2012
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 3
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek artxibo eta karpetekin: a) Dokumentuak (Mis documentos) karpetan, sor ezazu Lana izeneko karpeta.
|
|
Hortaz, Aitorrek kontsumoko arbitraje eskaera aurkeztu zuen, tindategiko eta jaka erosi zuen dendako fakturak erantsita.
|
Egin
itzazu honako ataza hauek: a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua.
|
2013
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, aurreko mapaz baliatuta.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako eragiketak, eragiketen lehentasun arauei eta parentesiei erreparatuz:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako unitate aldaketak:
|
|
2
|
Egin
ezazu honako banaketa estatistikoari dagokion gutxi gorabeherako adierazpen grafikoa sektore diagrama bat baliatuz.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako banaketa hauei dagozkien adierazpen grafikoak kalkulu orria baliatuta. Lehendik eskuz eginak dituzu.
|
|
d)
|
Egin
itzazu honako bi irudi hauek zazpi piezak erabiliz.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zatiki hauen arteko batuketak eta kenketak.
|
|
2 Biderketa eta zatiketa erlazionatuta daude.
|
Egin
itzazue honako urrats hauek erlazio hori zein den ikusteko:
|
|
b)
|
Egin
itzazue honako eragiketa hauek kalkulagailuaren laguntzarekin. Ondoren, adierazi nolakoa den emaitza hasierako zenbakiarekiko (handiagoa/ txikiagoa):
|
|
1 Hasierako egoeran (1 jarduera) proposatutako ikerketan hainbat galdera zenituen erantzuteko.
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek, galdera haietako lehenari erreparatuz.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek bi txostenetako datuak eta ondorioak kontuan hartuta.
|
|
Bizitza errealean prozesu teknologikoko urratsak nola aplikatu diren ikusteko unea da.
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
2014
|
|
talde bakoitzean mapa kristaua, islamiarra eta txinatarra aztertu dituzten ikasleak egongo dira.
|
Egin
itzazue honako jarduera hauek:
|
|
Dakizunez, gertaera bat zergatik gertatu den eta gertaera horrek zer ondorio eragin dituen aztertzea da Historiaren helburu nagusietako bat.
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, kausalitateari buruz dakizunaz baliatuta.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek, lehentasun arauak kontuan hartuta.
|
|
3
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek aurreko zereginean lortutako emaitzak kontuan izanik. Ondoren, zuzendu itzazu emaitzak lehenengo zeregineko simulazioa erabiliz.
|
|
6
|
Egin
itzazu honako unitate aldaketa hauek idazkera zientifikoa eta berreketaz ikasitakoa baliatuz; adieraz ezazu azken emaitza idazkera zientifikoz. Lanean hasi aurretik, begira ezazu arretaz emandako eredua:
|
|
b)
|
Egin
ezazue honako esperimentu hau, hipotesia egiaztatzeko edo baztertzeko:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako unitate aldaketa hauek, beharrezkoa denean idazkera zientifikoa baliatuz.
|
|
2
|
Egin
ezazue honako esperientzia hau, metodo zientifikoaren eredua oinarritzat hartuta. Horretarako, komuneko paperaren tutuak behar dituzue.
|
2015
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek, eta arrazoitu erantzunak.
|
|
1
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek Fotosintesia animazioa eta infogunean landareen fotosintesiari
|
|
2
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek Erlazio funtzioa informazio testua aztertu ondoren.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
3
|
Egin
itzazue honako antzeko monomio hauen batuketak, biderkagai komuna atera propietatea
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
8
|
Egin
itzazu honako eragiketa hauek, polinomio hauek izanik:
|
|
1
|
Egin
itzazue honako zatiketa hauek: A (x) ÷ B (x)
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikian
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikian lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikietan lan eginez.
|
|
|
Egin
ezazue honako zeregin hau, bikoteka lan eginez.
|
|
|
Egin
ezazu honako ekuazio linealen sistema honen eztabaida, a eta b parametroek hartuko dituzten balioen arabera:
|
|
|
Egin
ezazu honako inekuazio ez linealen sistema honen eztabaida, a eta b parametroek hartuko dituzten balioen arabera:
|
2016
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek
|
|
1
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
2
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek infoguneko Erlazio funtzioa artikulua aztertu ondoren.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek, eta arrazoitu erantzunak.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek. Horretarako, irakurri Herentzia izakietan:
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek. Aurretik, irakur itzazu Biziaren sorrera eta garapena eta Biziaren
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek. Horretarako, irakurri Informazio genetikoaren transmisioa eta Informazio
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek Lurreko aldaketa horien aurrean geologoek garatutako teoriak
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek Itsas hondoaren azterketa: litosfera plakak informazio testua, Ekiguneko
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek:
|
|
1
|
Egin
ezazu honako ariketa hau Geruzen deformazioak informazio atalean dauden testuak eta irudiak
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, Lurraren sorrera eta historia informazio testua eta Ekiguneko Metodo
|
|
1
|
Egin
ezazu honako ariketa hau, Arroka sedimentario estratifi katuen ikerketa informazio testua eta
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, Lurraren historiaren denbora tarteak infografi a, Ekiguneko Nazioarteko
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek Arroken deformazioa animazioa arretaz aztertu ondoren.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, aurreko jardueran ateratako ondorioak oinarri hartuta eta Elektrizazioa
|
|
1
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek.
|
|
|
Egin
itzazu honako ariketa hauek, aurreko jardueran ikusitako kontzeptuak ongi ulertu dituzun
|
|
1
|
Egin
ezazu honako ikerketa hau, ikerketa fi txaren atalei jarraituz.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, talde txikitan lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka.
|
|
2
|
Egin
ezazue honako funtzio koadratiko hauen irudikapen grafi koaren zirriborroa. Ondoren, zuzen
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka lan eginez.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka lan eginez.
|
|
3
|
Egin
itzazu honako monomio hauen batuketak, biderkagai komuna atera propietatea baliatuz.
|
|
8
|
Egin
itzazu honako funtzio koadratiko hauen adierazpen grafikoak.
|
|
|
Egin
itzazue honako zeregin hauek, binaka lan eginez:
|
|
2
|
Egin
ezazue honako funtzio honen grafi koaren zirriborroa. Ondoren, irudika ezazue GeoGebra baliatuz,
|
|
3 Oraingo honetan, erroketen berreketarekin eta erroketarekin jardungo zarete?
|
Egin
itzazue honako
|
|
1
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek Fotosintesia animazioa eta infogunean landareen fotosintesiari eta arnasketari buruz eskuratutako informazioa aztertu ondoren.
|
|
1
|
Egin
itzazu honako zeregin hauek, eta arrazoitu erantzunak.
|
|
2
|
Egin
itzazue honako ariketa hauek Erlazio funtzioa informazio testua aztertu ondoren.
|