
10en osagaiak bezalako jarduera. bilatu (16 orrialdeko
|
egoera
mota bera).
|
|
[fil Laukitxo bat bikote baten bidez kokatu (letra, zifra) [g Ariketa bera kodigo hori haur anitzek ezagutzen duten
|
egoeran
. hitzartua den egoeran.
|
|
[fil Laukitxo bat bikote baten bidez kokatu (letra, zifra) [g Ariketa bera kodigo hori haur anitzek ezagutzen duten egoeran. hitzartua den
|
egoeran
.
|
|
{ 7S. orrialdean bezala). baliatzen dutela ohartu. Diruaren taula erabil daiteke (fitxategiaren bukaeran ikus). lkasleek 10 euroko billeteak baizik ez baitituzte,
|
egoera
honetan ere deskonposaketak 10ekin egin dituzte. C eta D jardueretan, ikasleek billeteak eta txanponak eskematikoki marrazten dituzte, 104 orrialdeko A jardueran bezala.
|
|
[ID 12 eta 14ren osagaiak bilatu (115 orrialdean
|
egoera
bera aurkitzen da 11 eta 13ren osagaiekin).
|
|
[fil eta [g: 5eko kutxa erabili batuketaren ezagutzeko gehitze
|
egoeran
: 1+ 3.. erran nahi du kutxan badela jadanik kanika bat eta beste 3 gehituko direla.
|
|
[[] 16 orrialdeko
|
egoera
bera: 4 eta Sen osagaiak.
|
|
[fil Kenketara buruz joaiteko banaketa ezberdinen
|
egoera
eta doazkien pertsonaiak.
|
|
Egin moldea probaturik, badakigu" scenario" honek denbora berean 9 2=... idazkeraren ulertzen eta emaitzaren aurkitzen laguntzen duela. Alabainan, CP mailako ikasle bati 9 2 ulert erraza zaio
|
egoera
honetan. Hasteko, 9 gauza ikusi ditu, gero horietarik 2 gorde dira eta orain zenbat ikus daitezkeen bila� tzen du.
|
|
Banaketa ezberdinaren
|
egoerak
46, 58 Orotariko zenbaki problemak 6, 44,451, 51,54, 60, Problemen ebazteko atelierak (PEA) 134tik 138ra
|
|
[fileta [g: 10 eta 11 orrialdeetako
|
egoera
bera da; bizkitartean, marra andana baten kasuan, erregela ez da horizontala, zeharra baizik.
|
|
(112 orrialdeko ariketa bera).
|
Egoera
hori eguneko datatik abiatzea baino zailagoa da, ikasleek ez baitute bizi.
|
|
� Zenbakien diktaketa 50 arte bederen;[[] Norberak zuzendu problema: 6ren eta 8ren osagaiak bilatu horietarik zenbait 11 eta 16 artekoak (16 orrialdeko
|
egoera
mota bera). izanen dira.
|
|
Zenbaki problemen kasuan, norberak zuzendu proble� mei leku handia eman diegu: honenbeste manatzen den
|
egoerak
, zenbaki baten osagaien bilatze egoerak(" gordai� luarekilako problemak"), iruditako problemak, etab. Nahi bezainbat itsats eta ken daitezkeen Kanikarren kutxa estalkiekin gisako horretako egoerak sortzen dira.
|
|
Zenbaki problemen kasuan, norberak zuzendu proble� mei leku handia eman diegu: honenbeste manatzen den egoerak, zenbaki baten osagaien bilatze
|
egoerak
(" gordai� luarekilako problemak"), iruditako problemak, etab. Nahi bezainbat itsats eta ken daitezkeen Kanikarren kutxa estalkiekin gisako horretako egoerak sortzen dira.
|
|
Zenbaki problemen kasuan, norberak zuzendu proble� mei leku handia eman diegu: honenbeste manatzen den egoerak, zenbaki baten osagaien bilatze egoerak(" gordai� luarekilako problemak"), iruditako problemak, etab. Nahi bezainbat itsats eta ken daitezkeen Kanikarren kutxa estalkiekin gisako horretako
|
egoerak
sortzen dira.
|
|
• Lehen argitalpenean egin hautu bera atxikitzen dugu: a b idazkera(" a ken b") hein batean baizik ez lot b z ttipitzen den zenbakiaren
|
egoerari
eta" ken" edo" zenbat gelditzen da?" gisako galdeei.
|
|
Horregatik ere, kenketa banaketa desberdinaren egoerare� kin abiatzeko hautua berresten dugu (ikus 46 eta 58 orrialdeak).
|
Egoera
honetan baliatzen den" eman" aditza batuketa buruketetan ere aurkitzen da (adibidez: " Jonek 17 irudi baditu, Soniak 5 emaiten dizkio...").
|
|
Gisa horretan, ez da kenketa automatikoki eginaraz lezakeen" seinale hitza" ger� tatzen. Azkenean, banaketa desberdineko
|
egoera
hau" neu� troagoa" da," ken" hitzaren preso izaitetik begiratuz. Eta hu� rrengo aitzinamenduak ez dira behaztopatzen.
|
2005
|
|
Leireko monasterioan 1836 arte begiratua. Besta
|
egoera
irudikatzen du. ainkoaren izenean eta haren graziaz. Hara Iruñeko Antso Erregeren eta Al Muqtadir Bi Llah ren artean ziurtatu eta zin egin duten bake ituna edo zina, Jainkoak beira ditzala!
|
2012
|
|
• Zer diote soldaduek bizi duten
|
egoeraz
–
|
|
|
Egoeraz
baliatuz, baiones batzuk aberastu baziren ere, erran behar da anitzek desabantaila larriak salatu zituztela: ezkontzaz kanpoko haur abandonatuak, kokorreraino beteak ziren erietxe militarrak eta kutsadura arriskuak.
|
|
Inperioko populazioaren
|
egoera
, 1808ko italiera bretoiera euskara
|
|
◦ 1780an, Indo izeneko batek Ainhoako
|
egoera
aipatzen du: " Aurquitan da parroquia hau situacione hotz eta esteril batean:
|
2015
|
|
Eloiri
|
egoera
bitxi zitzaion, baina azkenean ez zen margolanek hitz egitea baino bitxiagoa. Hain triste zen emazteaz oroitu zen, eta ondoko paisaiari so egin zion.
|
2016
|
|
2
|
egoera
Zamaketariak
|
|
3
|
egoera
Ibilbide jokoa
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Lasterketa lerroak
|
|
TALDEKO
|
EGOERAK
|
|
2
|
egoera
Aldizkako lasterketa
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Zamaketariak
|
|
2
|
egoera
Lehoiak eta gazelak
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Egunkari banatzaileak
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Bildumak
|
|
2
|
egoera
Kolorezko bideak MATERIALA
|
|
Jarduera gune
|
egoerak
|
|
Joko
|
egoerak
Krokodiloen errekak
|
|
Jarduera gune edo ibilbide
|
egoerak
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Paraxutistak
|
|
2
|
egoera
Jarduera guneak
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Pizza banatzailea
|
|
2
|
egoera
Krokodiloen erreka
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Altxor ihizia
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
3
|
egoera
Sarraski jokoa
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
Dena azpikoz gora
|
|
2
|
egoera
Txapelak apain
|
|
3
|
egoera
Gaztelu zaindariak
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
egoera
1, 2, 3 Eguzki
|
|
2
|
egoera
Saskia
|
|
|
Egoera
|
|
Desoreka onartzea,
|
egoera
hauetan:
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
|
EGOERAK
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
1
|
EGOERA
|
|
2
|
EGOERA
|
|
3
|
EGOERA
|
|
Ur jarduera ama eskolako helburu eta urraspideen barne kokatzea:
|
egoeran
ematea, proiektu pedagogikoa. Eginbehar eta ezintasun nozioak aipatzea:
|
|
Jokoa Jarduera guneetako
|
egoerak
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
JARDUERA GUNEETAKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
BAKARKAKO
|
EGOERAK
|
|
BINAKAKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|
|
• Irakaslea ekintzan inplikatu behar da; haurren
|
egoerari
eta ihardespenei egokitu behar zaizkio.
|
|
Ariketa horiek ez dute hamar bat minutu baino gehiago iraun behar.
|
Egoera
bera zenbait saiotan berregitea egoki da, haurrek prestaketa hori beregana, uler eta prezia dezaten.
|
|
|
Egoera
bera barreiaturik eta etengabe ibiliz ere egin dezakete: begiradaz norbait hautatzen dute, binaka begirada atxikiz ibiltzen dira, eta seinalean bereizten dira.
|
|
Jarduera arautuak eginez, egokitzapen eta lankidetza gaitasunak lantzen dituzte, eta talde
|
egoerek
sortzen dituzten oztopoak ulertzen eta onartzen dituzte.
|
|
Liburu honek,
|
egoera
franko eta urraspide pedagogiko bat proposatzea du helburu. Hori, 1 zikloko irakasleak laguntzeko haurren berezko jokamoldeak aberasten.
|
|
|
Egoerak
joko gisan pentsatu eta antolatu behar dira, hauek kontuan hartuz:
|
|
• Lehenago bizi
|
egoerak
aipatzea.
|
|
So egitea eta berriz bultzatzea bestela aritzeko:
|
egoera
aldatuz eta agindu berriak emanez.
|
|
•
|
egoera
antolatuz
|
|
Irakasleek jarduerak eta
|
egoerak
urte guziez berritu behar dituzte, eta gero eta konplexuagoak izan behar dira. Jarduera horiek, haurrek anitz praktikatzeko gisan antolatu behar dira, hobetzeko parada izan dezaten; eta menderatu dituzten gaitasun berriak azpimarratu behar zaizkie.
|
|
JOKO
|
EGOERAK
|