Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎Idatz iezadazu, mesedez, Zelerrek aipaturikoaz, ea zer adostu duen Zesarrek hautagaiekin eta berau Fenikulario Zelaira ala Marterenera joango den. Hauteskundeetan Erroman izan beharrik dagoen ere jakin nahi nuke, Pilia eta batik bat Atika pozik eduki nahi baititut.
2005
‎Adierrazgarria da lurrikarak bi mailatan pilatuta agertzen direla (11.36 irudia), eremu sismiko bikoitzen antzera. Aipatu beharra dago ere, maila biak 200 km-ko sakoneran elkartu egiten direla, eremu sismiko bikoitzetan gertatzen denaren pare. Gaineko maila lurrazal ozeanikoan aurkituko litzateke eta bertan lurrikarak gertatzen dira basalto/ gabroak eklogitetara eraldatzean eta prozesu honetan askatzen diren fluidoen eraginez.
2009
‎Esku artean dugun testuinguruangertatu moduan, ahanztura derrigortutakoa izan denean, inposatutakoa, gogoratzea, eta batez ere hildakoak ohoratzea hainbat pertsona eta talderentzat debekatua izandenean, aldagai berezkoekin lan egin beharrean gaudela jakin behar dugu. Horrezgain, kontuan hartu beharra dago ere gertakari traumatikoetan sarritan ahanzturaaurrera egin ahal izateko nolabaiteko hautua izan daitekeela. Oroitzeak gertatutakoa berriz biziaraztea dakar, hainbatek aipatzen duenez.
2012
‎Atal honetan jaso beharra dago ere jostailu edo produktu berezi batzuen inguruko gogoeta. Merkataritzako mezu batzuek ondo azaltzen dituzte jostailuaren edo produktuaren ezaugarriak, hau da, errealitatearekin bat datoz eta produktuaren irudi leiala azaltzen dute.
2015
‎Hirugarrenik, eta azkenik, hutsune handi bat gainditu beharrean gaudela ere aipatuko dut; bada, espetxea genero ikuspegitik aztertzerakoan, gabezia nabarmenak egon dira boterearen etaerresistentziaren arteko hartu emanei dagokienez, eta, ondorioz, emakumezko atxiloen agentziagehienetan gutxietsia nahiz ezkutatua izan da. Gure planteamenduaren arabera, behin eta berriroutzi dira alde batera kartzelaratutako emakumeen ekintza gaitasuna eta transformazio ahalmena; salbuespenak salbuespen (Bhavnani eta Davis, 1996; Bosworth, 1999; Nari eta Fabre, 2000; Ribas et al., 2005), haien trebetasunak ez direlako aintzatetsi, ezta baloratu ere, edo, aregehiago, zenbaitetan, ez direlako aurreikusi ere egin.
2017
‎Hirugarrenik, eta azkenik, hutsune handi bat gainditu beharrean gaudela ere aipatuko dut; bada, espetxea genero ikuspegitik aztertzerakoan, gabezia nabarmenak egon dira boterearen eta erresistentziaren arteko hartu emanei dagokienez, eta, ondorioz, emakumezko atxiloen agentzia gehienetan gutxietsia nahiz ezkutatua izan da. Nire planteamenduaren arabera, behin eta berriro utzi dira alde batera kartzelaratutako emakumeen ekintza gaitasuna eta transformazio ahalmena; salbuespenak salbuespen (Bhavnani eta Davis, 1996; Bosworth, 1999; Nari eta Fabre, 2000; Ribas et al., 2005), haien trebetasunak ez direlako aintzatetsi, ez baloratu, edota, are gehiago, zenbaitetan, ez direlako imajinatu ere egin.
‎Horrela, Snapchat sareari erreparatzen badiogu emakumeek (gizonek baino %19 gehiago) eta helduagoak (gaztetxoenek baino %19 gehiago) direnek gehiago erabiltzen dutela ikusi daiteke, desberdintasunak adierazgarriak eta nabarmenak izanik. Bestalde aipatu beharra dago ere Twitter eta Facebook helduagoak direnek gehiago erabiltzen dituztela, nahiz eta orokorrean erabilera ohikoa txikia izan.
‎Aipatu beharra dago ere Calderoan de la Barcaren testuan, 6c irudian, Juaneloren arraultza aipatzendela. Esamolde horren esanahia testuak berak azaltzen du, zailtzat hartzen diren gauzak behin haienfuntsa ezagututa errazak diruditela.
2019
‎Hirugarren eta azken azpi helburua, gazteen eta helduen harremanak zeintzuk diren identifikatu eta konparatzea izango da, euskal txiolarien edukitrukea baliatuz. Bestalde, esan beharra dago ere, lan honen bigarren mailako helburu bezala, gizarte zientzien etakonputazio zientzien arteko harremana sendotzea dela, gizarte ikerketarako bien arteko sinbiosia bilatuz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia