2008
|
|
Haiekiko nolabaiteko zorra sentitzen zuen eta bazekien ordezko irakasle bat jarriko baliete klasea atzeratu egingo zela. Irakasle batek denbora
|
behar du
haur bakoitza ezagutzeko eta haren araberako trataera emateko, eta ikasturtearen erdialdean zeuden bereak bueltarik ez zuela jakin zuenean.
|
|
Harrera bereziaren printzipioak Harrera berezia, hain zuzen ere, etxea aurkitzeko zailtasun bereziak dituzten haurrei zuzenduta dago. Haien berezitasunen ondorioz, haurrak hartzea erabakitzen duten familiek bereziki sentiberak izan
|
behar dute
haur bakoitzaren historia pertsonalarekin, haien gabeziei behar duten moduan erantzun diezaieten. Harrera bereziaren beste ezaugarri bat izaera iraunkorra edo adopzio aurrekoa da.
|
2009
|
|
prestatze-aldi bat, Haur Hezkuntzako lehenengo bi urteetan garatzen dena, eta haurra ondorengo idazketarako behar den kontrol grafomotorra lortzeko prestatzen dena; fase kaligrafiko bat, non bere idazketan, letren grafismoen ikaskuntzan eta bereganatutako azken etapan jartzen baitu arreta, eta haurrak, berriz, pertsonalizatu eta hobetu egiten du. Testu idatzi batek komunikazio-funtzio nagusia bete dezan, irakurgarria izan
|
behar du
Haur bakoitzak lehenengo bi etapetan egiten duen aurrerapena, oro har, lortu duen heldutasun-mailaren araberakoa da, hau da, maila intelektual egokia izan behar du, hizkuntza behar bezala garatu eta psikomotrizitate-gaitasun egokia lortu behar du. Baina ez da nahikoa “idazten ikastea”.
|
2012
|
|
Ikusi egin
|
behar da
haur bakoitzari nola ari zaion hazten oina (batez beste, hiru zentimetro hazten zaie urtean), eta horren arabera hautatu eta berritu behar dira oinetakoak.
|
|
Eskola-planak ezin du finkoa izan, uneoro berregin eta egokitu
|
behar da
haur bakoitzaren arabera. Eta horrek irakasleen etengabeko prestakuntza eskatzen du.
|
|
Eguneko denbora banatzeko, aintzat hartu
|
behar dugu
haur bakoitzak bere garatze-, heltze-eta ikaste-erritmoa duela, eta, ondorioz, ekintzarako denbora ezberdinak behar dituztela. Gainera, etapa horretan haur guztiak ez dira ordu berean sartzen eta irteten.
|
2016
|
|
Giza harremanetan une oro komunikatzen gara, eta askotariko elementuak erabiltzen ditugu komunikatzeko. Haur-hezitzaileak ikasi
|
behar du
haur bakoitzaren komunikazio-kodea ulertzen, haurtxoak dituen premiak asetzeko, hau da, haurrak dituen premiei egoki erantzuteko.
|
2020
|
|
Haurren obesitatea Espainian: hauek dira zifrak eta daturik berrienak Laburbilduz, oso zaila da zehaztea zenbat elikagai eskaini
|
behar dizkiogun
haur bakoitzari elikadura nahikoa dela ziurtatzeko, batzuentzat eta besteentzat oso kantitate desberdina izan baitaiteke. Zentzuzkoena elikagai osasungarrien kopuru zentzuzkoa proposatzea da, eta haiek erabakiko dute zenbat jan behar duten.
|
2021
|
|
Horri dagokionez, jaioberriak behar bezala identifikatzeko aginduzko agindu bat dago, Nazio Batuen Haurraren Eskubideei buruzko Konbentzioaren 8 artikuluan jasoa, Espainiak 1990eko azaroaren 30ean berretsia. Autonomia-erkidego bakoitzak zehaztu ditu zer prozedura jarraitu
|
behar diren
haur bakoitzaren partaidetza ziurtatuta gera dadin, zalantzarik gabe. Espainiako Pediatria Elkarteak (AEP) berariazko protokolo bat du (2008) gurasoen lasaitasuna eta konfiantza bermatzeko.
|
2023
|
|
Ohiko bost akats, haur bat hezten denean “Baina haur bakoitzak bere izaera eta emozioen kudeaketa ditu. Egoera berrira egokitzeko anai-arrebetako batek behar duena beste anaiari ez zaio mesederik egingo, eta, horregatik, adi egon
|
behar dugu
haur bakoitzaren behar zehatzei eta bere kudeaketa-erritmoari eta aldaketara egokitzeari dagokienez”, esan du psikologoak. Anaiari buruzko itxaropen faltsurik ez sortzea Kontuan hartu behar den beste alderdi bat seme-alaba zaharrengan etortzear dagoen anaiari buruz sortzen ditugun itxaropenak dira.
|