Emaitzak: 6
2005 | ||
Adierrazgarria da lurrikarak bi mailatan pilatuta agertzen direla (11.36 irudia), eremu sismiko bikoitzen antzera. Aipatu | beharra dago ere, maila biak 200 km-ko sakoneran elkartu egiten direla, eremu sismiko bikoitzetan gertatzen denaren pare. Gaineko maila lurrazal ozeanikoan aurkituko litzateke eta bertan lurrikarak gertatzen dira basalto/ gabroak eklogitetara eraldatzean eta prozesu honetan askatzen diren fluidoen eraginez. | |
2009 | ||
Esku artean dugun testuinguruangertatu moduan, ahanztura derrigortutakoa izan denean, inposatutakoa, gogoratzea, eta batez ere hildakoak ohoratzea hainbat pertsona eta talderentzat debekatua izandenean, aldagai berezkoekin lan egin beharrean gaudela jakin behar dugu. Horrezgain, kontuan hartu | beharra dago ere gertakari traumatikoetan sarritan ahanzturaaurrera egin ahal izateko nolabaiteko hautua izan daitekeela. Oroitzeak gertatutakoa berriz biziaraztea dakar, hainbatek aipatzen duenez. | |
2012 | ||
Atal honetan jaso | beharra dago ere jostailu edo produktu berezi batzuen inguruko gogoeta. Merkataritzako mezu batzuek ondo azaltzen dituzte jostailuaren edo produktuaren ezaugarriak, hau da, errealitatearekin bat datoz eta produktuaren irudi leiala azaltzen dute. | |
2017 | ||
Horrela, Snapchat sareari erreparatzen badiogu emakumeek (gizonek baino %19 gehiago) eta helduagoak (gaztetxoenek baino %19 gehiago) direnek gehiago erabiltzen dutela ikusi daiteke, desberdintasunak adierazgarriak eta nabarmenak izanik. Bestalde aipatu | beharra dago ere Twitter eta Facebook helduagoak direnek gehiago erabiltzen dituztela, nahiz eta orokorrean erabilera ohikoa txikia izan. | |
Aipatu | beharra dago ere Calderoan de la Barcaren testuan, 6c irudian, Juaneloren arraultza aipatzendela. Esamolde horren esanahia testuak berak azaltzen du, zailtzat hartzen diren gauzak behin haienfuntsa ezagututa errazak diruditela. | |
2019 | ||
Hirugarren eta azken azpi helburua, gazteen eta helduen harremanak zeintzuk diren identifikatu eta konparatzea izango da, euskal txiolarien edukitrukea baliatuz. Bestalde, esan | beharra dago ere, lan honen bigarren mailako helburu bezala, gizarte zientzien etakonputazio zientzien arteko harremana sendotzea dela, gizarte ikerketarako bien arteko sinbiosia bilatuz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar | 6 (0,04) |
Lehen forma
beharra | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
behar egon | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar egon ere | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |