Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2002
‎ezabaketaren kasuan existentzia hori ezkutatu gura da, eratxikituraren kasuan berez ez dagoena plazara ateratzen da; existentzia ematen zaio. Desitxuraketaren kasuan, ostera, objektua hortxe dago egon, baina propagandak eta publizitateak dagitena honako hau da: objektuaren izaera eta ezaugarriak aldatu, desitxuratu, trukatu.
2005
‎proiektua ikastetxe zehatz batean gauzatuko da.Ikastetxeak eta bere inguruak nolako ezaugarriak dituzten deskribatzea komeni da.Horretarako, herriaren, auzoaren eta ikastetxearen datu interesgarrienak jasodaitezke. Diagnostikoa egiterakoan honako alderdiak kontuan hartuko ditugu:
‎Irakasle Klaustroaren egitekoak honako hauek dira:
2007
‎Behaketa sistematizatua edo kontrolatua, berriz, giza zientzietan maizenerabilitakoa da, eta askoz ere zehatzagoa da berezko behaketaren aldean. Fraisse kdio (1970 in Anguera 1982) behaketa sistematizatu bat egiteko honako urrats haueijarraitu behar zaiela:
‎Behin ariketa bukatu eta gero, komeni da egitea honako informazio haujasoko duen txostena:
2010
‎Demagun azken puntuazioa 20 izandela. Zuzenketa eginez honako hau lortuko litzateke: (20x30/ 26)= 23,07 (hau da, 23, gertueneko zenbaki osora hurbilduz).
2011
‎Oñatiko bileran, Planifikazio Batzordearen egiteko nagusiak eta antolaketa eredua finkatu ziren. Hala, batzordearen egitekoen artean honako lau hauek aipatu ziren: bata, unibertsitate batek izan behar dituen ezaugarrien azterketa; bigarrena, finkatutako helburuak lortzeko epe laburrerako (1979/ 80 ikasturteari begira) zein ertainerako (5 urterako) programak edo planak prestatzea; hirugarren, beste ekimen unibertsitarioekin bat egitea525; eta azkenik, EAEren beharrak eta eskariak unibertsitatera hurbiltzea.
‎Unibertsitatearen 1985 urteko estatutuek ziotenez, euskara errektoreordearen figura sortu zuten, «Unibertsitatearen barruan Euskararen aurrerabide eta normalkuntzaren aldeko iharduerak bultza eta koordina ditzan»594 Bere egitekoak honako hauek zirela zehazten zen:
‎Lehenengo honela definitzen da Euskara Batzordea: «Unibertsitatean Euskararako Batzorde bat izango da, berau aholkularitzarako eta unibertsital erakundearen barruan egiazko elebitasuna lortzeko ihardueren plangintza orokorrerako organoa izanik» (252 art.) eta aurrerako Batzordearen egitekoak honako hauek zirela zehazten zen: «a) Euskararen aineko plangintza eta, Unibertsitatearen barruan, beraren erabilera eta normalkuntzarako proposamenak egitea.
2012
‎Gero, arriskuen analisia egin da elikagai seguru bat lortzeko gutiz ezabatu edo maila onargarrira gutxitu behar diren arriskuak identifikatuz. Arriskuen analisia egiterakoan honako faktore hauek hartu dira kontuan:
2015
‎Iturria: norberak egina honako honetan oinarrituta: Costanza, R.; Kubiszewski, I.; Giovannini, E.; Lovins, H.; McGlade, J.; Pickett, K.E.; Ragnarsdóttir, K.V.; Roberts, D.; De Vogli, R. etaWilkinson, R.
‎Iturria: norberak egina honako hauetan oinarrituta: Munda (2008).
‎Iturria: norberak egina honako honetatik abiatuta: Martínez Alier et al. (1998).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia