Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.375

2013
‎a) Elkar zaitezte hiruko taldetan, eta aurreikusi zer-nolako informazioa partekatu beharko duzuen:
‎-Ezagunak izan ala ez, berdin jokatuko al dugu informazioa partekatzerakoan? Irakurri" Talde-lanerako dekalogoa", eta osa ezazu esku-artean erabili beharko duzuen jarraibideen fitxa. Horretarako, hauta itzazu" Talde-lanerako dekalogoa" dokumentutik beharrezkoak zaizkizunak.
‎7 Egitekoaren aurrean, berdinak izango gara. Ahalegina guztiok egin beharko dugu.
‎4 Jaso dituzuen zeregin horiek guztiak egiteko, zer ikasi beharko duzue. Erantzuna ez da batere erraza.
‎Irakaslearen laguntza ezinbestekoa izango duzu zeregin horretan. Erabakia hartzeko, lehendabizi, hautaketarako irizpideak adostu beharko dituzue. Baina," zenbat buru, hainbat aburu", hortaz, adostasun batera iritsi beharko duzue, talde txikian lehenik, eta gelakide guztien artean ondoren.
‎Erabakia hartzeko, lehendabizi, hautaketarako irizpideak adostu beharko dituzue. Baina," zenbat buru, hainbat aburu", hortaz, adostasun batera iritsi beharko duzue, talde txikian lehenik, eta gelakide guztien artean ondoren.
‎nor ote da nire truke-kidea? Irakasleak emango dizu horren berri, baina, horretarako, aurretik mezu bat, e-mail bat, idatzi beharko diozu.
‎A ia ere ageri. Kirola egiteko ekipatuta zegok ala ingurukoren batera joan beharko diat?
‎D Bakarrik entrenatu beharko diat, orduan. Hik zer praktikatzen duk?
‎5 Zenbat denbora behar izan zenuen keinu bidezko hizkuntza ikasteko. Zaila al da?
‎Bizkaiko Bertsolari Txapelketako txapelaren markarik ez dakar. Erosi behar izan duen agendak diosku aldaketak egon direla. Eta, sakelan barik, eskuetan duen telefonoak.
‎Quebecera joandakoan, utzi egin nituen. Dantza ere, zoritxarrez, utzi egin behar izan nuen, musikarengatik. Mila saltsatan ibiltzea gustatzen zait.
‎Bai galderak egitean, bai erantzunak ematean, esaldi zentzudunak eta zuzenak erabili beharko dituzu. Beraz, horretan trebatzen jarraituko duzu jarduera honetan.
‎2 Ondoren, behar dudan informazioa eskuratzeko, hau da, erantzun egokia jasotzeko, erantzuna egin erabaki beharko dut.
beharko dut: agurtuz; nor naizen adieraziz; euskalkia badu, hizkera horretako hitzak zein esamoldeak erabiliz; eskerrak emanez; eta, bukaeran, berriz agurtuz.
beharko dut.
‎5 Hori guztia, galdera nik egiten dudanean; baina, galdera beste norbaitek egiten didanean, nolakoa izango da erantzuna? Bada, erantzunak beti egon beharko du baitan; hau da, galderaren eta erantzunaren artean lotura eta ordena logikoa egon behar da. Gainera, aurrez aurrekoa bada, zaindu egin behar da nola erantzun agurrari, etab.
‎Dagoeneko zer ikaskuntza duzu zeureganatuta? Ba al dago sakondu beharko zenukeen alderdirik?
‎Elkarren ezagutza horretarako, hainbat beharrezko informazio trukatu beharko duzue; eta, horretarako, komunikaziorako tresna azkar bat baliatuko duzue: posta elektronikoa.
‎Horretarako, berriz irakurri beharko duzu elkarrizketa, baina, oraingoan, irakurketa sakonago bat egingo dugu.
‎2 Pertsonen arteko harremanetan hartu eta eman egiten denez, orain, zuri dagokizu ematea. Zure truke-kideak sortu duen eta bidali dizun taula osatu beharko duzu. Hark ezarritako kategorien arabera, zure ezaugarriak idatziko dituzu, eta zure buruaren deskribapena egingo duzu.
‎Hitzez ez ezik, irudi bidez ere egin daitezke lekuen deskribapenak. Horietan ere egin behar izaten da deskribapen-plan bat. Adibidez, argazkilariak, batzuetan, hurbildu egiten du argazki-kameraren objektiboa jaso nahi duen errealitatera, xehetasunei erreparatuz; beste batzuetan, urrundu egiten du objektiboa, ikuspegi orokorragoa jasotzeko.
‎Taldeka elkarturik, taldekide batek altxorra non gordeko lukeen pentsatuko du, eta orri batean idatziko du. Ondoren, taldekideek, galderak eginez, altxorra non dagoen ezkutatuta asmatu beharko dute.
‎Nola deituko genioke gela hankaz gora duen pertsonari? Zeurea bezala dagoen gela bat partekatu beharko bazenu norbaitekin, eta zure gustukoa ez balitz, adieraziko al zenioke?
‎Dagoeneko idatzi duzu leku-deskribapen bat, Van Gogh-en logelarena. Aurrerago, beste deskribapen bat egingo duzu, eta hartarako kontuan hartu beharko dituzun urratsak jaso ditugu kontrol-zerrenda batean.
‎a) Taldeka, 10 galderako galdetegia prestatuko duzue. Lan horretarako zer beharko duzuen gogoratzea ondo etorriko zaizue:
‎Aurreko jardueran, unitatean zehar ikasitako hainbat baliabide erabili behar izan duzu: galderak formulatzeko eta erantzuteko, deskribapenak egiteko, mezuak idazteko
‎Etxean eztabaida serioa izan duzue horri buruz. Izan ere, txakurrak lotuta joan beharko zukeen, ez aske. Zalantzan izan duzue zer eta nola egin:
‎1 Kartela egiten hasi baino lehen, eredu bat izan beharko duzu. Ikusi al duzu inoiz galdutako animalia bat iragartzen duen kartel edo oharrik?
‎2 Zure kartela egiteko, txakurrari buruzko informazio esanguratsua hautatu beharko duzu. Txakurraren itxuraz gainera, aurreikusi al duzu garrantzitsua den beste informaziorik eskaintzea?
‎Unitatearen izenburua ez da alferrik izango" sentimenduen inbentarioa"! Osagaian zehar, hitz asko agertu dira, eta gehiago agertuko dira, guztiak sentimenduekin erlazionatuak; bada, hitz horiek identifikatu egin beharko dituzu.
‎2 Idatzi zenbait esaldi, ukimenaren bidez sentimenduak trukatu izan dituzuneko lau memento esanguratsuenak azalduz. Horretarako, baliatu fitxan jasotako informazioa; behar izanez gero , osa ezazu. Hona hemen bi adibide:
‎entimenduen inbentarioa bada hau& sentimenduak sentitu egin beharko dituzue. Eta inbentarioa?
‎Gauzak kontatzea eta zerrendatzea, ala asmatzea, inventioa&? Baterakozeinbesterako, batazeinbesteaizan, adiadi egon beharko duzue: belarriak erne, begiak zabal, sudurra fin, ahoa goxo eta azala gertu.
‎Gustura gelditu zara? Elkartu, une batez, zure irakurketaren ebaluazioa egin duen kidearekin, eta zehaztu, hurrengo saio baterako, kontuan hartu beharko dituzun hobekuntza-proposamenak.
‎ere, bildumak unitatean ikasitakoaren erakusgarri izan behar duenez, testu idatziak, audioak eta bideoak egon beharko dute; testuek sentimenduak adierazten dituzten izenak, adjektiboak, aditzak, loku-zioak, metaforak eta konparazioak izan behar dituzte; adierazkortasunez irakurritako testuetan, ikasitako baliabideak erabili beharko dira
‎ere, bildumak unitatean ikasitakoaren erakusgarri izan behar duenez, testu idatziak, audioak eta bideoak egon beharko dute; testuek sentimenduak adierazten dituzten izenak, adjektiboak, aditzak, loku-zioak, metaforak eta konparazioak izan behar dituzte; adierazkortasunez irakurritako testuetan, ikasitako baliabideak erabili beharko dira
‎2 Egin duzu aukera, badituzu bildumarako ale preziatuak, eta, orain? Ordena jarri beharko da testu sorta horretan! Nola ordenatuko dituzu?
‎Ez ditu oso gustukoak taldeko lanak, taldearen nota jasotzea egokitzen baitzaio, eta bere harremanetarako gabeziak agerian uzten dituelako. Ez du jasaten bera bezain azkarrak ez direnekin aritu behar izatea .
‎2013-05-13 Eunatek ez du egin berari zegokion lana, Mikelek ezin du ezer egin. Lanak taldean ala bakarka egiteko aukera egon beharko luke, edo, bestela, guk geuk sortu taldeak.
‎Zuetako bakoitzak tokatu zaion testuaren irakurketa adierazkorra egingo du. Horretarako, testuaren egilearen azalean jarri beharko da, eta testuak adierazten duen sentimenduarekin bat datorren ahotsa eta keinuak erabiliko ditu. Taldekideen lekuan jartzeko gai izatea oso garrantzitsua da taldean lan egin ahal izateko!".
‎Jokorako baldintza konplikatuagoa da oraingoan: elkarren segidan dauden hitzek aurreko hiru irizpideei jarraitu beharko diete; hau da, izena arrunta, bizigabea edo abstraktua bada, haren hurrengoa ere arrunta, bizigabea edo abstraktua izango da, hurrenez hurren. Konplikatu samarra dirudi, baina egizue proba!
‎2 Hemen zehazten ditugun instrukzioei jarraituz, eralda ezazu poema. Arretaz irakurri beharko dituzu, modu nahikoa xelebrean emanak daudelako!
‎Testu horretatik ondorioztatu dut testuak idatzi eta ozen irakurri beharko ditugula.
‎Ez dakit zergatik, baina iruditzen zait geure buruarekin asko hitz egin beharko dugula.
‎Badirudi literatura-testu mordoa irakurri beharko dugula.
‎Izenburu berriaren ondorioz, antzematen da aldaketa nabarmen bat, baina ez da bakarra izango, jakina. Izan ere," zorionaren errepikapena" bada, ordezkatu egin beharko dira gerrarekin loturiko izenak eta adjektiboak. Esate baterako," besoak hondakinen artean" esan ordez," besoak lagunen/ haize-erroten artean" esan genezake& Horien gisako aldaketak eginez, eralda ezazue Miren Agur Meaberen olerkia.
‎-Ikusi dut esanda, nik zerbait orain dela gutxi ikusi dudala adierazten da. Gaztelaniaz lo/ la/ le he visto esan beharko nuke hori bera adierazteko, eta ingelesez I have seen it.
‎3 Idatz ezazu testu poetiko bat ordenatutako esaldiak erabiliz, eta, behar izanez gero , informazio gehiago erantsiz.
‎1 Irakurri berri duzun poemaren bertso-lerroen tartean berri batzuk idazteko ahalegina egingo duzu, ematen dizkizugun ereduei jarraituz. Izenak aldatu egin dira, eta, horien baitan, aditzetan ere aldaketak egin beharko dira. Binaka jarrita, ahoz eta txandaka, batak esaldiaren hasiera irakurriko du, eta besteak aditz egokiarekin osatuko.
‎3 Taldekide bakoitzak erlazio berri bat ezarriko du hasierako paperean: gainerako taldekideek gehitutako hitzak erabili beharko ditu horretarako. Kasu honetan ere, erlazioa ezartzeko zergatia adierazi behar du.
‎Horiek dira, hain zuzen, poemaren hitz esanguratsuak, poemaren guneak. Ez al zaizue iruditzen, poema horren irakurketa adierazkorra egitean, nabaritu beharko litzatekeela hitz horien garrantzia. Egin itzazue probak binaka jarrita:
‎1 Poemaren irakurketa adierazkorra egitean, nola ahoskatu beharko lirateke hitz esanguratsu horiek, indarrez ala ahul. Hori jakiteko, probak egitea da onena.
‎Horretarako, irakasleak elkarrizketa osoa emango dizue. Ez ezazue ahantzi telefono-solasaldia dela bikotearen artekoa, eta, beraz, zuen pertsonaiak sentitzen duena adierazteko ahalegina egin beharko duzuela. Pertsonaia behar bezala prestatzeko, ongi etorriko zaizue honako hauek kontuan hartzea.
‎Zer soinu iradoki nahi dute hitz horiek? Nola irakurri beharko litzateke?
‎Oso ozen eta keinuez lagunduta hitz eginagatik, hitzak osorik eta argi ahoskatzen ez badira, ez du askorako balio. Esatari ezagunenek ere trebatu behar izaten dute, ahotsarekin ariketak eginez. Horixe da egingo duzuena:
‎Talde bakoitzak lau aho-korapilo bilduko ditu, eta horiek hitz guztiak ahoskatuz eta ahalik eta azkarren esango dituzue. Hori dena Aho-korapiloen mezularien jolaserako jarraibideei jarraituz egin beharko duzue. Denok prest?
‎f) Aho-korapilo berria orrian kopiatu ondoren, eta beste baten bila joan aurretik, ordura arte kopiatutako guztiak esan beharko dituzte segidan, batean zutik jarrita, bestean etzanda, hurrengoan burumakur eta, azkenik, eserita.
‎Bi kontzeptu horiei buruzko argibideak ematen dituzten testu labur batzuk bildu ditugu hemen. Zein aukeratuko zenukete norbaiti azaldu beharko bazeniote zer den tradizioa eta zer kultura. Zergatik?
‎-Antzina, gazteek erritu batzuk egin behar izaten zituzten haurtzarotik gaztarora igarotzeko; horiek gaindituta, pertsona heldua zirela frogatzen zuten. Gure artean, erritu horietako batzuk ziren, adibidez, inauterietan parte-hartze berezia izatea, dantzari izatea, herriko festak antolatzea, San Joan suaren gainetik salto egitea& Esate baterako, Luzaiden, haurrek herritarren aurrean dantza egiten zuten egunetik aurrera, gazte bihurtzen ziren:
‎a) Zer lan egiten ote dituzte kazetariek zehazki? Zer egiten ikasi beharko duzu zuk kazetari izateko?
‎Hortaz, zuri ere komeni zaizu informazioa erregistratzen joatea, bai handik eta hemendik bai unitatean zehar irakurriko dituzun testuetatik, batez ere, hasiera-hasieratik ez duzuelako garbi izango zertaz idatzi. Horretarako, erregistro-fitxa bat sortu beharko duzu.
‎-Adostu zer atal izan beharko dituen fitxa horrek erabilgarria izan dadin. Hautatu atal egokiak honako proposamen hauen artean:
‎Kazetari-lana txukun egiteko, garrantzitsuagoa da, zalantzarik gabe, fitxaren edukiari erreparatzea. Horregatik, bermatu beharko duzue testutik hautatzen duzuen informazioa fitxan zuzen jasotzen duzuela, alegia, idazketa-arauak zaintzen dituzuela: ortografia, deklinabide-atzizkiak, datu jakinen idazkera& Ezinbestekoa da, beraz, informazioa arreta handiz jasotzea eta, amaitutakoan, berrikustea.
‎Zer izango duzu gustuko? Zer zailtasun gainditu beharko dituzula aurreikusten duzu?
‎Euskal musika-tresnen historia zabaltzea helburu duen musika-aldizkari espezializatu baterako artikulu bat idatzi behar duzu; artikuluaren gaia txalaparta da. Lehenik eta behin, informazioa eskuratu beharko duzu. Horretarako, egin itzazu honako urrats hauek:
‎Informazioa bilatzen dugunean, dokumentu digitaletara jo behar izaten dugu sarritan. Dokumentu horiek datuak eta informazio zehatzak modu azkar eta eraginkorrean topatzeko aukera ematen digute; barne-bilatzaileen bidez egiten da hori.
‎Gainera, halaber, bestalde ideiak gehitzeko erabiltzen diren testu-antolatzaileak dira, hain zuzen ere, zuen dibulgazio-artikuluetan erabili beharko dituzuenak. Horiek, esaldiaren barruan daudenean, koma artean idazten dira, eta, esaldiaren hasieran daudenean, aldiz, koma ondoren dutela.
‎Testuko hitzak erlazionatzeko eta testuaren esanahia eraikiz joateko, maiz, testuan aurrez aipatutako hitz edo hitz multzo bati erreferentzia egin behar izaten zaio. Horrela, gaiari jarraipena emanez, testuaren progresio tematikoa ziurtatzen da.
‎a) Olentzero-enborraz egindako suak gau osoa iraun behar izaten zuen.
‎3 Irudia ikusita, unitatean zer egin beharko duzula uste duzu?
‎c) Hautatu duzun ereduaren arabera, edizio-ezaugarri batzuk edo beste baliatu behar izan dituzu. Zein izan dira horiek?
‎4 Eta irudi horietako bati argazki-oina idatzi beharko bazeniote?
‎1 Edozein dokumentu maketatu aurretik, edizio-ezaugarri mordoa aurreikusi behar izaten da. Hemen dituzu alderdi horietako batzuk.
‎1 Testu-prozesadorea baliatuz, ireki" Artzaintza Euskal Herrian" dokumentua. Formaturik gabe idatzitako testua da; hortaz, jarraibideak kontuan hartu beharko dituzu:
‎3 Amaitzeko, testuaren aurkezpenari erreparatu behar diozu. Horretarako, kontuan hartu beharko dituzu aldizkariaren ediziorako baldintzak.
‎Dokumentua izendatzeko, kopiatu artikuluaren izenburua, zure izen-abizenak ondoan dituela, eta gorde. Izan ere, irakasleari bidali beharko diozu, hark Joxe Etxeandiari, Izena duenak izana du elkarteko lehendakariari, bidal diezaion.
‎Egon lasai, unitate honetan ikasitakoek arrastoa utziko dute eta. Zalantzarik gabe, hemen ikasi duzuena beste egoera batzuetan baliatu beharko duzue.
‎-Aurkezpenek bete behar izaten dituzten baldintzak.
‎3 Sarreraedo ongietorri-bideoan irudiren batek ere egon beharko du, ezta. Kantatzen, dantzatzen eta jolasten duen herria atalari buruzko irudi baten bila ibili zara, eta aurkitutako guztiak" Blogproiekturako irudi-karpetan" gorde dituzu.
‎Aldizkarirako idatzi behar dugun artikulurako informazioa, askotan, beste testu batzuetatik eskuratu beharko dugu. Informazio-iturritzat darabiltzagun testuetan informazioa azkar bilatzen, hautatzen eta erregistratzen trebatzea komeni zaigu.
‎ere, gerta daiteke informazio horretara behin eta berriz joan behar izatea : zenbat eta argiago, ordenatuago eta modu ulergarriagoan izan informazioa, orduan eta hobe.
‎5 Sarrera ere beharko du artikuluak, ezta. Taldekide bakoitzak sarrera bat idatzi eta taldean proposatuko du.
‎Azpigai, ideia edo alderdi hori garatuta, puntu eta bereiz egin, eta beste paragrafo bati ekiten dio idazleak. Testutik paragrafora eta paragrafotik esaldira, paragrafo barneko esaldiak ere josi behar izaten dira.
‎Mapa digitalak egiteko aplikazioa erabiltzean, maparen arduradunak mapa digitala sortu beharko du eta besteekin partekatu. Guztien kokalekuak eta horien informazioa ezartzen duzuenean, mapa kopiatu, fitxan itsatsi eta irakasleari igorriko dio arduradunak.
Behar izanez gero , lanak egiteko epeak finkatuko dituzue.
‎d) Ordu-eremuen marrei erreparatuta, zenbat ordu-eremu izan beharko lituzkete Txinan?
‎2 Lakshmi gazte indiarra Iruñeko unibertsitatean ikasten ari da. Adieraz ezazu zer ordutan deitu beharko lioketen telefonoz bere senide edo lagunek Indiatik, hemengo iluntzeko zortzietan elkarrekin hitz egiteko.
‎1 Gelakide guztien artean, argazki bikoteen arteko desberdintasunei arretaz behatu eta adieraz ezazue, ahoz, nola eraldatu diren paisaia horiek. Egiten dituzuen ekarpenak denen artean bildu, hurrengo ariketarako beharko dituzue eta.
‎a) Idatz ezazu hemen duzun deskribapenaren antzeko bat. Horretarako, ereduan urdinez nabarmenduta eskaintzen zaizkizun hitzak ordeztu beharko dituzu.
‎b) Hautatu duzun herrian hemengo ordu-eremu bera al dute? Zer ordutan deitu beharko dizute Euskal Herritik zurekin hitz egiteko. Datu horiek ordu-eremuen mapa erabiliz topa ditzakezu.
‎hamaiketan (23:00) deitu beharko didazue.
‎2 Ikus ezazue arretaz Klimaren faktore eragileak bideoa, zuzen edo oker zaudeten jakiteko, eta, behar izanez gero , osa ezazue egindako diagrama.
‎Saia zaitez eragin horiek ezarri dituzun faktoreekin elkartzen. Behar izanez gero , ikus ezazu berriro bideoa.
‎Zeuen herria asko maiteko duzue, baina etorkizunean hiru lagun horien antzeko egoerak bizi ditzakezuenez, erronka erakargarri bat planteatuko dizuegu hastera goazen unitate honetan: bizilekuz aldatu beharko bazenute, aukeran nora joango zinateketen erabaki eta bizileku berriaren ezaugarriak ezagutzea.
‎Bizilekua aukeratzeko garaia iritsi da. Egin berri dituzuen hausnarketak kontuan hartu beharko dituzue, jakina, baina, adi! Gelakideon artean mapa bakarra osatu behar duzuenez, garrantzitsua da aniztasuna kontuan hartzea.
‎Horretarako, ziurtatu lekuak ez direla errepikatzen, eta munduko alde askotakoak daudela. Ondoren, talde handian, eman ezazue bakoitzak bere erabakien berri, eta, behar izanez gero , irakaslearen laguntzarekin, egin egokitze-lanak.
‎Unitatean, hautatu duzun lekua ezagutuko duzu eta, bukaeran, balioetsi egingo duzu; beraz, gorde itzazu ondo, egin berri duzun hautaketa eta arrazoiak amaitutakoan berreskuratu egin beharko dituzu eta.
‎-Leku horretako biomak ere eragina izango du; oihana edo basamortua den, animalia basatirik edo eltxorik dagoen jakitea oso garrantzitsua da, horren arabera antolatu beharko baitituzte hara eramateko gauzak, baita han egin daitezkeen ekintzak ere.
‎Unitatea amaitu da; dagoeneko gauza berri ugari ikasi dituzu. Aurreko jardueran, egoera berri bati aurre egin behar izan diozu. Zer moduz konpondu zara?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia