2006
|
|
Espainiako Etxekoandre, Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Konfederazioaren (CEACCU) txosten batek dio, Kontsumitzaileen Eskubideen Nazioarteko Eguna martxoaren 15ean ospatzen dela eta. Erreklamazioen arrazoi nagusiak dira zerbitzuaren kalitate eskasa, publizitateko “gehiegizkoak” ez bezala; abusuzko klausulak, telefono
|
bidezko
arreta zerbitzuak, kontratua ez ematea eta konpainian baja emateko zailtasunak. Erabiltzaileek kexak ere aurkeztu dituzte kontratatu gabeko zerbitzuak kobratzeagatik.
|
2010
|
|
Hala ere, proiektu berri horretaz gain, Espainiako Zeliakoen Elkarteen Federazioak kontsulta azkarreko beste mekanismo batzuk ditu. SMS
|
bidezko
arreta zerbitzuaren kasuan, denbora gutxian jakin daiteke produktu bat glutenik gabe dagoen ala ez. Zerbitzu honek irakurlearen antzera funtzionatzen du, eta zeliakoentzat egokiak diren produktuen zerrenda bera erabiltzen du erreferentzia gisa, hura izango baita haren datu basea.
|
2011
|
|
Araudiaren arabera, enpresak behartuta daude telefono
|
bidezko
arreta zerbitzu pertsonalizatua eta telefono zenbaki bat (biak doakoak) bezeroen eskura jartzera.
|
|
Araudi horrek enpresek kexak, erreklamazioak eta bestelako kontratu gorabeherak ebazteko gehienezko epea ezarriko du. Etorkizuneko araudiak, halaber, enpresak behartuko ditu telefono
|
bidezko
arreta zerbitzu pertsonalizatu bat eta telefono zenbaki bat, biak doakoak, bezeroen eskura jartzera, haien kexa eta erreklamazioei erantzuteko, bai eta kontratuko edozein gorabehera ere. Gaur egun, kontsumitzaileen aldetik administrazio publikoek jasotzen dituzten kexa eta erreklamazio gehienek bezeroarekiko arreta eskasa dute elementu komun, batez ere enpresa handietan.
|
|
Ministroen Kontseiluak uztailaren 8an Gorte Nagusietara igortzeko onetsi zuen Sektore Elektrikoari buruzko Legea aldatzeko Lege Proiektuak kostu elementu nagusiak kontsumitzailearen fakturan banakatzeko eskatuko die konpainia elektrikoei. Halaber, komertzializatzaileak behartuko dira erreklamazioetarako arreta zerbitzu bat izatera, baldin eta posta helbidea eta doako telefono
|
bidezko
arreta zerbitzua badute, hiru hilabetean ezarria, eta zerbitzua behar bezala mantentzen badute. Xedapen horiek Europar Batasuneko zuzentarauan jasotako “kontsumitzaile kaltebera” kontzeptua jasotzen duen kapitulu batean jaso dira.
|
|
Bekak: Estatuko beka eta laguntza orokorrekin zerikusia duten izapideei buruzko informazioa eskatzeko, ikasleak beren probintziako edo unibertsitateko hezkuntza administraziora edo Beken Zuzendariordetza Nagusiko telefono
|
bidezko
arreta zerbitzura() jo dezakete. Zalantzak posta elektronikoz ere argitu ditzakete becas.sg@educación.es helbidean.
|
|
Marketinaren eta telefono bidezko arretaren arloan, lanpostu hauek nabarmentzen dira: Partikularrentzako telefono bidezko arreta edo publizitate kanpainekin zerikusia duena (bezeroen telefono
|
bidezko
arreta zerbitzua, edo publizitate kanpaina baten ondorioz dei masiboei erantzuteko zerbitzua). Etxetik bertatik egin daiteke, enpresak bere telefono zenbakia langilearen aparatuari bakarrik konektatzen baitio.
|
|
Laguntza teknikoko espezialista: telefono
|
bidezko
arreta zerbitzuen antzera, laguntza teknikoko lan asko egin daitezke telefonoz eta etxetik. Enpresarako urruneko sarbidearen gakoak eta gainerako tresna teknologikoak bakarrik eduki behar dira.
|