2004
|
|
nork bere bidea hautatzen du pentsabideetan barrena. Hori aitortu ondoren, ordea,
|
egin
dezagun honako galdera hau: delako irizpide horrek ba al du inolako oinarririk eta indarrik gure auzo herrietan, espainol edo frantses izatea zertan den zehazteko orduan?
|
2011
|
|
Nafarroako zenbait herritan, haurrak izutzeko, Markelainera igorriko zituztela esanez izutzen omen zituzten, batez ere haurtxo horiek behar denean pisa egin ezean. Antzina, supazterreko errautsetan haurrek pisa
|
egin
zezaten honako hau kantatzen omen zitzaien Beran:
|
2012
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 3
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek artxibo eta karpetekin: a) Dokumentuak (Mis documentos) karpetan, sor ezazu Lana izeneko karpeta.
|
|
Hortaz, Aitorrek kontsumoko arbitraje eskaera aurkeztu zuen, tindategiko eta jaka erosi zuen dendako fakturak erantsita.
|
Egin
itzazu honako ataza hauek: a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua.
|
2013
|
|
Lehenik eta behin, informazioa eskuratu duzu. Horretarako,
|
egin
itzazu honako urrats hauek:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, aurreko mapaz baliatuta.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako eragiketak, eragiketen lehentasun arauei eta parentesiei erreparatuz:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako unitate aldaketak:
|
|
2
|
Egin
ezazu honako banaketa estatistikoari dagokion gutxi gorabeherako adierazpen grafikoa sektore diagrama bat baliatuz.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako banaketa hauei dagozkien adierazpen grafikoak kalkulu orria baliatuta. Lehendik eskuz eginak dituzu.
|
|
Datuak maiztasun taula batean jaso dituzte. Talde txikitan,
|
egin
itzazue honako hauek:
|
|
4 Zabaldu GeoGebra aplikazioa eta
|
egin
itzazu honako zeregin hauek. Hori egin baino lehen, gogora itzazu Geogebra 03 tutoretza bideoaren jarraibideak.
|
|
d)
|
Egin
itzazu honako bi irudi hauek zazpi piezak erabiliz.
|
|
4 Izendatzaile desberdineko zatikien batuketa edo kenketa nola egin jakiteko,
|
egin
itzazue honako hauek:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zatiki hauen arteko batuketak eta kenketak.
|
|
2 Biderketa eta zatiketa erlazionatuta daude.
|
Egin
itzazue honako urrats hauek erlazio hori zein den ikusteko:
|
|
b)
|
Egin
itzazue honako eragiketa hauek kalkulagailuaren laguntzarekin. Ondoren, adierazi nolakoa den emaitza hasierako zenbakiarekiko (handiagoa/ txikiagoa):
|
|
1 Hasierako egoeran (1 jarduera) proposatutako ikerketan hainbat galdera zenituen erantzuteko.
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek, galdera haietako lehenari erreparatuz.
|
|
1 Irakurri Pozoitzeak perretxikoekin informazioa eta arretaz aztertu; ondoren,
|
egin
itzazu honako ariketak.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek bi txostenetako datuak eta ondorioak kontuan hartuta.
|
|
Bizitza errealean prozesu teknologikoko urratsak nola aplikatu diren ikusteko unea da.
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
2014
|
|
talde bakoitzean mapa kristaua, islamiarra eta txinatarra aztertu dituzten ikasleak egongo dira.
|
Egin
itzazue honako jarduera hauek:
|
|
Dakizunez, gertaera bat zergatik gertatu den eta gertaera horrek zer ondorio eragin dituen aztertzea da Historiaren helburu nagusietako bat.
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, kausalitateari buruz dakizunaz baliatuta.
|
|
2 Irakur ezazu Era konplexuan emandako magnitudeen arteko eragiketak, eta, ondoren,
|
egin
itzazu honako eragiketa hauek:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek, lehentasun arauak kontuan hartuta.
|
|
1 Zertan datza Perigalen froga? Erabil ezazue Pitagorasen teoremaren froga (Perigal) GeoGebrako simulazioa galdera horri erantzuteko, eta, ondoren,
|
egin
itzazue honako hauek.
|
|
3
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek aurreko zereginean lortutako emaitzak kontuan izanik. Ondoren, zuzendu itzazu emaitzak lehenengo zeregineko simulazioa erabiliz.
|
|
Araka ezazu zure kalkulagailua, eta topa ezazu zenbaki bat idazkera zientifikoz adierazteko modua. Ondoren, kalkulagailua baliatuz,
|
egin
itzazu honako eragiketa hauek:
|
|
6
|
Egin
itzazu honako unitate aldaketa hauek idazkera zientifikoa eta berreketaz ikasitakoa baliatuz; adieraz ezazu azken emaitza idazkera zientifikoz. Lanean hasi aurretik, begira ezazu arretaz emandako eredua:
|
|
b)
|
Egin
ezazue honako esperimentu hau, hipotesia egiaztatzeko edo baztertzeko:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako unitate aldaketa hauek, beharrezkoa denean idazkera zientifikoa baliatuz.
|
|
1 Irakur ezazu Azaleren unitate aldaketak informazio testua, eta, ondoren,
|
egin
itzazu honako zeregin hauek:
|
|
2
|
Egin
ezazue honako esperientzia hau, metodo zientifikoaren eredua oinarritzat hartuta. Horretarako, komuneko paperaren tutuak behar dituzue.
|
|
3 Irakur ezazue Biraketa gorputzen azalera informazio testua, eta, ondoren,
|
egin
itzazue honako zeregin hauek.
|
|
1 Irudika ezazu lau angeluko prisma bat, 3D ko irudikapenerako tresna baliatuz. Horretarako,
|
egin
itzazu honako urrats hauek. Informazio gehiago duzu 3D irudikapena tutoretza bideoan.
|
|
1 Nahasteei buruzko informazio testuaz lagunduta,
|
egin
itzazu honako hiru ariketa hauek.
|
2015
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek, eta arrazoitu erantzunak.
|
|
1
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek Fotosintesia animazioa eta infogunean landareen fotosintesiari
|
|
2
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek Erlazio funtzioa informazio testua aztertu ondoren.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
eta
|
egin
itzazu honako ariketak hauek.
|
|
irakurri ondoren,
|
egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
1 Irakur ezazu, arreta handiz, informazio testua eta
|
egin
itzazu honako hauek.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
ere. Azter ezazu berreketen batuketa eta kenketa egiteko prozedura, eta, ondoren,
|
egin
itzazu honako
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
Irakurri Monomioak eta polinomioak informazio testua eta, ondoren, bikoteka,
|
egin
itzazue honako
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
3
|
Egin
itzazue honako antzeko monomio hauen batuketak, biderkagai komuna atera propietatea
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
8
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek, polinomio hauek izanik:
|
|
1
|
Egin
itzazue honako zatiketa hauek: A (x) ÷ B (x)
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikian
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
|
|
Modelizazio matematikoa aurkezpena, eta, ondoren,
|
egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
ezazue honako zeregin hau, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
ezazu honako ekuazio linealen sistema honen eztabaida, a eta b parametroek hartuko dituzten balioen arabera:
|
|
|
Egin
ezazu honako inekuazio ez linealen sistema honen eztabaida, a eta b parametroek hartuko dituzten balioen arabera:
|
2016
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek
|
|
1
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
2
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek infoguneko Erlazio funtzioa artikulua aztertu ondoren.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek, eta arrazoitu erantzunak.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek. Horretarako, irakurri Herentzia izakietan:
|
|
2 Hominoideoen zuhaitza kontuan harturik,
|
egin
itzazu honako ariketa hauek:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek. Aurretik, irakur itzazu Biziaren sorrera eta garapena eta Biziaren
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek. Horretarako, irakurri Informazio genetikoaren transmisioa eta Informazio
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek Lurreko aldaketa horien aurrean geologoek garatutako teoriak
|
|
buruzko testuak irakurri eta gero,
|
egin
itzazu honako jarduera hauek:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek Itsas hondoaren azterketa: litosfera plakak informazio testua, Ekiguneko
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek:
|
|
1
|
Egin
ezazu honako ariketa hau Geruzen deformazioak informazio atalean dauden testuak eta irudiak
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, Lurraren sorrera eta historia informazio testua eta Ekiguneko Metodo
|
|
1
|
Egin
ezazu honako ariketa hau, Arroka sedimentario estratifi katuen ikerketa informazio testua eta
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, Lurraren historiaren denbora tarteak infografi a, Ekiguneko Nazioarteko
|
|
|
egin
itzazue honako ariketa hauek infografi an duzuen alegiazko urte hori eta Lurraren historiaren
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|