Emaitzak: 6
2008 | ||
Harrera bereziaren printzipioak Harrera berezia, hain zuzen ere, etxea aurkitzeko zailtasun bereziak dituzten haurrei zuzenduta dago. Haien berezitasunen ondorioz, haurrak hartzea erabakitzen duten familiek bereziki sentiberak izan | behar dute haur bakoitzaren historia pertsonalarekin, haien gabeziei behar duten moduan erantzun diezaieten. Harrera bereziaren beste ezaugarri bat izaera iraunkorra edo adopzio aurrekoa da. | |
2009 | ||
prestatze-aldi bat, Haur Hezkuntzako lehenengo bi urteetan garatzen dena, eta haurra ondorengo idazketarako behar den kontrol grafomotorra lortzeko prestatzen dena; fase kaligrafiko bat, non bere idazketan, letren grafismoen ikaskuntzan eta bereganatutako azken etapan jartzen baitu arreta, eta haurrak, berriz, pertsonalizatu eta hobetu egiten du. Testu idatzi batek komunikazio-funtzio nagusia bete dezan, irakurgarria izan | behar du Haur bakoitzak lehenengo bi etapetan egiten duen aurrerapena, oro har, lortu duen heldutasun-mailaren araberakoa da, hau da, maila intelektual egokia izan behar du, hizkuntza behar bezala garatu eta psikomotrizitate-gaitasun egokia lortu behar du. Baina ez da nahikoa “idazten ikastea”. | |
2012 | ||
Ikusi egin | behar da haur bakoitzari nola ari zaion hazten oina (batez beste, hiru zentimetro hazten zaie urtean), eta horren arabera hautatu eta berritu behar dira oinetakoak. | |
2020 | ||
Haurren obesitatea Espainian: hauek dira zifrak eta daturik berrienak Laburbilduz, oso zaila da zehaztea zenbat elikagai eskaini | behar dizkiogun haur bakoitzari elikadura nahikoa dela ziurtatzeko, batzuentzat eta besteentzat oso kantitate desberdina izan baitaiteke. Zentzuzkoena elikagai osasungarrien kopuru zentzuzkoa proposatzea da, eta haiek erabakiko dute zenbat jan behar duten. | |
2021 | ||
Horri dagokionez, jaioberriak behar bezala identifikatzeko aginduzko agindu bat dago, Nazio Batuen Haurraren Eskubideei buruzko Konbentzioaren 8 artikuluan jasoa, Espainiak 1990eko azaroaren 30ean berretsia. Autonomia-erkidego bakoitzak zehaztu ditu zer prozedura jarraitu | behar diren haur bakoitzaren partaidetza ziurtatuta gera dadin, zalantzarik gabe. Espainiako Pediatria Elkarteak (AEP) berariazko protokolo bat du (2008) gurasoen lasaitasuna eta konfiantza bermatzeko. | |
2023 | ||
Ohiko bost akats, haur bat hezten denean “Baina haur bakoitzak bere izaera eta emozioen kudeaketa ditu. Egoera berrira egokitzeko anai-arrebetako batek behar duena beste anaiari ez zaio mesederik egingo, eta, horregatik, adi egon | behar dugu haur bakoitzaren behar zehatzei eta bere kudeaketa-erritmoari eta aldaketara egokitzeari dagokienez”, esan du psikologoak. Anaiari buruzko itxaropen faltsurik ez sortzea Kontuan hartu behar den beste alderdi bat seme-alaba zaharrengan etortzear dagoen anaiari buruz sortzen ditugun itxaropenak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar da | 1 (0,01) |
behar diren | 1 (0,01) |
behar dizkiogun | 1 (0,01) |
behar du | 1 (0,01) |
behar dugu | 1 (0,01) |
behar dute | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan haur | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan haur bakoitz | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |