Emaitzak: 7
2012 | ||
Cornelio Castoriadis filosofoak autonomia-proiektua bataiatu zuen jendearen ekimena defendatzen duen proiektua. Hainbat lekutan eta garaitan jendeek kontzientzia hartu dute euren izate autoeratuaz, konturatu dira ez direla lege itsuen manupeko, ezta besteren edo Bestearen borondatearen mendeko, konturatu dira euren bizitzaren kargu direla eta ondorioz erabaki | behar dutela zer egin eta hura nola egin. Areago, hasi dira ulertzen jende-artekoa ez delaphysis(), ez dela naturazkoa edo berezkoa, ohitura baino ez dela eta hala izaki, jendeak nahikara moldatu ahal duela ohiko araua, nomos (vopoƧ) delakoa alegia. | |
2013 | ||
Soldadu, kolono eta fraideen artean hirurogei lagunetik gora ziren ordurako. Baina Ugarteri bere iritzia emateko txanda heldu zitzaionean, halako suhartasunez mintzatu zen, esanez norberak erabaki | behar zuela zer egin baina bera ez zela handik mugituko, non haren etsenpluari jarraitu, eta aho batez bertan geratzea erabaki zuten denek. Orduan, goseari aurre egiteko plana jarri zuen martxan Ugartek. | |
2015 | ||
Zeri lotu, zerekin artikulatu behar ditugu? Erantzunak askotan praktikekin batera datoz, bestek emanda, bestek eginda, jaso eta ondo ikasiak ditugu, baina beste askotan praktikan bertan sentitu eta pentsatu | behar dugu zer egin. Praktikei mezua irakurri behar diegu, horri deritzogu praktikak kodetzea. | |
2018 | ||
ezinezkoa izanen zen Lapurditik Gipuzkoara pasatzea? Eta lanera joan | behar zutenek zer egin behar zuten. Berehala argitu ziren dudak. | |
Buruzagia zirudienak, urrats bat emanik, bi eskuak altxatu zituen, bat bularrean eta bertzea sorbaldan jartzen zizkiolarik. Pablok arras ongi neurtu | behar zuen zer egin, unea ez zen xamurra. Gauza bera egitera ausartu zen buruzagiarekin. | |
2021 | ||
Gauza bera gertatu ohi da irakasleekin ere, noski, zaintzaile izatetik zainduak izatera pasatu baitira. Irakasleak, bere autoritatea galdu duen neurrian, ez dizkie azalpenak eman behar bakarrik zuzendari, gestore eta ikuskariei, ikasleei eta beren gurasoei ere etengabe azaldu | behar baitie zer egiten duen, zelan, zergatik eta zertarako. Gauzak horrela, beste garai bateko irakasle ukiezin eta jainkotuek lekukoa pasatu diete etengabe beren buruak zuritzen egon behar duten irakasle erre, nekatu eta batere motibatuei. | |
2022 | ||
Ihes egin nahi du eta hori egiten du, txakurrarekin batera, aldapan behera. Lasaitasun pitin bat | behar du zer egin erabaki ahal izateko, arrazoiari aukera emateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar baitie | 1 (0,01) |
behar du | 1 (0,01) |
behar dugu | 1 (0,01) |
behar dutela | 1 (0,01) |
behar zuela | 1 (0,01) |
behar zuen | 1 (0,01) |
behar zutenek | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Pamiela | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan zer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan zer egin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |