Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎Kaldik bere herrian azaldu zuen, eta hurbileko meskita bateko Immam ak fruituekiko interesa piztu eta fruituak infusio gisa probatzea erabaki zuen; gau osoan esna egon zitekeela ikusi zuen. Horrela, bere ikasleei edaria ematea erabaki zuen, gaueko esaldian esna egon zitezen. Mundu islamiar osoan ezagutu zen hori.
2002
‎Kopuru horrek bi kreditu mota ditu: %65 kontsumorako kredituak dira, eta gainerakoa Opening en eta bere ikasleen artean formalizatutako maileguak dira, gero lau finantza entitateetako bati lagatakoak. Kontsumorako kredituen kasuan, ordaintzeko dauden ikasleek uko egin diezaiokete ordaintzen jarraitzeari, jasotzen ari ez diren zerbitzu bati lotutako kredituak baitira, Kontsumorako Kredituari buruzko Legeak ezarritakoaren arabera.
2005
‎Maila bereko ikasle guztiek errendimendu bera izatea nahi izaten da.
2006
‎Andaluzian bakarrik ordaindu zuten kopuru bera ikasleek goi mailako hezkuntzaren bost adarretan.
2007
‎Ikasketak egiten dituzten erakunde akademikoan, probintzia bakoitzean itundutako ikastetxe pribatuen berri izan dezakete ikasleek. Eskolako istripuak Ikasle batek gorputz lesioa duenean bere ikasle izaerarekin zerikusia duten jardueretan, eskola istripua izan duela ulertuko da. Kategoria honetan sartzen dira, besteak beste, ikastetxeko kirol praktikek eragindako lesioak, ikasketa bidaia batek edo ikasketa amaierako bidaia batek eragindako lesioak edo ikasketak egiten ari diren esparruaren barruko edozein jardueraren garapenak eragindako lesioak, baldin eta jarduera horiek ikastetxeek antolatu edo baimendu badituzte.
‎Madrilgo Udalaren babespean, hasiera hasieratik jaio zen 15 urtetik beherako umezurtzak hartzeko zentro gisa, sostengu, jantzi, hezkuntza eta heziketa katekista zutenak. Harrezkero, “San Ildefonso Haur Doktrinoen Etxea”, garai hartan ezagutzen zen bezala, bere ikasleen hezkuntzaren bikaintasuna izan zuen ezaugarri. Alderdi aipagarri bat XIX. mendean ordurako ohikoak ez ziren irakasgaietan ematen zuten prestakuntza akademikoa zen, hala nola solfeoa, marrazkia, takigrafia edo mekanografia.
2009
‎Aitak edo legezko tutoreak kontu anonimo bat eska diezaioke semeari edo tutoretzari, bere erregistroa baliozkotu ondoren. Irakasle batek kontu anonimoak ere eska ditzake bere ikasleentzat, izen ematea baliozkotu eta gurasoen edo legezko tutoreen baimena jaso ondoren.
‎Bertan, harreman afektibo eta sozialak sortzen dira, ikasle bakoitzari rol desberdina ematen diotenak. Liderra, ikasle bakartua edo baztertutako ikaslea dira ikasturte bereko ikasleen artean identifikatzen diren irudietako batzuk. Rol horiek berez sortzen dira, kideen artean izaten diren sentimendu, lehentasun, sinpatia edo antipatien ondorioz.
2012
‎Ikasketa buruek antolatzen eta deitzen dituzte hauteskunde horiek, “taldeetako tutoreekin eta ikasleen eskola kontseiluko ordezkariekin lankidetzan”, eta araudi horrek ezartzen du. Kargu horiek betetzeko hautagairik ez dagoenez beti, edo proposatutakoek beren eginkizuna berme guztiekin beteko ez dutela dioen zantzurik egon daitekeenez, hautatuak erreboka daitezke, “tutoreari zuzendutako txosten arrazoitua egin ondoren”, hala erabakitzen bada aukeratu zituzten talde bereko ikasleen gehiengo absolutuz. Hala ere, beren kargua betetzen dutenean, ezin zaie zigorrik ezarri esleitzen zaizkien eginkizunak betetzeagatik.
‎foroak. Elkartzeko gune birtual horiek baliabide garrantzitsua dira ikasturte, irakasgai edo unibertsitate karrera bereko ikasleentzat; izan ere, horietan zalantzak argitzen dira eta ikasketei ahalik eta etekinik handiena ateratzeko argibideak ematen dira. Arazo orokorrak konpontzeko foroak Azterketa, gai, beka edo mugikortasun programei buruzko zalantzak daude foroetan.
‎Autonomia erkidego bakoitzak dokumentu hau arautzen du Hezkuntzako erakunde eskudunek. Horrela ezartzen dira lurralde bereko ikasle guztientzako jarraibide komunak. Nola egiten da ikasleen ebaluazioa?
2013
‎Askotan erraza ez den irakasgai bat ikasten eta ikasten laguntzen dute. Beste baliabide batzuen artean, ikasleek taula bat aurkitzen dute, praktikatzeko, taula periodiko zuri bat, ikasgelan ikasitakoa egiaztatzeko esperimentuak, zenbait prozesu hobeto ulertzeko marrazkiak eta, batez ere, modu ulergarrian, adin eta maila bereko ikasleek ematen baitute materiala. 9 Ciencia Natur zientziek hemen aurkitzen dute lekua:
2014
‎Baliteke ikasle batek irakasle partikular bat kontratatzea beretzat, edo ikasle bati baino gehiagori eskolak ematen dizkien norbaiten zerbitzuak gordetzea. Batzuetan, ikasturte eta ikasgela bereko ikasle batzuek klase jakin bat bildu eta jasotzen dute, gai berari buruzko zalantzak argitzeko. Ordutegi malgutasuna dago eskolak jasotzeko.
2017
‎Zer egin behar luke irakasleak arrasto ona uzteko bere ikasleengan?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia