Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 28

2005
‎LOGSErekin garrantzia hartzen duten hiru kontzeptunagusi hauek dira: curriculum irekia (kontzeptuaren arabera, irakasleak nahi dituenhelburuak, edukiak, metodologiak, eta abar erabil ditzake; berak egindako unitatedidaktikoak (curriculuma) ez du mugarik, nahi duena irakats baitezake; irakasleakaskatasun osoz planifikatzen du), curriculum itxia (administrazioak edo besteerakunde batek curriculuma planifikatzean mugak eta xehetasunak ezartzen dizkioirakasleari; adibidez: helburu edo eduki zehatz batzuk nahitaez landu behar izatea.Irakasleak curriculuma planifikatzeko mugak ditu).
‎9 Ikastetxe konfesional bateko Curriculum Proiektuan Historia jakintza gaiarenbarruan erlijio kristauaren historia eman behar dela zehazten da. Lukas, Historiako irakaslea, ez dago batere ados, eta erlijioaren historia ez duela emangodio, berak, katedra askatasunaren?
2008
‎Oso pozik nago, gustura. Inoiz ez dut konturik atera, baina, akaso, hurrengo urtean babesle izango dudan etxe batek curriculum moduko bat egiteko eskatu dit, eta 28 lasterketa korritu eta 22 irabazi ditudala jabetu naiz; ez dago gaizki, ezta. Gehienak mendikoak, baina tarteka errepideko lasterketaren bat korritu dut, eta semearekin bizikletaz igoera bat, Baliarrainen; irabazi egin zidan.
2010
‎Ikerketak azpimarratzen duen beste alderdietako bat curriculumean informazio gehien biltzen duten erabiltzaileek, eskaintza gutxiago jasotzen dituztela. Datu deigarria da orain arte prestakuntza gehien zuten pertsonak zirela webgune hauetako bezero nagusiak.
‎Neurri polemiko bat Ikerketa askok erakutsi dute emaitzak ez direla eraginkorrak Ikasturte berean beste urte batez egotea komeni den ala ez, eztabaida ugari sortu da hezkuntza esparruko parte hartzaileen artean. Gobernuak eta administrazio autonomikoek beren araudiaren barruan errepikapena derrigorrezko bide gisa mantentzen dute ziklo edo ikasturte bateko curriculum baldintzak gainditzen ez dituztenentzat, baina neurri horren inguruko ikerketa ugarik agerian uzten dute emaitzak ez direla eraginkorrak. Errepikapenaren aurkako argudio nagusiak hauek dira:
‎Abestiak tresna motibatzailea dira, izaera ludikoa eta entretenigarria dutelako Abestiak hizkuntzen irakaskuntzarako baliabide didaktiko gisa erabili ohi dira. Tresna ludikoa eta entretenigarria izateaz gain, aukera ugari ematen diete irakasleei hizkuntza baten curriculum alderdiak lantzeko. Hiztegitik gramatikara Abestien bidez, ikasleek atzerriko hizkuntzak ikasteko helburu didaktikoak landu ditzakete.
2011
‎Ondorioz, IRALEk hartu duen bidea ondokoa da: lehentasuna izango dute irakasleen euskalduntzeak eta hizkuntzari zuzenean lotutako guztiak, bigarren mailan geratuko da batik bat curriculumaren euskal dimentsioa jorratzeko alorra. Norabide aldaketa hobeto ulertzeko R ikastaroak aipatu behar dira, alegia, EGA edo HE2 gainditu eta gero, hobetzen segitzeko diseinatuta dauden ikastaroak.
‎enpresak erantzunik jaso ez duen egoeretan erabil daiteke. Beste aukera bat curriculuma bidali zenetik denbora bat igaro ondoren curriculumean aldaketa garrantzitsuren bat izan denean bidaltzea da. Esker ona adierazteko gutuna:
‎Lana aurkitzeko giltzarrietako bat curriculum egokia egitea da; izan ere, hori da enpresa bateko giza baliabideen arduradunak hautagaia aukeratuko duenak langileaz duen lehenengo irudia. Erakargarritasuna lortzea eta besteen aurrean nabarmentzea, antzeko gaitasunak dituzten beste izangai batzuen aurretik jar dezake enplegu eskatzailea.
2012
‎Bi curriculum mota horien arteko tartea hein handi batean curriculum ezkutuak betetzen du.
2013
‎Izan ere, curriculuma prestakuntza edo esperientzia gehiagorekin, askotan, elkarrizketan aurkitzen den akatsa da. Horregatik, ez da komeni «ingeles maila altua» edo «informatikako ezagupen aurreratuak» daudela esatea; izan ere, elkarrizketan zehar, giza baliabideen arduradun batek curriculumean agertzen dena egia dela egiaztatzea egiten du lehenik. 5 Nortasun testetan zintzo ez egoteari buruzko iruzkinak jasotzea Askotan, lan elkarrizketak osatzeko, 50 edo 100 galdera egiten dira, hautagaiaren nortasuna ezagutzeko. Nortasunaren testak funtsezko tresnak dira hautapen prozesuan, eta izangaiaren kontraesanak atzematen laguntzen dute.
2015
‎eskola txiki bateko curriculuma ere Parisen erabakitzen da.
‎Gabonetan lana bilatzen bada, jarrera positibo batek curriculum zabal batek baino ate gehiago ireki ditzake
‎Jarrera oso ezberdinak sumatzen dira zientzia esperimental nahiz teknologiako akademikoen eta zientzia sozial eta humanistikoetako akademikoen multzoetan artikulua besterik gabe[...] Bakarrik egiten baduzu euskarazkoa... Euskarazkoa irakasle baten curriculumaren garapenerako, printzipioz, eragozpen handia da (1 belaunaldia. Gizonezkoa, 49 urte, Giza Zientziak, baditu argitalpenak euskaraz).
2016
‎Esan bezala, erakunde akademiko batek curriculum bikoitza du: alderdi formal eta ez formalak ditu.
‎Herrialde batzuk modu zentralizatuan daude antolatuta, hau da, gobernu bakar batek eta parlamentu bakar batek erabakitzen eta gobernatzen dute dena. Frantzian, esaterako, Zuberoako eskola txiki bateko curriculuma ere Parisen erabakitzen da.
2018
‎Katalunian, Masellan, lanean nengoela lagun batekin curriculumak bidaltzeari ekin genion eta irailean eskola batek onartu ninduen. Abenduaren hasieran Japonerako bidea hartu nuen.
2020
‎De facto, egun ere, hezkuntza liburu produkzio handiena ez dago euskal editorialen esku, baizik eta estatu mailako argitaletxeetan; hori ez dator bat curriculum propioa proposatzearekin, bistan denez. " Nik berariaz errepikatzen dut urtero, alarma gorria pizteko esperantzan" (Arrula 2018:
‎POEMA BATEN CURRICULUMA
‎Sarreran azpimarratutako Estepa (2001), Bravo (2002) eta Gonzalez adituek (2006) adierazten diguten bezala, ondarea eskoletan lantzeko hautemandako oztopoetako bat curriculum eredu tradizionalaren eraginarekin loturikoa da. Eta gaur, badago administraziotik tradizioa oraindik ere berrikuntza pedagogikoaren korronteak bultzatu beharrean, estatu nazioaren izaera ideologiko hegemonikoan oinarritutako curriculuma sustatzeko, ohiko hezkuntza paradigma memoristikoak eta ez esanguratsuak indartuz (Hernandez Cardona, Feliu, Sebares, 2016).
2021
‎Problematika horretan eragiten duen faktoreetako bat curriculumaren zabalera dela esan da arestian, bai eta egungo sistemaren egoera ulertzeko funtsezko elementua dela ere. Izan ere, lege markoa eta curriculuma hezkuntza eredua eta bere printzipioak definitzeko eta ezartzeko oinarrizko tresna komunak dira.
‎Zeharkakotasunaz ari garenean, gako den beste ardatzetako bat curriculuma dela uste du parte hartzaileak. Curriculuma bere osotasunean izan behar da kontuan, eta curriculumean osagai desberdinak modu transbertsalean zabaldu eta lantzeko proposamena egitea:
‎Europass curriculum europarraren eredua interesgarria izan daiteke Irudia: Flazingo Photos Zure CVrako aholkuak eta tipak — Jarri argazki on bat Curriculum vitae an ondo argiztatutako argazki bat jartzen saiatu behar duzu (merezi du estudioko argazki batean gastatzea), aurrez aurre, ondo jantzita eta orraztuta, eta keinu formal baina atseginarekin. — Idatzi izenburua Zure datuen azpian, arlo profesionalean definitzen zaituen esaldi bat sar dezakezu; adibidez, “Pedro Pérez, Doble Grado en Criminología y Derecho”.
‎Lan elkarrizketa: arrakastatsua izateko aukera oso gutxikoa, baina zerbait, seinale bat, interakzio bat curriculum bidalketak izaten diren bakarrizketan. Denak zeuden ados garrantzitsuena horixe zela adierazteko orduan, lana, lan elkarrizketa.
2022
‎Leek ikerketa kriminal posible bati aurre egin dio funts publikoak bidegabeki erabiltzea egotzita. Gainera, Yoonek barkamena eskatu du bere emazteak duela bost urte irakasle izateko lan batean curriculum desegokia bidali zuela eta.
2023
‎ISEAKek curriculum vitae faltsuetan oinarrituriko ikerketa bat argitaratu du. Hain zuzen, 35 urteko langile baten eta 49 urteko beste baten curriculumak bidali ditu bi lanpostutara —enpresen administrazioa (kualifikatua) eta bezeroarentzako arreta— Bien prestakuntza antzekoa da, eta alde bakarra hautagai zaharragoaren eskarmentu handiagoa da. Infojobs webgunearen bitartez egin dute ikerketa, eta Bilboko, Donostiako, Gasteizko, Madrilgo eta Bartzelonako lan eskaintzei erantzun diete.
‎Orion eta Aian oraindik ere familia mordoxkak aukeratzen dik haurrak bataiatu edo komunioa egitea. Apaiz baten curriculumean zenbateraino dituk garrantzitsuak zenbaki horiek?
‎Perfektua dela esan nahi dut, zaletasuna transmititzeari dagokionez. Noizbait, ikastetxe batean curriculumaren barruan antzerkia eskaini ondoren eskolaz kanpoko ekintza bezala planteatu dugu, eta barra barra apuntatu dira. Horrek esan nahi du funtzionatu duela.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia