Emaitzak: 7
2020 | ||
Irudia: cottonbroa Nola joan | behar lukete gure seme-alabek patinete elektrikoan. Medikuek argi dute jarraibide hauen bidez saihestu ahal izango zirela azterketan ikusitako lesio gehienak: | |
2021 | ||
Eskolaz kanpoko zenbat dira gomendagarriak? Astelehenetik igandera ez, baina zenbat denbora eman | behar dute gure seme-alabek eskolaz kanpo. Euskadiko Psikopedagogia Elkartearentzat, kontuan hartu behar da jarduera horiek haurrek ikasten eta aisian egiten dituztela. | |
Horregatik, tresna berri horiekin behar bezala lan egiteko modua faktore askoren mende egongo da: gurasoek ematen dioten arretaren mende, egoera jakin batzuk nola erabiltzen dituzten, seme-alabei ematen dieten interesaren mende, seme-alabek pantailatik haratago dituzten gizarte-harremanen mende… Nola jokatu | behar dugu gure seme-alabek jokabide bortitz horiek ez egiteko. Gurasook ezin gara analfabeto teknologikoak izan. | |
2022 | ||
Izan ere, Ana Camachok dioenez, “edozein eduki bistaratzeak, ez zehazki tikak dituzten pertsonena, imitaziozko portaerak batzuetan, inkontzienteki, eta, nolabait, talde bateko kide izan nahi dut”. Horregatik egon | behar da gure seme-alabek pantailak nola erabiltzen dituzten. “Tikt-en sindromea duten gaixoetan normalean ikusten diren tik-ak ez dira berdinak, baina ezaugarri asko dituzte tik funtzionalek. Gure ustez, gaixotasun soziomental masiboa, talde baten bidez berez zabaltzen diren portaera, emozio edo baldintzak barne hartzen dituena”, esan dute ikertzaile estatubatuarrek Ikt-ei buruzko azterketa hau. Eta nahaste berria dela dirudien arren, ez da hala. Kontsultatutako adituak azaltzen duenez, historian zehar gazteek tik funtzionalen agerraldiak izan dituzte. | |
Eta horietako bat ezohiko mugimenduak agertzea da, tik funtzionaletan gertatzen den bezala. Horregatik, erne egon | behar dugu gure seme-alabekin. . Gizarte-uzkurdura, errendimendu akademiko txikiagoa edo mugimendu arraroak agertzea, hala nola, tik psikogenoak, gatazka psikologikoa izan daiteke. | |
Funtsezkoa da hori egitea? Argi utzi | behar dugu gure seme-alabek teknologiarekiko duten erakarpena ez dela gurasoen errua gailu elektroniko bat oparitzeagatik. Pantailak orain dela gutxi iritsi ziren, eta bat-batean iritsi ziren, ia bat-batean, eta teknologia-konpainiek, ikastetxeek, kulturak berak ekarri zituzten. | |
Nola eta zergatik sortu eta zaindu | behar duten gure seme-alabek beren nortasun digitala |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar dugu | 3 (0,02) |
behar da | 1 (0,01) |
behar dute | 1 (0,01) |
behar duten | 1 (0,01) |
behar lukete | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan gu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan gu seme-alaba | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |