2013
|
|
1 Mireiari eman behar diozun azalpena antolatzeko, jaso itzazu taula batean zein diren planteatu zaizuen
|
egoeraren
eskakizunak:
|
|
Magnitudeak neurtzerakoan,
|
egoeraren
eskakizunaren arabera, emaitzak hainbat zehaztasunekin ematen dira.
|
|
3 Hautatu informazio esanguratsuena eta eman amaiera hasierako
|
egoeraren
eskakizunei unitatean zehar egin dituzuen integrazio jarduera sinpleetan oinarrituta.
|
|
|
Egoeraren
eskakizuna eta hari erantzuteko zereginak identifikatu ditugu.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
1 Zein dira 3 jarduerako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
AURKEZTUTAKO
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
AURKEZTUTAKO
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira lehenengo jarduerako hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
AURKEZTUTAKO
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro egoera, hausnartu talde txikian, eta erantzun ezazue.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
2014
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
a) Hasteko, taularen lehenengo zutabean, zehaztu zer egin behar duzuen
|
egoeraren
eskakizunak gauzatzeko. Lan hori
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute unitatearen nondik norakoa zertxobait? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute zertxobait unitatearen nondik norakoa? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute unitatearen nondik norakoa zertxobait? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
2016
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute zertxobait unitatearen nondik norakoa? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta behar izanez gero, ikusi bideoa berriro.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizute zertxobait unitatearen nondik norakoak? Hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, zer egin jakin behar duzu lehenik; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizuete unitatearen nondik norakoak? Ba, hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri behar adina aldiz bigarren jardueran proposatutako hasierako egoera.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain, unitate didaktikoaren hasierako egoeran jarritako erronkaren eremu zabala mugatu eta proposatutako zereginak eginez, artikulua sortzeko garaia iritsi da. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain, unitatearen hasierako egoeran proposatutako erronka praktikoa gauzatzeko garaia da. Gogora ditzagun 3 jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
2013 urtean ziren hil amaierara zailtasun handiz iristen zirenak erraz iristen zirenak baino.3 Planifikazio jardueraAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran.
|
|
1 Talde txikitan elkartuz, irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, lotu ezazue irudi bakoitza hasierako egoeraren hitz batekin edo gehiagorekin, eta adieraz ezazue, arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek
|
egoeraren
eskakizunarekin.
|
2017
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizuete unitatearen nondik norakoak? Ba, hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jarduerekin, pixka bat argiago ikusten dituzu unitate honen nondik norakoak? Bada, lehenengo jardueran proposatutako egoerari edo erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten saiatu zara.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain arte egindako jardueren bidez, argiago ikusten al dituzu unitatearen nondik norakoak? Bada, hasierako jardueran proposatutako egoerari edo erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain, unitate didaktikoaren hasierako egoeran aurkeztutako erronkari aurre egiteko eta txostena sortzeko garaia iritsi da. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Ongi identifikatu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Azter ezazue, arretaz eta behar adina aldiz, lehenengo jardueran proposatutako egoera.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Orain, iritsi da Sormenaren indarra lehiaketaren aurtengo erronkari aurre egiteko eta horretarako ditugun fitxak sortzeko garaia. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Ongi identifikatu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
Dakizuenez, unitatearen amaieran, Sormenaren indarra txapelketa antolatu behar duzue klasekide guztien artean. Has gaitezen, bada, proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta lana antolatzen.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizun zehatzak. Azter ezazue, arretaz eta behar adina aldiz, lehenengo jardueran proposatutako egoera.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
Substantzia kimikoak eta aldaketa kimikoak interpretatzeko, kimikaren oinarrizko legeak erabili ditugu, eta, orain, hasierako erronkari aurre egiteko garaia da. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
Dakizuenez, unitatearen amaieran zientzia azokan erreakzio kimiko bat aurkeztu ahal izateko urratsak egin behar dituzue, gelakide guztien artean. Has gaitezen, bada, proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta lana antolatzen.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizun zehatzak. Azter ezazue lehenengo jardueran proposatutako egoera, arretaz eta behar adina aldiz.
|
|
|
EGOERAREN
ESKAKIZUNAK
|
|
1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den hasierako
|
egoeraren
eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei:
|