2002
|
|
ezabaketaren kasuan existentzia hori ezkutatu gura da, eratxikituraren kasuan berez ez dagoena plazara ateratzen da; existentzia ematen zaio. Desitxuraketaren kasuan, ostera, objektua hortxe dago egon, baina propagandak eta publizitateak
|
dagitena
honako hau da: objektuaren izaera eta ezaugarriak aldatu, desitxuratu, trukatu.
|
|
Komuneko ihesak nahiko ugariak dira, komuneko langileen %20k, gutxi gorabehera, ihesak dituztela kalkulatzen baita. Sanitarioak ihesik duen jakin nahi denean,
|
egin
honako hau: disolbatu eta uraren kolorea mantentzen duen koloratzaileren bateko 12 tanta inguru isurtzen ditu tankean, ez utzi komun ontzia 15 minutuan erabiltzen edo husten, eta, ondoren, kontu handiz begiratu behar dio urari.
|
2003
|
|
batetik sorgin eta begizkoetan ez dela sinetsi behar, bestetik halakoak deabruarekin hitzartuta daudela; umeari sorginengandik eta begizkotik babesteko kolkoan jartzen zaizkion kutunak superstizio direla, baina Elizak bedeinkatutako kutun eta dominak, aldiz, zeharo eraginkor direla. Bermeon predikatutako sermoi honetan, Añibarrok anbiguitate hori biribiltzen du, inor sorgintzat ez  hartzeko eskatu eta, aldi berean," sorguinen echizuas" ihes
|
egiteko
honako" erremedio santubac" proposatzean:
|
2004
|
|
Zerbitzu sektoreak Azpeitian lehiakortasun arloan duen egoeraren oinarrizko diagnosia egitea, horretarako azterketa zehatza
|
eginez
honako esparruetan: merkataritza sektorean dagoen eskaintzaren eta udalerriko merkataritza gune nagusien hiri ingurunean eta herriko biztanleen erosketa ohiturak eta Azpeitiak merkataritza enklabe moduan herriaren inguru hurbilean dauden herrietan duen irudian eta posizionamenduan.
|
|
Orduko Jaurlaritzako Kultura sailburuordeak, Imanol Agotek, azaldu zuenez, Planaren
|
egitekoa
honako helburuetan gauzatzen zen:
|
|
sentimen horiexek, hain zuzen, izango dira lagungarriak egiari buruzko antzekotasunaren argudio horri erasoa jotzeko. Euretaz hausnarketa
|
egitean
honako galderak etorriko zaizkio burura: ba al da antzik nire sentipenaren eta horren jatorriaren artean?; eztarri lehorraren eta edateko gogoaren artean?; mina sortzen duen gauzaren eta min horrek gure barruan sorrarazten duen tristuraren eta oinazearen artean?
|
2005
|
|
proiektua ikastetxe zehatz batean gauzatuko da.Ikastetxeak eta bere inguruak nolako ezaugarriak dituzten deskribatzea komeni da.Horretarako, herriaren, auzoaren eta ikastetxearen datu interesgarrienak jasodaitezke. Diagnostikoa
|
egiterakoan
honako alderdiak kontuan hartuko ditugu:
|
|
Irakasle Klaustroaren
|
egitekoak
honako hauek dira:
|
2007
|
|
Behaketa sistematizatua edo kontrolatua, berriz, giza zientzietan maizenerabilitakoa da, eta askoz ere zehatzagoa da berezko behaketaren aldean. Fraisse kdio (1970 in Anguera 1982) behaketa sistematizatu bat
|
egiteko
honako urrats haueijarraitu behar zaiela:
|
|
Behin ariketa bukatu eta gero, komeni da
|
egitea
honako informazio haujasoko duen txostena:
|
2008
|
|
Bat minez dagoenean, ni orain nagoen bezala (gerrietatik; udaren erdian geldirik), jakin behar du ez
|
egiten
honako galdera hau: " zergatik neri?".
|
2009
|
|
Egoera horri aurre
|
egiteko
honako irizpideok eman zituen: a) Euskaldunen lana, lan gogor eta tinkoa, kanpotik jarritako trabak deitoratzen denbora galdu gabe, eta haiek aitzakiatan nork bere kontzientzia zuritu gabe b) Amateurismoa eta anarkia gainditzea, bata bestearen kontrako borroketan, eta nor bere euskara asmatzen ibili gabe; c) Garbizalekeria baztertzea, euskal lexikoa egungo kulturara egokitzean —" Euskera garbia etzaigu ajolik, bizia baizik" —; d) Euskara ahularen errukizko sentimendutan gertatu gabe, praktikotasuna da beharrezkoa euskararen salbaziorako; e) Euskararen aldeko proiektu berriak asmatzen ibili beharrean, dauzkagunak burutzen behar dugu ahalegina jarri.
|
2010
|
|
Demagun azken puntuazioa 20 izandela. Zuzenketa
|
eginez
honako hau lortuko litzateke: (20x30/ 26)= 23,07 (hau da, 23, gertueneko zenbaki osora hurbilduz).
|
2011
|
|
Oraingoan Francisco Javier Garcia Gaztelu Txapote ETAko buruzagi ohiaren eta ETAko beste hiru ustezko kideren kontrako epaiketan izan da. Jose Javier Mugica UPNko zinegotziaren hilketaren epaiketan alargunak hitz egin du eta auzipetuei erreferentzia
|
eginez
honakoa esan du Murillo epaileak: ... eta gainera barre egiten dute kabroi hauek.
|
|
Oñatiko bileran, Planifikazio Batzordearen egiteko nagusiak eta antolaketa eredua finkatu ziren. Hala, batzordearen
|
egitekoen artean
honako lau hauek aipatu ziren: bata, unibertsitate batek izan behar dituen ezaugarrien azterketa; bigarrena, finkatutako helburuak lortzeko epe laburrerako (1979/ 80 ikasturteari begira) zein ertainerako (5 urterako) programak edo planak prestatzea; hirugarren, beste ekimen unibertsitarioekin bat egitea525; eta azkenik, EAEren beharrak eta eskariak unibertsitatera hurbiltzea.
|
|
Unibertsitatearen 1985 urteko estatutuek ziotenez, euskara errektoreordearen figura sortu zuten, «Unibertsitatearen barruan Euskararen aurrerabide eta normalkuntzaren aldeko iharduerak bultza eta koordina ditzan»594 Bere
|
egitekoak
honako hauek zirela zehazten zen:
|
|
Lehenengo honela definitzen da Euskara Batzordea: «Unibertsitatean Euskararako Batzorde bat izango da, berau aholkularitzarako eta unibertsital erakundearen barruan egiazko elebitasuna lortzeko ihardueren plangintza orokorrerako organoa izanik» (252 art.) eta aurrerako Batzordearen
|
egitekoak
honako hauek zirela zehazten zen: «a) Euskararen aineko plangintza eta, Unibertsitatearen barruan, beraren erabilera eta normalkuntzarako proposamenak egitea.
|
|
9 Honen harira eta hemengo tesiarekin bat
|
eginez
honako hau zioen Joseba Erkiziak: «Osakidetza, Emakunde, Langai eta horrelako izenak zeharo diglosikoak dira, euskararen kalterako, ez onerako.
|
|
Gainera, batzuetan kasuak, plataforma horiek fakturazio elektronikoa ezartzen dute, zerbitzu hori handikeriarik gabe erabiltzeko aukera ematen du inbertsio teknologikoak. Endeve fakturak kudeatzeko plataforma bat da, hainbat ezaugarri, hala nola fakturak bidaltzeko aukera aldizka, modu automatizatuan, pertsonalizatu, Gastuen kudeaketa edo txostenak
|
egitea
honako balantze orokorrekin: diru sarrerak eta gastuak.
|
2012
|
|
Marketin plana egitearen baliagarritasunak Marketin plana
|
egiteak
honako baliagarritasun hauek ditu enpresarentzat: –
|
|
Gizonentzako kosmetika lerro horrek erosteko ahalmen handiko eta bizi estilo modernoko 40tik 50 urtera bitarteko gizonak ditu jomugan. Azter ezazu egoera eta
|
egin
honako ataza hauek: a) Aipa itzazu publizitatea txertatzea interesgarria litzatekeen hiru komunikabide. b) Aipa itzazu produktua merkaturatzeko eta salmenta maila jakin bati epe luzera eusteko publizitate estrategiak. c) Deskriba ezazu kasurako egokia den harreman publikoetako ekintza bat.
|
|
Gero, arriskuen analisia egin da elikagai seguru bat lortzeko gutiz ezabatu edo maila onargarrira gutxitu behar diren arriskuak identifikatuz. Arriskuen analisia
|
egiterakoan
honako faktore hauek hartu dira kontuan:
|
2013
|
|
Esandakoaren lekuko dira argazkien bidez
|
eginiko
honako bi leku deskribapen hauek.
|
|
1 Berreskura ezazu maketatu duzun testua, eta
|
egin
honako eginkizun hauek:
|
|
1 Irakur ezazu Kopuruaren zatia kalkulatzen testua eta, ondoren,
|
egin
honako hauek:
|
|
1 Irakur ezazu Zatiki baliokideak lortzea testua eta
|
egin
honako hauek:
|
|
1 Irakur ezazu Grafiko estatistikoak testua; ondoren, hautatu grafiko egokia eta
|
egin
honako informazio estatistikoei dagozkien adierazpenak.
|
|
Hartu paper biribilkia eta
|
egin
honako urrats hauek:
|
|
2 Ordenagailuan modu errazean irudika daitezke orain arte eskuz irudikatutako elementu geometrikoak, software libreko GeoGebra programa baliatuta. Ikusi GeoGebraren erabileraren inguruko Geogebra 01 tutoretza bideoa, eta
|
egin
honako zeregin hauek:
|
|
Zer gertatzen da poligono baten barne angeluen baturarekin, triangeluen barne angeluen inguruan jada badakizuena kontuan hartuta?
|
Egin
honako urrats hauek galderari erantzuteko.
|
|
1 Ikus ezazu Triangeluen eraikuntza animazioa, eta
|
egin
honako zeregin hauek, marrazketa tresnen laguntzarekin:
|
|
1 Irakurri Transformazio geometrikoak informazio testua eta
|
egin
honako zeregin hauek. Informazioa ulergarriagoa izan dadin, transformazio bakoitzari dagokion GeoGebrako simulazioa ikus dezakezu.
|
|
1 Ikusi Geogebra 04 tutoretza bideoa eta
|
egin
honako lan hauek GeoGebra aplikazioarekin. Gogoratu irudiak sortu ondoren fitxategiak gordetzea.
|
|
1 Erantzun galderei eta
|
egin
honako ariketa hauek. Hasi aurretik, bildu talde txikitan, eta ikusi arreta handiz Nolakoa da Eguzkisistema?
|
|
4 Ariketa horiei guztiei errematea emateko,
|
egizue
honako hau: konparatu denon artean talde guztiek egin dituzuen balorazioak, eta hitz egin zeuen artean, emaitza bateratu batera iristeko.
|
|
Unitatearen bigarren osagaian aztertu dituzu pertsonen bizi funtzioak, zer ezaugarri dituzten eta bizi ohiturek gizakion bizi funtzioetan zer eragin duten. Ikasitakoa egituratzeko,
|
egin
honako ariketa hauek.
|
2014
|
|
1 Hartu kamera, eta
|
egin
honako baldintza hauek betetzen dituzten argazkiak. Beharbada, argazkiren bat egin ahal izateko, laguntza eskatu duzu.
|
|
Bat etorri ote zarete? Alderaketa hori bideratzeko,
|
egin
honako urrats hauek testu bakoitzarekin:
|
|
Bete ezazue taula hau galdera horri erantzuteko. Horretarako, lehenik,
|
egin
honako galdera hauen inguruko hausnarketa:
|
|
1 Irakur ezazu Zenbaki positiboen hedatzea informazio testua, eta, ondoren,
|
egin
honako hauek.
|
|
3
|
Egin
honako eragiketa hauek:
|
|
1
|
Egin
honako eragiketa hauek, berreketak biderketa moduan idatzita:
|
|
3
|
Egin
honako eragiketa hauek, eragiketaren garapena eta emaitza adieraziz:
|
|
4
|
Egin
honako eragiketa hauek:
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
Nolakoa da bi zilindroen bolumena? Galdera erantzuteko,
|
egin
honako urrats hauek:
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
Lehenik, lana nola egin planifikatu behar duzue. Horretarako,
|
egin
honako urrats hauek:
|
|
1
|
Egin
honako unitate aldaketa hauek:
|
|
1 Berreskura ezazu aurreko jardueran GeoGebra aplikazioarekin egindako erdibidekoen eta barizentroaren irudikapena, eta
|
egin
honako hauek:
|
|
1 Irakur ezazu Zirkunferentzia eta zirkulua informazio testua, eta, ondoren,
|
egin
honako zeregin hauek:
|
|
a) Inskriba ezazu aldetzat 2 cm-ko luzera duen hexagono erregular bat zirkunferentzia baten barruan, eta adierazi zirkunferentziaren eta hexagonoaren perimetroak. Horretarako,
|
egin
honako urrats hauek:
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
1 Irakur ezazu Biraketa gorputzen ezaugarriak informazio testua, eta, ondoren,
|
egin
honako zeregin hauek:
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
Ondoren, aukeratu karpeta bakoitzetik orrialde esanguratsuena, eta partekatu taldekideekin. Hori ondo egiteko,
|
egin
honako urrats hauek:
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
|
|
Energia bera ez dugu ikusten, baina elementu horien guztien berezko ezaugarria da. Jarri binaka, eta
|
egin
honako esaldi hauei buruzko iruzkin zientifikoa:
|
|
|
Egin
honako ariketa hauek gaur egungo bizikletetan oinarrituta.
|
|
Guzti horregatik eta kontuan hartuta ditugun balore hauek herriaren sustapenerako baliagarriak izan daitezkeela turismoari begira modu egoki batean kudeatzen baditugu, EAJren izenean zuzentzen naiz, eta eskatzen dugu, ahalik eta azkarren Ogasuna, Merkataritza, Turismo eta Industria batzordea biltzeko deia
|
egitea
honako gaiak aztertzeko:
|
2015
|
|
Egilearen ustetan, dauden eskala guztiak deskribatu dira, Kincade, Krauss eta Wurm ena (in Crystal, 2000) izan ezik. Azken hauek ez liokete ekarpen esanguratsurik
|
egingo
honako lan honi eta horregatik baztertu dira.
|
|
Ikasitakoa egituratzeko,
|
egin
honako ariketa hauek.
|
|
betetzeko energia kontsumitzen dutela ere. Ikasitakoa egituratzeko,
|
egin
honako
|
|
|
egin
honako ariketa hauek:
|
|
gutxiago hartzeko eta ondo gordetzeko poltsak. Jar zaitezte binaka, eta, ondoren,
|
egin
honako ariketa
|
|
2 Har ezazue Martinen lan plangintzari dagokion segida eta
|
egin
honakoak:
|
|
5
|
Egin
honako eragiketa hauek, eta, ondoren, eman emaitza ahalik eta sinplifikatuena.
|
|
1
|
Egin
honako eragiketa hauek, azken emaitza berretzaile positiboa duen berreketa moduan adieraziz.
|
|
Irakur ezazu Sakabanatze parametroak informazio testua eta
|
egin
honako zeregin hauek:
|
|
|
egin
honako zereginak, binaka lan eginez.
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
2
|
Egin
honako eragiketa hauek:
|
|
6
|
Egin
honako ariketa hauek.
|
|
Ikus ezazu Geogebrako CAS kalkulagailua erabiltzeko tutoretza bideoa. Ondoren,
|
egin
honako eragiketa
|
|
2
|
Egin
honako eragiketa hauek, aurreko
|
|
Irakur ezazu Funtzioen adierazpena informazio testua, eta, ondoren,
|
egin
honako zeregin hauek:
|
|
Irakur ezazue Identitate nabarmenak informazio testua, eta ikusi bideoa. Ondoren, bikoteka,
|
egin
honako
|
|
Irakur ezazue Polinomioen zatiketa euklidearra, eta, ondoren, bikoteka,
|
egin
honako zeregin hauek:
|
|
4
|
Egin
honako eragiketa hauek Ruffiniren araua baliatuz:
|
|
7 Aztertu honako taula hauetan adierazitako erlazioak eta, ondoren,
|
egin
honako hauek:
|
|
edo oihu kopuruaren (O) arabera. Aztertu grafikoa, eta, ondoren,
|
egin
honako zeregin hauek:
|
|
|
Egin
honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
Iturria: norberak
|
egina
honako honetan oinarrituta: Costanza, R.; Kubiszewski, I.; Giovannini, E.; Lovins, H.; McGlade, J.; Pickett, K.E.; Ragnarsdóttir, K.V.; Roberts, D.; De Vogli, R. etaWilkinson, R.
|
|
Iturria: norberak
|
egina
honako hauetan oinarrituta: Munda (2008).
|
|
Iturria: norberak
|
egina
honako honetatik abiatuta: Martínez Alier et al. (1998).
|
|
Lege honek 2006/ 123/ EE Zuzentaraura egokitzeko apirilaren 23ko 7/ 2012 Legeak Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioei buruzko ekainaren 17ko 12/ 1994 Legean
|
eginiko
honako aldaketa hauek mantentzen ditu:
|
2016
|
|
Erantzun ere ez nuen
|
egin
honakoan, besteak galdera ere laster ahaztuko zuelakoan. Begietara begiratu, irribarre egin, eta berriro ere burua makurtu nuen, katuen gisan.
|
|
ondo egituratzeko,
|
egin
honako ariketa hauek.
|
|
Hidrosfera eta bere ezaugarriak aurreko jardueran aztertu badituzu ere,
|
egin
honako ariketa hauek
|
|
Lurzoruaren inguruko ezaugarriak aurreko jardueran aztertu badituzu ere,
|
egin
honako ariketa
|
|
1
|
Egin
honako zeregin hauek:
|
|
1
|
Egin
honako zeregin hauek:
|
|
1
|
Egin
honako zeregin hauek:
|
|
1 Irakurri Espezie berrien sorrera testua, eta
|
egin
honako ariketa hauek.
|