2005
|
|
Oraintsu arte zuzentasuna izan da euskal hiztunen eta euskararen sustatzaile begiratzaileen kezka eta ardura nagusia, baina azkenaldian egokitasuna bihurtu da kezka eta ardura guztien sorburu. Ezin da bestela izan, gramatikaren arauak betetzea ez baita berme nahikoa komunikazio
|
egoeraren
eskakizunei ondo erantzuten zaiela ziurtatzeko?.
|
2008
|
|
Oraintsu arte zuzentasuna izan da euskal hiztunen eta euskararen sustatzaile begiratzaileen kezka eta ardura nagusia, baina azkenaldian egokitasuna bihurtu da kezka eta ardura guztien sorburu. Ezin da bestela izan, gramatikaren arauak betetzea ez baita berme nahikoa komunikazio
|
egoeraren
eskakizunei ondo erantzuten zaiela ziurtatzeko.
|
2011
|
|
egin behar dira. hizkuntza ekintza, jarduna da hizkuntzaren jabetze edo ikaste prozesuaren bitartekoa. ondorioz, lehen hizkuntzaren kasuan bezalaxe, bigarrenetan ere praktikarik gabe ez dago jabekuntzarik: gaitasun eleanitza baldintza zehatz batzuen arabera garatu daitekeen abilezia izango da, ez da bi edo hizkuntza gehiagoren batuketa soila izango, elkarreraginean garatzen dena baizik, non komunak eta bereziak diren ezaugarriak ikasi diren eta elkarrekin kudeatzen ikasi. erabilera
|
egoeraren
eskakizunetara egokituz ikasi hain zuzen ere.
|
2012
|
|
Mischel en arabera, jokabidea hiru faktore hauek ezartzen dute:
|
egoeraren
eskakizunak eta murrizketak, subjektuaren aldagai indibidualak, eta egoera aldagaien eta pertsonaren aldagaien arteko elkarreraginak.
|
2013
|
|
1 Mireiari eman behar diozun azalpena antolatzeko, jaso itzazu taula batean zein diren planteatu zaizuen
|
egoeraren
eskakizunak:
|
|
Magnitudeak neurtzerakoan,
|
egoeraren
eskakizunaren arabera, emaitzak hainbat zehaztasunekin ematen dira.
|
|
3 Hautatu informazio esanguratsuena eta eman amaiera hasierako
|
egoeraren
eskakizunei unitatean zehar egin dituzuen integrazio jarduera sinpleetan oinarrituta.
|
|
|
Egoeraren
eskakizuna eta hari erantzuteko zereginak identifikatu ditugu.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
1 Zein dira 3 jarduerako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
AURKEZTUTAKO
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
AURKEZTUTAKO
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira lehenengo jarduerako hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
AURKEZTUTAKO
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro egoera, hausnartu talde txikian, eta erantzun ezazue.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
2014
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
a) Hasteko, taularen lehenengo zutabean, zehaztu zer egin behar duzuen
|
egoeraren
eskakizunak gauzatzeko. Lan hori
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute unitatearen nondik norakoa zertxobait? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute zertxobait unitatearen nondik norakoa? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute unitatearen nondik norakoa zertxobait? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
2015
|
|
jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana
|
|
jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki zer egin behar
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna.
|
|
arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek
|
egoeraren
eskakizunarekin.
|
2016
|
|
proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Irakurri arretaz lehenengo jarduerako egoera, eta,
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
egoeraren
eskakizunak zehazten saiatu zara.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana
|
|
proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta lana antolatzen.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizun
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Ongi identifi katu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den hasierako
|
egoeraren
eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute zertxobait unitatearen nondik norakoa? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta behar izanez gero, ikusi bideoa berriro.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizute zertxobait unitatearen nondik norakoak? Hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, zer egin jakin behar duzu lehenik; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizuete unitatearen nondik norakoak? Ba, hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri behar adina aldiz bigarren jardueran proposatutako hasierako egoera.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain, unitate didaktikoaren hasierako egoeran jarritako erronkaren eremu zabala mugatu eta proposatutako zereginak eginez, artikulua sortzeko garaia iritsi da. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain, unitatearen hasierako egoeran proposatutako erronka praktikoa gauzatzeko garaia da. Gogora ditzagun 3 jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
2013 urtean ziren hil amaierara zailtasun handiz iristen zirenak erraz iristen zirenak baino.3 Planifikazio jardueraAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran.
|
|
1 Talde txikitan elkartuz, irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, lotu ezazue irudi bakoitza hasierako egoeraren hitz batekin edo gehiagorekin, eta adieraz ezazue, arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek
|
egoeraren
eskakizunarekin.
|
2017
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Osatu taula gelakideen artean.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|