Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2004
‎Atal horretan, hasteko, maitasuna zertan datzan eztabaidatukodugu; hori kontuan harturik, zein oinarri filosofiko har dezakegun balioetsikodugu; eta, amaitzeko, aukera filosofiko hori ekonomiaren ezagutzan oinarri gisanola islatu proposatuko dugu. Hirugarren atalean isla horren oinarriak finkatukoditugu; batetik, ekonomia bera nola ulertuko den jakiteko, eta, bestetik, ekonomiaren ezagutza nola ulertzen den jakiteko. Ondorio gisa, oinarri horien gainean maitasunaren teoria ekonomiko orokorra eraiki dezakegun eztabaidatuko dugu, zenbaitarazo ekonomikotan balizko horien aplikazioa nola egin daitekeen zundatuz.
2013
‎Azterturiko 40 ikasleak lehenengo mailakoak dira, hau da, Europako Erreferentzia Markoaren araberako A2 eta B1 mailatan ari dira ikasten. Ikasle hauek guztiek bi galdetegi bete dituzte, lehenbizikoan gramatika bera nola ulertzen duten jaso nahi izan dugu, eta bigarrenean, berriz, gramatika ikasteko zein estrategia erabiltzen dituzten. Galdetegiak bete ostean, batzuk elkarrizketa bat izatera ere ausartu dira.
2014
‎Frantsesek, bada, beren printzipioak hala agintzen die eta, Austriaren aurkako borrokan milandarrei eta veneziarrei laguntzen die, eta hungariarrei eta bohemiarrei (Inperio Austriarreko ez aleman guztiei, hitz batean); eta Turkiaren aurka, eslabiarrei, grekoei, etab., askatasunagatik borrokatzen diren jendaki guztiei1360 Zer da nazionalitateen printzipio hori? Renanek beti garbi adieragin du (eta askitan errepikatu izan du puntu hau) berak nola ulertzen duen, zer den nazioa, burujabetasun politikorako eskubidea duena, eta zer den nazionalitateen printzipioa: –Du moment qu, on a rejeté le principe du droit divin des dynasties, il n, y a plus de solide que le principe du droit des peuples; or les peuples n, ont d, existence qu, en tant qu, ils sont des groupes naturels formés par la communauté approximative de race et de langue, la communauté de l, histoire, la communauté des intérêts? 1361 Nazioa Renanentzat horixe da.
‎Hori problema larria da nazioaz gogoeta sistematiko serio bat agindu digunarentzat. Nazioa/ Estatua, esaten digu berak nola ulertzen duen; nola ulertzen du beste zer hori. Errealitate sozial eta historiko hori ez da inoiz ukatzen, hori ez da hautazko bezala inoiz definitzen, horren karakteristika, objektiboak?
2015
‎–Ezker Abertzalearen barne kohesioa ez zen, abiapuntuan, behar bestekoa izan. Prozesua bera nola ulertu behar zen argitzeko ikuspuntu ezberdinak zeuden?. 160
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia