2005
|
|
Oraintsu arte zuzentasuna izan da euskal hiztunen eta euskararen sustatzaile begiratzaileen kezka eta ardura nagusia, baina azkenaldian egokitasuna bihurtu da kezka eta ardura guztien sorburu. Ezin da bestela izan, gramatikaren arauak betetzea ez baita berme nahikoa komunikazio
|
egoeraren
eskakizunei ondo erantzuten zaiela ziurtatzeko?.
|
2008
|
|
Oraintsu arte zuzentasuna izan da euskal hiztunen eta euskararen sustatzaile begiratzaileen kezka eta ardura nagusia, baina azkenaldian egokitasuna bihurtu da kezka eta ardura guztien sorburu. Ezin da bestela izan, gramatikaren arauak betetzea ez baita berme nahikoa komunikazio
|
egoeraren
eskakizunei ondo erantzuten zaiela ziurtatzeko.
|
2011
|
|
egin behar dira. hizkuntza ekintza, jarduna da hizkuntzaren jabetze edo ikaste prozesuaren bitartekoa. ondorioz, lehen hizkuntzaren kasuan bezalaxe, bigarrenetan ere praktikarik gabe ez dago jabekuntzarik: gaitasun eleanitza baldintza zehatz batzuen arabera garatu daitekeen abilezia izango da, ez da bi edo hizkuntza gehiagoren batuketa soila izango, elkarreraginean garatzen dena baizik, non komunak eta bereziak diren ezaugarriak ikasi diren eta elkarrekin kudeatzen ikasi. erabilera
|
egoeraren
eskakizunetara egokituz ikasi hain zuzen ere.
|
2012
|
|
Mischel en arabera, jokabidea hiru faktore hauek ezartzen dute:
|
egoeraren
eskakizunak eta murrizketak, subjektuaren aldagai indibidualak, eta egoera aldagaien eta pertsonaren aldagaien arteko elkarreraginak.
|
2013
|
|
1 Mireiari eman behar diozun azalpena antolatzeko, jaso itzazu taula batean zein diren planteatu zaizuen
|
egoeraren
eskakizunak:
|
|
Magnitudeak neurtzerakoan,
|
egoeraren
eskakizunaren arabera, emaitzak hainbat zehaztasunekin ematen dira.
|
|
3 Hautatu informazio esanguratsuena eta eman amaiera hasierako
|
egoeraren
eskakizunei unitatean zehar egin dituzuen integrazio jarduera sinpleetan oinarrituta.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
1 Zein dira 3 jarduerako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira lehenengo jarduerako hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro egoera, hausnartu talde txikian, eta erantzun ezazue.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera eta, erantzun talde txikitan, hasierako hausnarketa egin ondoren.
|
2014
|
|
a) Hasteko, taularen lehenengo zutabean, zehaztu zer egin behar duzuen
|
egoeraren
eskakizunak gauzatzeko. Lan hori
|
|
1 Lehenik, aurreko jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna zein den jakin behar duzue. Horretarako, irakur ezazue berriro ere egoera.
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute unitatearen nondik norakoa zertxobait? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute zertxobait unitatearen nondik norakoa? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu.
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute unitatearen nondik norakoa zertxobait? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
2015
|
|
jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana
|
|
jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki zer egin behar
|
|
jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna.
|
|
arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek
|
egoeraren
eskakizunarekin.
|
2016
|
|
proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Irakurri arretaz lehenengo jarduerako egoera, eta,
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
|
egoeraren
eskakizunak zehazten saiatu zara.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana
|
|
proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten
|
|
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta lana antolatzen.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizun
|
|
jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Ongi identifi katu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den hasierako
|
egoeraren
eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizute zertxobait unitatearen nondik norakoa? Bada, hasierako jardueran planteatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri lehenengo jarduerako egoera, arretaz, eta behar izanez gero, ikusi bideoa berriro.
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizute zertxobait unitatearen nondik norakoak? Hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, zer egin jakin behar duzu lehenik; horretarako, irakurri arretaz hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa.
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizuete unitatearen nondik norakoak? Ba, hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zehazki zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri behar adina aldiz bigarren jardueran proposatutako hasierako egoera.
|
|
Orain, unitate didaktikoaren hasierako egoeran jarritako erronkaren eremu zabala mugatu eta proposatutako zereginak eginez, artikulua sortzeko garaia iritsi da. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
Orain, unitatearen hasierako egoeran proposatutako erronka praktikoa gauzatzeko garaia da. Gogora ditzagun 3 jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
2013 urtean ziren hil amaierara zailtasun handiz iristen zirenak erraz iristen zirenak baino.3 Planifikazio jardueraAurreko jardueretan, batetik, hasierako egoeraren berri izan duzu, eta, bestetik, gaiari buruzko aurretiko ezagutzen hautsak astindu dituzu. Egoera horren eskakizunak aintzat hartuz, gai al zara ondorioztatzeko zer ikastea proposatzen zaizun unitate honetan? 1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den lehenengo jardueran aurkeztutako
|
egoeraren
eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei: a) Zer egiteko eskatzen zaigu hasierako egoeran, b) Nork egin digu eskaera, c) Norentzat egin behar dugu, d) Zergatik edo zertarako egin behar dugu hori guztia? 2 Egoerak proposatzen duen erronkari aurre egiteko beharrezkoak diren hainbat ezagutza agertu zaizkizu arakatze jardueran.
|
|
1 Talde txikitan elkartuz, irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, lotu ezazue irudi bakoitza hasierako egoeraren hitz batekin edo gehiagorekin, eta adieraz ezazue, arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek
|
egoeraren
eskakizunarekin.
|
2017
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Osatu taula gelakideen artean.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Osatu taula hau gelakideen artean.
|
|
1 Ongi identifikatu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Ongi identifikatu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizun zehatzak. Azter ezazue lehenengo jardueran proposatutako
|
|
Orain arte egindako jarduerek argitu al dizkizuete unitatearen nondik norakoak? Ba, hasierako jardueran proposatutako egoera erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzue.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Lana ondo planifikatzeko, lehenik, zer egin behar duzun jakin behar duzu; horretarako, irakurri arretaz, hasierako jarduerako egoera, eta, behar izanez gero, ikusi berriro bideoa.
|
|
Orain arte egindako jarduerekin, pixka bat argiago ikusten dituzu unitate honen nondik norakoak? Bada, lehenengo jardueran proposatutako egoerari edo erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten saiatu zara.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
Orain arte egindako jardueren bidez, argiago ikusten al dituzu unitatearen nondik norakoak? Bada, hasierako jardueran proposatutako egoerari edo erronkari aurre egiten hasteko,
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta biribiltzen saiatu behar duzu.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak?
|
|
Orain, unitate didaktikoaren hasierako egoeran aurkeztutako erronkari aurre egiteko eta txostena sortzeko garaia iritsi da. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Ongi identifikatu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizunak. Azter ezazue, arretaz eta behar adina aldiz, lehenengo jardueran proposatutako egoera.
|
|
Orain, iritsi da Sormenaren indarra lehiaketaren aurtengo erronkari aurre egiteko eta horretarako ditugun fitxak sortzeko garaia. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
1 Ongi identifikatu ditut hasierako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
Dakizuenez, unitatearen amaieran, Sormenaren indarra txapelketa antolatu behar duzue klasekide guztien artean. Has gaitezen, bada, proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta lana antolatzen.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizun zehatzak. Azter ezazue, arretaz eta behar adina aldiz, lehenengo jardueran proposatutako egoera.
|
|
Substantzia kimikoak eta aldaketa kimikoak interpretatzeko, kimikaren oinarrizko legeak erabili ditugu, eta, orain, hasierako erronkari aurre egiteko garaia da. Berrirakur ditzagun lehenengo jardueran proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak.
|
|
Dakizuenez, unitatearen amaieran zientzia azokan erreakzio kimiko bat aurkeztu ahal izateko urratsak egin behar dituzue, gelakide guztien artean. Has gaitezen, bada, proposatutako
|
egoeraren
eskakizunak zehazten eta lana antolatzen.
|
|
1 Zein dira hasierako
|
egoeraren
eskakizun zehatzak. Azter ezazue lehenengo jardueran proposatutako egoera, arretaz eta behar adina aldiz.
|
|
1 Lehenik, argi izan behar duzu zein den hasierako
|
egoeraren
eskakizuna. Irakur ezazu berriro ere egoera, eta erantzun honako galdera hauei:
|
2021
|
|
Gorputz Hezkuntzako irakaslea izan arren eta gai nagusia herri kirolak izanda ere, erdigunera ekartzen du hizkuntzarekiko gogoeta eta hizkuntzaren erabilera; azalpenaren ezaugarri komunikatiboak aintzat hartzen ditu eta ikasleei ahozko aurkezpena sortzeko eskatzen die. Komunikazio
|
egoeraren
eskakizun komunikatiboak ditu hizpide eta ikasleak inplikatzen ditu gogoeta horretan haien aurre jakintzak aktibatuta. Garbi dago testu generoa irakaskuntzaren objektua ez izan arren, irakasgaiaren izaerak ez duela eragozten testu generoaren (ahozko aurkezpena) lanketa eta haren erabileraren funtzionamenduaren gaineko gogoeta egitea.
|