Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 51

2000
‎Psikoanalistaren bigarren betebeharra: analista bat zer den, hau da, zer dakien, eta agindu dezakeenaz publikoa ohartarazi.
‎–Gaur goizean hondartzan paseatzen ibili naiz? idazten badut, hau irakurtzenduenak egundoko informazioa jasoko du niri buruz, ibiltaria naizela, une hau ez denbeste batean zer egin dudan,... eta beste gauza asko. Gertaera hau posible izan da biokalfabetatuak garelako eta hizkuntza idatzia menderatzen dugulako.
2001
‎Aurkezten ari garen lan hau ez da lan teorikoa, irakaslearen eguneroko beharrei erantzun nahi dien lan praktikoa baizik. Lan honi esker, helburu komunikatibohauei esker, irakasleak diseinu kurrikularrean ezinbestekoak diren zehaztapenakaurkituko ditu, bere eguneroko klasearen ikuspegi komunikatiboa ez galtzeko.Bertan, klasea menderatzeko beharrezkoak diren elementu guztiak ageri dira ongiordenaturik, begirada bakar batez zer egin behar den jakiteko.
‎Orain arte esandakoarekin, aurrerago argiago ikusiko bada ere, argi ikusten daezen, aholkulariak egin beharreko lanerako, ohiko irakasle batek ez bezalakobeharrak izango dituela, eta prestakuntza ezberdina duela. Hizkuntzanaditua izan du, baina ez derrigorrez ikasleak ikasi nahi duen hizkuntzan; hizkuntza bat zer den, nola aztertzen den, zein unitate dituen, kulturarekin zeinerlazio duen, eta erlazio hori nola gauzatzen den jakin du. Ikasten jakinbeharko du; ez bakarrik berak nola ikasten duen; horrez gain, zein bide dauden, zein estilo, zerk zer ekartzen duen eta eginkizun bakoitzak zein ondorio duen ere.Labur esanda, hitz batean, ikaskuntzan ere aditua izan du.
2002
‎Horixe bera esan daiteke aniztasun geografikoari buruz. Asiako mugimenduantikolonialista baten barruan agertzen den nazionalismo batek zer ikusirik otedauka faxismoaren ideologia nazionalista zanpatzaile eta totalitarioarekin. Ezergutxi; eta, halere, literaturan bata zein bestea sarritan, nazionalismo?
‎Nortasuna ez dago aurrezarrita, bizitzan zehar aldaketak eman ahal dira. Toki jakin batean eta lanbide jakin bat edukitzeak jada ez du norbanakoaren nortasuna modu bakar eta betiereko batean zertan definitu.
‎Ondo landuaz emankor izan dadin nahi duzun etxaldea erosi duzunez, eta neuk ere neurea balitz bezala arta dezadan eskatzen didazunez, ahalegintxoa egingo dut; eta ez soilik neu bizi naizen artean, zer egitea komeni den aholkatuz, baizik eta baita hil ondoren ere. Ezin baitut onartu Sibilaren ahotik jalgitakoak bera bizirik den bitartean soilik izatea gizakiarentzat baliagarri, baizik eta baita bera hil eta gero ere, are jende ezezagunarentzat ere; urte askotan itzultzen baikara ofizialki horren liburuetara, mirari baten ondoren zer egin behar dugun jakin nahi dugunean; era berean ezin da onartu nik, bizirik naizen bitartean ere, ezer ez egitea adiskide eta tartekoei laguntzeko.
2003
‎Antzeko galderak egingo genizkioke Herri Batasunari: Kultural estetiko ikusmira batetik zer garen kontuan hartu gabe, nola lor dezakegu Euskal Herriaren berreraikuntza nazionala, non geratuko ote zaigu euskaldun berritutako gidaria, hizkuntzaz?
2004
‎partikulcn uzuugarriak jasotzen zirucn logika formal bat garatu zuen (Jrganoncn idazkietan.Nahiz eta hainbat ezberdintasun aurkitu haien artean, beren helburu nagusia honako hauzen, alegia: argudio txar bat eta argudio on bat zerk bereizten dituen azaltzea. Argudioenbaliozkotasuna argudioaren beraren formaren gain zegoela azpimarratu zuten eta, beraz, argudio formen azterketan murgildu ziren.
2007
‎Hala ere, ez nituzke aipatu gabe utziko modaren kutsadura efektuz sortutakoak.Benetan prentsa bulegoa edo komunikazio departamentu bat zer den jakingabe, lehiarako tresna dela ulertu gabe, eta sail horiek eskatzen dituztenobligazioez jabetu gabe edota edergailu gisa sortutakoak ere asko dira.
‎gobernuzintzoaren txostena. Adibide modura ekarri nahi izan dut hona, interesgarria delako ikustea era honetako konpromiso batek zer bide historiko egin duen. Gobernuzintzoaren txostena hainbat enpresarentzako nahitaezkoa da; kotizatzen dutenenpresentzat, hain zuzen.
‎«Zer da Ameriketako film bat?» Agoteren garai bateko lan batzuetan ondo asko nabarmentzen dahizkuntza eta kultura minorizatuaren ezaguera eta kontzientzia. Ondo asko zekien, eta orain ere jakingo du, halako baldintzetan bizi den herri bati zer gertatzen zaionhizkuntzaren eta kulturaren auzian. Estatu Batuetan egindako film bat ez dabakarrik Ipar Ameriketako zinea izango, gainera zine amerikarra izango da, hemenamerikar izenondoa erabiltzea zilegi baldin bazait.
‎Alderdi espainolistek horixe egiten dute egunero egunero. Bainaalderdi politiko abertzale batek zer egin behar du euskara ez politizatzeko. Agianalderdi politikarik ez egin hizkuntza alorrean?
‎Haurrek ipuinetan agertzen diren beste pertsonaia politiko batzuk ereezagutzen dituzte, hala nola, erregeak, erreginak, printzeak eta printzesak. Haurreihoriek deskribatzeko eskatuz gero, koroa, printzesari emandako muinak etaantzeko ezaugarri ikusgaiak aipatzen dituzte, eta ez haien funtzioa edo boterea.Halaber, erresuma bat zer den galdetzen bazaie, gaztelu bat dela edo erregea biziden lekua dela erantzuten dute (Berti eta Benesso, 1998). Hori guztia dela-eta, 5 6urteko haurrek politikaren inguruko ideiarik ez dutela esan daiteke.
‎Estilistika bera hemen zentzurik zabalenean ulertu behar dugu «teoría del decir, de los decires» bezala euren bariazio guztietan. Estilistikak, hizkuntza/ hizketa batean zer nola esaten denaz gain, zer nola isiltzen den, arakatu luke (hemen, zergatiko handi gabe, Humboldt-en autoritatea ailegatzen da) 1412 «No se entiende en su raíz la estupenda realidad que es el lenguaje si no se empieza a advertir que el habla se compone sobre todo de silencios»1413 Isiltasunak, ordea, ez dira indibidualak bakarrik. Ortega-ren esanean, hizkuntza bakoitzak esateko batzuk eta isiltzeko batzuk gainezartzen dizkio hiztunari, diferenteak hizkuntza batetik bestera.
‎«Unibertso» bat da bere baitan osoa. Zatitxo bat ebaki eta, oso gutxi esan daiteke, hizkuntza bat zer den, edo bere osoan nola daragien. Batez ere, hizkuntzak hizketan dira hizkuntza biziak, infinotiki perpaus kreatzaileak, horregatixe denak funtsean berdinak eta egiaz konparaezinak, bi pertsona bezalaxe.
‎Eta hemen sartzen du Kant-ek aiurria jokoan: izan ere, gizakiaren kausalitate modu bakoitzak «izaera bat [karaktere bat] behar du, hau da, bere kausalitatearen lege bat, eta hau gabe inolaz ere litzateke izan kausa»774 Gizakiaren kausalitatea, gizakiarena den aldetik, ez da kausalitate mekanikoa, orokorki «izpirituala» baino; eta konkretuago, karaktere baten kausalitate gisa ematen zaigu (gizaki bat zer den, ez zaigu artekogabeki ematen, baizik eta haren egintzetan ageri den bezainbatean; eta haren egintzetan ez zaigu arima edo nahimen edo gisa ematen, karaktere baten gisan baino), eta hain zuzen karaktere enpiriko gisa, batetik (kausa naturalen mendekoa: bere sexu, tenperamentu, etab. generikoen arabera), eta karaktere adigarri gisa bestetik (kausa naturalen gaindikoa, librea, guztiz norbera).
2008
‎barnean dituen zalantzak agertzen ditu haurrak. Ekintza bat nork egin duen ez dakienean, objektu bat zer tamainatakoa den ez dakienean. Ziurtasun gabezia agertzen du.
‎– Egoera batean zer nolako esaldiak erabil daitezkeen aztertu.
2009
‎batetik, hausnarketa teoriko epistemologikoa, lekukotzek gertaera traumatikoetan zer nolako pisua eta esanahia har dezaketen aztertzeko asmoz. Horretarako liburu honengai nagusia den Gerra Zibilaz gain bestelako testuinguruak kontuan hartuko ditut, honelako auzi zail eta arantzatsu batek zer nolako erantzunak izan dituen ikusteko.Bestetik, bigarren ildo nagusia metodologiari dagokiona da: Gerra Zibilekolekukotzak biltzeak eskatzen duen prestakuntza, bai eta sortzen dituen zenbait auzieta galdera arakatuko ditugu.
‎Bi norabideko prozesu bat gertatu dahalakoetan, norberaren esperientziaren eta ikuspegi zabalago baten arteko harremanean: batetik, norberaren senitartekoei gertatutakoari buruz jakin mina piztenda lehenik, eta ondotik letorke ikuspegi zabalago baten baitan zer nola txertatzendiren jakin nahi izatea. Bestetik, gertakari jakin batzuen gaineko ezagutzatikabiatuta, norberaren senitartekoei zer nola eragin zien jakin nahia.
‎prozesu baten ondoriozlortu dute lekukotzek egun dute tokia. Memoria prozesuak zer nola artikulatzendiren eta batik bat zer nola uztartzen diren iraganaren errepresentazio gisa aztertubeharra dago. Orainetik iraganera atzera begiratua eraikitzen denaren kontzientziaaztertu duten ikertzaileek jasotzen dutenaren haririk, lekukoek prozesu hauetanzeresan berezia dute.
‎Interesgarria da gure aurretik beste kazetariren batek zer galdera egin dizkionjakitea ere. Inoiz ez kopiatzeko.
‎ziurtagiri elektronikoak edo ziurtagiri digitalak dute izena. Baina ziurtagiri elektroniko bat zer den eta nola erabiltzen den jakiteko, lehenago sinadura elektronikoa zer den jakin behar dugu. Hori aztertuko dugu hurrengo atalean, eta gero ekingo diogu berriro ziurtagirien aferari.
‎Hau da, protokoloak ez du ahalbidetzen aplikazioaren zerbitzu guztiak gauzatzea. Gehienetan prozedura bat definitu ez delako, edo prozeduraren batean zer edo zer falta delako gertatzen da hau.
‎Hauek dira bi letra duten TLDak(. fr,. es, edo. de modukoak). Herri bat zer den ebaztea ez da lan erraza batzuetan, eta, horregatik, ICANNek onartzen dituen herrialdeetako domeinuak ISO 3166 agirian agertzen direnak dira. Honako esteka honetan daude zerrendatuta:
2010
‎Kapitulu honetan dagoen beste arlo kezkagarria da Mendebaldeko herrialdeenantidumping klausularen gehiegizko erabilera. Dumping egoera bat zer denzehaztea zaila da eta horregatik haren aurkako erabilera oportunista egiten duteherrialde askok, Hegoafrika eta India bezalako herrialde emergente batzuk tarteko.Horrela klausula hori babes neurri soil bihurtzen ari dira. Ezinbestekoa da, beraz, dumping praktika zer den adostea eta mugatzea industriaren defentsarakopentsatuta dagoen tresna babes tresna bezala erabilia izan ez dadin herriade bateninteres partikularren arabera.
‎zuzenbide materialaren eta prozesuaren arteko harremana, harreman hau «akzioaren teoria zehatza» delakoak azaltzen du, zeinak akzio eskubide publikoaren autonomia aldarrikatzeaz gain, akzioa aldeko sententzia bat lortzeko eskubide bezala definitzen duen? eta prozesuari hasiera ematen dion arrazoia edo karia, hau da, herritar batek zergatik eska dezakeen organo jurisdikzionalen parte hartzea. Azken arazo hori «akzioaren teoria abstraktuak» azaltzen du.
2012
‎Alderantziz, Europaren ikuspegitik euskal herrialdeen arteko harremanak sustatzea positiboada eta horretarako behar diren tresnak eskaintzea (mugaz haraindiko lankidetza, euroeskualdea...) normaltzat joko da. Horren harira, interesgarria litzateke jakiteaEuropari eta bere garapenari Euskal Estatu batek zer eskain liezaiekeen, Europakoardatz atlantiko hori dinamizatze aldera.
‎Estimulu horiek elkarri eragiten diote, produktuak sortuko dituen sentsazioak zehazki aurreikustea ezinezko eginez. Laburbilduz, elikagai batek zer usain, zapore... daukan jakiteko probatu behar da. Beraz, oro har, zentzumen ezaugarriak neurtzeko pertsonak dira tresna aproposena.
‎Sentsazio horri lotuta faktore asko egon daitezke: zentzumen ezaugarriak (gauza bat da produktuak zentzumen ezaugarri zehatz batzuk izatea eta beste bat ezaugarri horiek pertsona bati zer gradutan gustatzen zaizkion...), aurreko esperientziei lotutako gogorapenak, egoera fisiologikoa, kontsumoaren testuingurua...
2014
‎Eta oharpen epistemologiko edo anti epistemologiko hauek aditu ondoren, oraindik aditzen segitzeko umorerik gelditzen bazaizue, esango dizuet, gurezorioneko euskal hizkuntzalaritza honetara etorririk, ikertu behar dena dela, hots, sentibarrendu edo barrensumatu behar dena dela bat zer gogok jotzen duen etahuraxe, zer Einfuhlung ek atzetik harrapatzen duen eta huraxe. Badakit ez delaasko esatea, badakit ia tribiala dirudiela, baina tribialak diruditen gauzak esatea erekomeni izaten da, badaezpada.
‎Testua hasi bada ere gorputz bat zer den edo zer ez den definitu nahian, irakurketanzehar poeta hauen elkarrizketetan kontraesanak eta aldi berean kontzeptu osagarriakikusi dira. Esan dugu gorputz bat zer den esatea ez dela bere horretan zer denesatea soilik.
‎Testua hasi bada ere gorputz bat zer den edo zer ez den definitu nahian, irakurketanzehar poeta hauen elkarrizketetan kontraesanak eta aldi berean kontzeptu osagarriakikusi dira. Esan dugu gorputz bat zer den esatea ez dela bere horretan zer denesatea soilik. Kasu honetan poesian irudikatutako gorputzak ikusi dira, eta horrekere baldintzatzen du gorputza ulertzeko modua.
‎Sarritan, jaioberri batek zer kromosoma edo sexu organo izango dituen jakitearen ondorioz, generoaren zedarritze prozesua jaiotza baino dezente lehenago abiatzen da. Rappek azpimarratzenduenez, aintzat hartu genituzke askotariko emakumeen ahots eta iritziak, eta ez onartu betiizango garela erreprodukzio teknika berrien biktima pasiboak (Rapp, 1997).
‎Pentsamendumisoginoak emakumeekiko eta feminitatearekiko erakutsi duen etsaitasunaarrazionalizatu izan da emakumeen gorputzen erdeinu eta laidoaren bitartez. Horikontuan hartuta, nahiko argi uler daiteke, hasiera batean zergatik piztu zituensusmoak edo kontrakotasunak emakume gorpuztasunaren nozioak berraztertzekoeta berrarakatzeko asmoak, emakumeentzat beraientzat garrantzitsuak izan zitezkeenikuspuntu eta interesetatik emakumeen gorputzak berreskuratzeko eta berraurkeztekoasmoak15 Azkenaldian egindako gorpuztasunaren berrebaluazioetan, feministekezusteko aliatuak aurkitu dituzte hainbat gizonezko filosofo tema...
‎Baina, Anek kutxa irekitzen duenean, lapitzak aurkitzen ditu, ez gozoak. «Kutxa ireki ez duen ume batek zer pentsatuko du dagoela barruan?», galdetzen du ikertzaileak. «Lapitzak», dio Anek, ulertu gabe beste ume bat, bera bezala?
‎3 Egun batzuk lehenagoko solasaldi batean zertaz hitz egin den gogoratzea.
2015
‎Desabantailak ere badaude, ordea: (i) ezin dira eredu pertsonalizatuak sortu pertsonabakoitzarentzat, ezin baita aldez aurretik jakin pertsona batek zer egingo duen, (ii) ereduak estatikoakdira, hots, behin definituz gero, ez dira egokitzen pertsona baten aldaketetara eta (iii) denbora eta ziurgabetasuna behar bezala kudeatzeko zailtasun handiak dituzte.
‎hitz batez baino gehiagoz osatutako unitateak dira, esaldian portaera sintaktiko berezia izaten dute sarri, eta hitz segida osoaren esanahiak ez du zertanosagaien esanahien batura izan. Izan ere, askotan, osagai guztiak ezagututa ere, ez da erraza konbinazio batek zer esan nahi duen ulertzea. Horrez gain, testuinguruak ere eragina izan dezake konbinaziobatzuen erabileran, testu alor batetik bestera duten agerpen maiztasuna aldakorra izaten baita.
‎Hau bera ikusteko beste modu bat; txostena ikusten baduzue horrelako taula erraldoi bat aurkituko duzue bertan [11 irudia]. Ez da irakurtzen ongi, pixka bat zer den azalduko dizuet. EAEko udalerri guztiak hurrenkeran jarri ditugu:
‎Hurrengo pausu batean zer egin dugu. EAEko 251 udalerri guztiak hartu ditugu, eta udalerribakoitzean azkenengo 30 urteetan euskaldunen kopuruak, ezagutzak, hizkuntza gaitasunak, euskaldunen ehunekoak... gora egin du edo behera egin du?
‎Beraz, artezpide hauen lehentasunezko helburua herritar guztion ongizatea eta garapena zelasuposatzen zen, hori bai, espazio ekonomikoen nazioarteko inguru berrian ekoizpenerako lurraldelehiakorra gehitzen zen, eta inbertsio berritzaileen erakarpenagatik lehian. Nik neuk ez dakit osoondo lurralde lehiakor bat zer den. Bigarren hori lortu da agian, lurralde lehiakorra izatea, bakoitzakbere aldetik politikak egitea eta ez egotea politika bateratu bat, lankidetza eza... baina gainontzekoa, herritar guztion garapena eta ongizatea...
‎eta, lehiakortasuna, dira. Nik ekosistema bat zer zen aspaldi naturan ikasi nuen, baina berrikuntza ekosistema bat zerden pentsatze edo imajinatzeak nire zalantzak sortzen dizkit, bakoitzak hor zer ulertu dezakeen. Hitzhoriekin egiten den saltsarekin gorpuzten da Euskal Hiriaren dokumentua.
‎Baina gauza da ea berrikuspen horretan txertatuko den Itsasok aipatu duena, esate baterako eskualdeari garrantzia ematea edo ez gaur egun ez zaio ematen, izan ere, hor aipatzen dena Euskal Hiria da, halako urbe handi bat. Hizkuntza bera ere, aipatu aipatzen da, bainahizkuntzarekiko ez da inolako neurririk hartzen hori babesteko, ez mesedetzeko, ezta aurreikusten ere proposatzen diren neurriek erdalduntze baten zer eragin izango duten. Beraz, ez da orainarte existitzen ez den lege berri bat.
‎Manuel Sada (Iruñeko ILZ) eta Carles Giménez (Associació Catalana de GeoGebra elkarteko komunikazio batzordeko kidea) NUPen izan dira. TGI bat zer den aurkeztu dute, eta azaldu dituzte haren egitura eta lan ildoak.
2017
‎Oraindik ere, etxean zein kanpoan, artean ikerketak zer suposatzen duena ebatzi gabekokontua da. Guzti honek ezinbesteko eztabaida gaian, gaurkotasunezko gaian bihurtzen du arteanikerketa batek zer suposatzen duenaren galderak, bai eta ondorioz suertatzen zaigun galderakere: arte praktikak ikerketa bezala balio ote duenetz.
‎Erronka nagusia esku artean dudan ikerketarekin, oztopoz oztopo, jarraitzea da. Arrotzarenesanahiaren inguruan sakonago ikertzea gustatuko litzaidake, arrotz izaera hori deskribatzea, elementu, objektu edo eraikin bat zerk egiten duen arrotz azaltzea. Ikerketaren ildo garrantzitsua (ardatz izatera iristeraino) delakoan nago.
‎Ikusi da kalkulatutako trazetan eragin handia duela, ER zenbat eta txikiagoa izanda orduan eta akats handiagoa sortuz. Bukatzeko, tenperaturaazterketa batean zer nolako akatsa sortzen den aztertu egin da ondorioztatuz EDFA bakoitzaren araberaeta ERren arabera akatsa handiagoa bilakatzen dela, zenbait kasutan neurketa egitea ezinezkoa bilakatuz.
‎Aipaturiko bi analisi teknikak osagarriak direnez, bien emaitzak batera aztertu dira lipidoenidentifikazio zehatzago bat egiteko. Horrela, MALDI analisiaren bitartez ezin bada jakin masakonkretu bat zer molekulari dagokion, UHPLC QTOF etik lortutako emaitzetan ikusten da. Beti ere, lipido berdinak bi analisien emaitzetan agertzen badira, emaitza horrek pisu handiagoa izango du.
2019
‎Heuristikoek esaldiz esaldi begiratuko lukete ea lema horiek baldintza jakinbatzuk betetzen dituzten, eta hala erabakiko lukete hautagaiak erauzi ala ez. Beheko zerrendan jaso dugu hitzkonbinazio jakin batek zer baldintza bete behar dituen erauzia izateko, eta zer egingo lukeen heuristiko bakoitzakirudiko esaldiekin5.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia