2001
|
|
– Jasotako testuei esker eginiko hipotesien egokitasuna frogatzen lagunduko dio, hala ikasleari
|
berari
nola irakasleari ere.
|
|
Hizkuntzanaditua izan du, baina ez derrigorrez ikasleak ikasi nahi duen hizkuntzan; hizkuntza bat zer den, nola aztertzen den, zein unitate dituen, kulturarekin zeinerlazio duen, eta erlazio hori nola gauzatzen den jakin du. Ikasten jakinbeharko du; ez bakarrik
|
berak
nola ikasten duen; horrez gain, zein bide dauden, zein estilo, zerk zer ekartzen duen eta eginkizun bakoitzak zein ondorio duen ere.Labur esanda, hitz batean, ikaskuntzan ere aditua izan du. Horrez gain, hori guztia trasmititzen jakin du.
|
2004
|
|
Atal horretan, hasteko, maitasuna zertan datzan eztabaidatukodugu; hori kontuan harturik, zein oinarri filosofiko har dezakegun balioetsikodugu; eta, amaitzeko, aukera filosofiko hori ekonomiaren ezagutzan oinarri gisanola islatu proposatuko dugu. Hirugarren atalean isla horren oinarriak finkatukoditugu; batetik, ekonomia
|
bera
nola ulertuko den jakiteko, eta, bestetik, ekonomiaren ezagutza nola ulertzen den jakiteko. Ondorio gisa, oinarri horien gainean maitasunaren teoria ekonomiko orokorra eraiki dezakegun eztabaidatuko dugu, zenbaitarazo ekonomikotan balizko horien aplikazioa nola egin daitekeen zundatuz.
|
|
Baina kontuanizan behar dugu bere buruarckiko maitasun hori altruismoaren benetako printzipioa dclaAristotelesentzat. Ongia maite duen izakiak zoriona maite du, hala
|
berarentzat
nola besteontzat.
|
2007
|
|
Munduaren ordena pentsamenduarena da, baina pentsamenduaren ordenarik ez dago hizkuntzaren ordena gabe: munduaren ordena hizkuntzaren ordenari azpiratua ageri da322 Nolabait naturaren egiturak ez badu adimenarena berrekoitzi baino egiten, hots, naturaren arrazoizkotasuna hizkuntzaren logika baldin bada, orduan kuestioa da, hizkuntzak
|
berak
nola antolatzen dizun bere logika (azkenean naturaren logika izango dena). Eta kritiko transzendentalak hori horrela dela ulertu edo igarri eta gero, nola erakusten da hori zertzelatuki?
|
2008
|
|
Gurasoen informazioen baliagarritasuna aldarrikatzen da eta tresnaren deskribapena zehazten da. Bigarren atalean, tresna
|
bera
nola aplikatu, datuak nola bildu, lortutako emaitzak nola puntuatu eta interpretatu jakiteko azalpenak datoz. Hirugarren atalean, tresnaren balizko aplikazio klinikoa eta ikerkuntzarako erabilera aztertzen dira.
|
2009
|
|
b. Indusketa arkeologikoaren proiektua, non jasotzen den hobiaren ingurukoprospekzioa eta indusketa
|
bera
nola gauzatuko den:
|
|
TOKIKOMen
|
beraren
nola aldizkari bakoitzaren inguruko informazio zehatza, kontaktatzeko modua eta abar.
|
2010
|
|
– Bukatzeko, eskema
|
bera
nola eraman den aurrera, zer nolako loturak, administrazio mailak, parte hartze prozesua eta abar jasotzen dira.
|
2012
|
|
Estatuek nazioarteko garapen proiektu erraldoiak erabiliz, baso tropikalen konkista, urruneko lurraldeen kolonizazioa nola burutzen duten ikus daiteke, eta herri indigenen eskubideak eta existentzia
|
bera
nola mehatxatu den antzemateko balioko digu. Estatuek eta beste aktore batzuek sustaturiko erasoen aurka herri indigenen erresistentzia modu ezberdinetan burutu da.
|
2014
|
|
Zakilaren tamainarekin larri ibiltzea. Emakume bati sexuazgozaraztea
|
berak
nola egin esan gabe. Ahultasuna ez agerian uztea.
|
2019
|
|
Modu honetan, KAren azterketa baliatu ahal izango litzateke euskarak bizi dituen fonologiamailako aldaketak hobeto ezagutzeko. Bestalde, ikerlerro honek ikuspegi berritu bat ekarriko lukeKAren eta elebitasunaren azterketa orokorrera, bi hizkuntzen fonologiak aldi
|
berean
nola erabiltzendiren ikertzeko datu adierazgarriak eskainiko lituzke eta. Hau ikusita, iruditzen zaigu azpimarratzekoadela KAren azterketak fenomeno linguistiko orokorragoei buruz datu berriak emateko duen gaitasuna.Horretarako, baina, beharrezkoa litzateke KAren azterketa beste arlo batzuetako ikerlanarekinuztartzea, hala nola fonologian, hizkuntzaren jabekuntzan eta hizkuntzaren prozesamenduan egitenden lanarekin.
|