Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 297

2002
‎ezabaketaren kasuan existentzia hori ezkutatu gura da, eratxikituraren kasuan berez ez dagoena plazara ateratzen da; existentzia ematen zaio. Desitxuraketaren kasuan, ostera, objektua hortxe dago egon, baina propagandak eta publizitateak dagitena honako hau da: objektuaren izaera eta ezaugarriak aldatu, desitxuratu, trukatu.
‎Komuneko ihesak nahiko ugariak dira, komuneko langileen %20k, gutxi gorabehera, ihesak dituztela kalkulatzen baita. Sanitarioak ihesik duen jakin nahi denean, egin honako hau: disolbatu eta uraren kolorea mantentzen duen koloratzaileren bateko 12 tanta inguru isurtzen ditu tankean, ez utzi komun ontzia 15 minutuan erabiltzen edo husten, eta, ondoren, kontu handiz begiratu behar dio urari.
2003
‎batetik sorgin eta begizkoetan ez dela sinetsi behar, bestetik halakoak deabruarekin hitzartuta daudela; umeari sorginengandik eta begizkotik babesteko kolkoan jartzen zaizkion kutunak superstizio direla, baina Elizak bedeinkatutako kutun eta dominak, aldiz, zeharo eraginkor direla. Bermeon predikatutako sermoi honetan, Añibarrok anbiguitate hori biribiltzen du, inor sorgintzat ez  hartzeko eskatu eta, aldi berean," sorguinen echizuas" ihes egiteko honako" erremedio santubac" proposatzean:
2004
‎Zerbitzu sektoreak Azpeitian lehiakortasun arloan duen egoeraren oinarrizko diagnosia egitea, horretarako azterketa zehatza eginez honako esparruetan: merkataritza sektorean dagoen eskaintzaren eta udalerriko merkataritza gune nagusien hiri ingurunean eta herriko biztanleen erosketa ohiturak eta Azpeitiak merkataritza enklabe moduan herriaren inguru hurbilean dauden herrietan duen irudian eta posizionamenduan.
‎Orduko Jaurlaritzako Kultura sailburuordeak, Imanol Agotek, azaldu zuenez, Planaren egitekoa honako helburuetan gauzatzen zen:
‎sentimen horiexek, hain zuzen, izango dira lagungarriak egiari buruzko antzekotasunaren argudio horri erasoa jotzeko. Euretaz hausnarketa egitean honako galderak etorriko zaizkio burura: ba al da antzik nire sentipenaren eta horren jatorriaren artean?; eztarri lehorraren eta edateko gogoaren artean?; mina sortzen duen gauzaren eta min horrek gure barruan sorrarazten duen tristuraren eta oinazearen artean?
2005
‎proiektua ikastetxe zehatz batean gauzatuko da.Ikastetxeak eta bere inguruak nolako ezaugarriak dituzten deskribatzea komeni da.Horretarako, herriaren, auzoaren eta ikastetxearen datu interesgarrienak jasodaitezke. Diagnostikoa egiterakoan honako alderdiak kontuan hartuko ditugu:
‎Irakasle Klaustroaren egitekoak honako hauek dira:
2007
‎Behaketa sistematizatua edo kontrolatua, berriz, giza zientzietan maizenerabilitakoa da, eta askoz ere zehatzagoa da berezko behaketaren aldean. Fraisse kdio (1970 in Anguera 1982) behaketa sistematizatu bat egiteko honako urrats haueijarraitu behar zaiela:
‎Behin ariketa bukatu eta gero, komeni da egitea honako informazio haujasoko duen txostena:
2008
‎Bat minez dagoenean, ni orain nagoen bezala (gerrietatik; udaren erdian geldirik), jakin behar du ez egiten honako galdera hau: " zergatik neri?".
2009
‎Egoera horri aurre egiteko honako irizpideok eman zituen: a) Euskaldunen lana, lan gogor eta tinkoa, kanpotik jarritako trabak deitoratzen denbora galdu gabe, eta haiek aitzakiatan nork bere kontzientzia zuritu gabe b) Amateurismoa eta anarkia gainditzea, bata bestearen kontrako borroketan, eta nor bere euskara asmatzen ibili gabe; c) Garbizalekeria baztertzea, euskal lexikoa egungo kulturara egokitzean —" Euskera garbia etzaigu ajolik, bizia baizik" —; d) Euskara ahularen errukizko sentimendutan gertatu gabe, praktikotasuna da beharrezkoa euskararen salbaziorako; e) Euskararen aldeko proiektu berriak asmatzen ibili beharrean, dauzkagunak burutzen behar dugu ahalegina jarri.
2010
‎Demagun azken puntuazioa 20 izandela. Zuzenketa eginez honako hau lortuko litzateke: (20x30/ 26)= 23,07 (hau da, 23, gertueneko zenbaki osora hurbilduz).
2011
‎Oraingoan Francisco Javier Garcia Gaztelu Txapote ETAko buruzagi ohiaren eta ETAko beste hiru ustezko kideren kontrako epaiketan izan da. Jose Javier Mugica UPNko zinegotziaren hilketaren epaiketan alargunak hitz egin du eta auzipetuei erreferentzia eginez honakoa esan du Murillo epaileak: ... eta gainera barre egiten dute kabroi hauek.
‎Oñatiko bileran, Planifikazio Batzordearen egiteko nagusiak eta antolaketa eredua finkatu ziren. Hala, batzordearen egitekoen artean honako lau hauek aipatu ziren: bata, unibertsitate batek izan behar dituen ezaugarrien azterketa; bigarrena, finkatutako helburuak lortzeko epe laburrerako (1979/ 80 ikasturteari begira) zein ertainerako (5 urterako) programak edo planak prestatzea; hirugarren, beste ekimen unibertsitarioekin bat egitea525; eta azkenik, EAEren beharrak eta eskariak unibertsitatera hurbiltzea.
‎Unibertsitatearen 1985 urteko estatutuek ziotenez, euskara errektoreordearen figura sortu zuten, «Unibertsitatearen barruan Euskararen aurrerabide eta normalkuntzaren aldeko iharduerak bultza eta koordina ditzan»594 Bere egitekoak honako hauek zirela zehazten zen:
‎Lehenengo honela definitzen da Euskara Batzordea: «Unibertsitatean Euskararako Batzorde bat izango da, berau aholkularitzarako eta unibertsital erakundearen barruan egiazko elebitasuna lortzeko ihardueren plangintza orokorrerako organoa izanik» (252 art.) eta aurrerako Batzordearen egitekoak honako hauek zirela zehazten zen: «a) Euskararen aineko plangintza eta, Unibertsitatearen barruan, beraren erabilera eta normalkuntzarako proposamenak egitea.
‎9 Honen harira eta hemengo tesiarekin bat eginez honako hau zioen Joseba Erkiziak: «Osakidetza, Emakunde, Langai eta horrelako izenak zeharo diglosikoak dira, euskararen kalterako, ez onerako.
‎Gainera, batzuetan kasuak, plataforma horiek fakturazio elektronikoa ezartzen dute, zerbitzu hori handikeriarik gabe erabiltzeko aukera ematen du inbertsio teknologikoak. Endeve fakturak kudeatzeko plataforma bat da, hainbat ezaugarri, hala nola fakturak bidaltzeko aukera aldizka, modu automatizatuan, pertsonalizatu, Gastuen kudeaketa edo txostenak egitea honako balantze orokorrekin: diru sarrerak eta gastuak.
2012
‎Marketin plana egitearen baliagarritasunak Marketin plana egiteak honako baliagarritasun hauek ditu enpresarentzat: –
‎Gizonentzako kosmetika lerro horrek erosteko ahalmen handiko eta bizi estilo modernoko 40tik 50 urtera bitarteko gizonak ditu jomugan. Azter ezazu egoera eta egin honako ataza hauek: a) Aipa itzazu publizitatea txertatzea interesgarria litzatekeen hiru komunikabide. b) Aipa itzazu produktua merkaturatzeko eta salmenta maila jakin bati epe luzera eusteko publizitate estrategiak. c) Deskriba ezazu kasurako egokia den harreman publikoetako ekintza bat.
‎Gero, arriskuen analisia egin da elikagai seguru bat lortzeko gutiz ezabatu edo maila onargarrira gutxitu behar diren arriskuak identifikatuz. Arriskuen analisia egiterakoan honako faktore hauek hartu dira kontuan:
2013
‎Esandakoaren lekuko dira argazkien bidez eginiko honako bi leku deskribapen hauek.
‎1 Berreskura ezazu maketatu duzun testua, eta egin honako eginkizun hauek:
‎1 Irakur ezazu Kopuruaren zatia kalkulatzen testua eta, ondoren, egin honako hauek:
‎1 Irakur ezazu Zatiki baliokideak lortzea testua eta egin honako hauek:
‎1 Irakur ezazu Grafiko estatistikoak testua; ondoren, hautatu grafiko egokia eta egin honako informazio estatistikoei dagozkien adierazpenak.
‎Hartu paper biribilkia eta egin honako urrats hauek:
‎2 Ordenagailuan modu errazean irudika daitezke orain arte eskuz irudikatutako elementu geometrikoak, software libreko GeoGebra programa baliatuta. Ikusi GeoGebraren erabileraren inguruko Geogebra 01 tutoretza bideoa, eta egin honako zeregin hauek:
‎Zer gertatzen da poligono baten barne angeluen baturarekin, triangeluen barne angeluen inguruan jada badakizuena kontuan hartuta? Egin honako urrats hauek galderari erantzuteko.
‎1 Ikus ezazu Triangeluen eraikuntza animazioa, eta egin honako zeregin hauek, marrazketa tresnen laguntzarekin:
‎1 Irakurri Transformazio geometrikoak informazio testua eta egin honako zeregin hauek. Informazioa ulergarriagoa izan dadin, transformazio bakoitzari dagokion GeoGebrako simulazioa ikus dezakezu.
‎1 Ikusi Geogebra 04 tutoretza bideoa eta egin honako lan hauek GeoGebra aplikazioarekin. Gogoratu irudiak sortu ondoren fitxategiak gordetzea.
‎1 Erantzun galderei eta egin honako ariketa hauek. Hasi aurretik, bildu talde txikitan, eta ikusi arreta handiz Nolakoa da Eguzkisistema?
‎4 Ariketa horiei guztiei errematea emateko, egizue honako hau: konparatu denon artean talde guztiek egin dituzuen balorazioak, eta hitz egin zeuen artean, emaitza bateratu batera iristeko.
‎Unitatearen bigarren osagaian aztertu dituzu pertsonen bizi funtzioak, zer ezaugarri dituzten eta bizi ohiturek gizakion bizi funtzioetan zer eragin duten. Ikasitakoa egituratzeko, egin honako ariketa hauek.
2014
‎1 Hartu kamera, eta egin honako baldintza hauek betetzen dituzten argazkiak. Beharbada, argazkiren bat egin ahal izateko, laguntza eskatu duzu.
‎Bat etorri ote zarete? Alderaketa hori bideratzeko, egin honako urrats hauek testu bakoitzarekin:
‎Bete ezazue taula hau galdera horri erantzuteko. Horretarako, lehenik, egin honako galdera hauen inguruko hausnarketa:
‎1 Irakur ezazu Zenbaki positiboen hedatzea informazio testua, eta, ondoren, egin honako hauek.
‎3 Egin honako eragiketa hauek:
‎1 Egin honako eragiketa hauek, berreketak biderketa moduan idatzita:
‎3 Egin honako eragiketa hauek, eragiketaren garapena eta emaitza adieraziz:
‎4 Egin honako eragiketa hauek:
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
‎Nolakoa da bi zilindroen bolumena? Galdera erantzuteko, egin honako urrats hauek:
Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
‎Lehenik, lana nola egin planifikatu behar duzue. Horretarako, egin honako urrats hauek:
‎1 Egin honako unitate aldaketa hauek:
‎1 Berreskura ezazu aurreko jardueran GeoGebra aplikazioarekin egindako erdibidekoen eta barizentroaren irudikapena, eta egin honako hauek:
‎1 Irakur ezazu Zirkunferentzia eta zirkulua informazio testua, eta, ondoren, egin honako zeregin hauek:
‎a) Inskriba ezazu aldetzat 2 cm-ko luzera duen hexagono erregular bat zirkunferentzia baten barruan, eta adierazi zirkunferentziaren eta hexagonoaren perimetroak. Horretarako, egin honako urrats hauek:
Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
‎1 Irakur ezazu Biraketa gorputzen ezaugarriak informazio testua, eta, ondoren, egin honako zeregin hauek:
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
‎Ondoren, aukeratu karpeta bakoitzetik orrialde esanguratsuena, eta partekatu taldekideekin. Hori ondo egiteko, egin honako urrats hauek:
Egin honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
‎Energia bera ez dugu ikusten, baina elementu horien guztien berezko ezaugarria da. Jarri binaka, eta egin honako esaldi hauei buruzko iruzkin zientifikoa:
Egin honako ariketa hauek gaur egungo bizikletetan oinarrituta.
‎Guzti horregatik eta kontuan hartuta ditugun balore hauek herriaren sustapenerako baliagarriak izan daitezkeela turismoari begira modu egoki batean kudeatzen baditugu, EAJren izenean zuzentzen naiz, eta eskatzen dugu, ahalik eta azkarren Ogasuna, Merkataritza, Turismo eta Industria batzordea biltzeko deia egitea honako gaiak aztertzeko:
2015
‎Egilearen ustetan, dauden eskala guztiak deskribatu dira, Kincade, Krauss eta Wurm ena (in Crystal, 2000) izan ezik. Azken hauek ez liokete ekarpen esanguratsurik egingo honako lan honi eta horregatik baztertu dira.
‎Ikasitakoa egituratzeko, egin honako ariketa hauek.
‎betetzeko energia kontsumitzen dutela ere. Ikasitakoa egituratzeko, egin honako
egin honako ariketa hauek:
‎gutxiago hartzeko eta ondo gordetzeko poltsak. Jar zaitezte binaka, eta, ondoren, egin honako ariketa
‎2 Har ezazue Martinen lan plangintzari dagokion segida eta egin honakoak:
‎5 Egin honako eragiketa hauek, eta, ondoren, eman emaitza ahalik eta sinplifikatuena.
‎1 Egin honako eragiketa hauek, azken emaitza berretzaile positiboa duen berreketa moduan adieraziz.
‎Irakur ezazu Sakabanatze parametroak informazio testua eta egin honako zeregin hauek:
egin honako zereginak, binaka lan eginez.
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
‎2 Egin honako eragiketa hauek:
‎6 Egin honako ariketa hauek.
‎Ikus ezazu Geogebrako CAS kalkulagailua erabiltzeko tutoretza bideoa. Ondoren, egin honako eragiketa
‎2 Egin honako eragiketa hauek, aurreko
‎Irakur ezazu Funtzioen adierazpena informazio testua, eta, ondoren, egin honako zeregin hauek:
‎Irakur ezazue Identitate nabarmenak informazio testua, eta ikusi bideoa. Ondoren, bikoteka, egin honako
‎Irakur ezazue Polinomioen zatiketa euklidearra, eta, ondoren, bikoteka, egin honako zeregin hauek:
‎4 Egin honako eragiketa hauek Ruffiniren araua baliatuz:
‎7 Aztertu honako taula hauetan adierazitako erlazioak eta, ondoren, egin honako hauek:
‎edo oihu kopuruaren (O) arabera. Aztertu grafikoa, eta, ondoren, egin honako zeregin hauek:
Egin honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
‎Iturria: norberak egina honako honetan oinarrituta: Costanza, R.; Kubiszewski, I.; Giovannini, E.; Lovins, H.; McGlade, J.; Pickett, K.E.; Ragnarsdóttir, K.V.; Roberts, D.; De Vogli, R. etaWilkinson, R.
‎Iturria: norberak egina honako hauetan oinarrituta: Munda (2008).
‎Iturria: norberak egina honako honetatik abiatuta: Martínez Alier et al. (1998).
‎Lege honek 2006/ 123/ EE Zuzentaraura egokitzeko apirilaren 23ko 7/ 2012 Legeak Euskal Autonomia Erkidegoko Fundazioei buruzko ekainaren 17ko 12/ 1994 Legean eginiko honako aldaketa hauek mantentzen ditu:
2016
‎Erantzun ere ez nuen egin honakoan, besteak galdera ere laster ahaztuko zuelakoan. Begietara begiratu, irribarre egin, eta berriro ere burua makurtu nuen, katuen gisan.
‎ondo egituratzeko, egin honako ariketa hauek.
‎Hidrosfera eta bere ezaugarriak aurreko jardueran aztertu badituzu ere, egin honako ariketa hauek
‎Lurzoruaren inguruko ezaugarriak aurreko jardueran aztertu badituzu ere, egin honako ariketa
‎1 Egin honako zeregin hauek:
‎1 Egin honako zeregin hauek:
‎1 Egin honako zeregin hauek:
‎1 Irakurri Espezie berrien sorrera testua, eta egin honako ariketa hauek.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
egin 186 (1,22)
Egin 69 (0,45)
egiteko 6 (0,04)
egitekoak 5 (0,03)
eginez 4 (0,03)
egitea 4 (0,03)
egina 3 (0,02)
eginiko 3 (0,02)
egitean 3 (0,02)
egiteak 2 (0,01)
egiterakoan 2 (0,01)
dagit 1 (0,01)
dagitena 1 (0,01)
eginda 1 (0,01)
egingo 1 (0,01)
egiteari buruz 1 (0,01)
egitekoa 1 (0,01)
egitekoen artean 1 (0,01)
egiten 1 (0,01)
egitera 1 (0,01)
egizue 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia