Emaitzak: 7
2010 | ||
Neurri polemiko bat Ikerketa askok erakutsi dute emaitzak ez direla eraginkorrak Ikasturte berean beste urte batez egotea komeni den ala ez, eztabaida ugari sortu da hezkuntza esparruko parte hartzaileen artean. Gobernuak eta administrazio autonomikoek beren araudiaren barruan errepikapena derrigorrezko bide gisa mantentzen dute ziklo edo ikasturte | bateko curriculum baldintzak gainditzen ez dituztenentzat, baina neurri horren inguruko ikerketa ugarik agerian uzten dute emaitzak ez direla eraginkorrak. Errepikapenaren aurkako argudio nagusiak hauek dira: | |
Abestiak tresna motibatzailea dira, izaera ludikoa eta entretenigarria dutelako Abestiak hizkuntzen irakaskuntzarako baliabide didaktiko gisa erabili ohi dira. Tresna ludikoa eta entretenigarria izateaz gain, aukera ugari ematen diete irakasleei hizkuntza | baten curriculum alderdiak lantzeko. Hiztegitik gramatikara Abestien bidez, ikasleek atzerriko hizkuntzak ikasteko helburu didaktikoak landu ditzakete. | |
2011 | ||
enpresak erantzunik jaso ez duen egoeretan erabil daiteke. Beste aukera | bat curriculuma bidali zenetik denbora bat igaro ondoren curriculumean aldaketa garrantzitsuren bat izan denean bidaltzea da. Esker ona adierazteko gutuna: | |
Lana aurkitzeko giltzarrietako | bat curriculum egokia egitea da; izan ere, hori da enpresa bateko giza baliabideen arduradunak hautagaia aukeratuko duenak langileaz duen lehenengo irudia. Erakargarritasuna lortzea eta besteen aurrean nabarmentzea, antzeko gaitasunak dituzten beste izangai batzuen aurretik jar dezake enplegu eskatzailea. | |
2013 | ||
Izan ere, curriculuma prestakuntza edo esperientzia gehiagorekin, askotan, elkarrizketan aurkitzen den akatsa da. Horregatik, ez da komeni «ingeles maila altua» edo «informatikako ezagupen aurreratuak» daudela esatea; izan ere, elkarrizketan zehar, giza baliabideen arduradun | batek curriculumean agertzen dena egia dela egiaztatzea egiten du lehenik. 5 Nortasun testetan zintzo ez egoteari buruzko iruzkinak jasotzea Askotan, lan elkarrizketak osatzeko, 50 edo 100 galdera egiten dira, hautagaiaren nortasuna ezagutzeko. Nortasunaren testak funtsezko tresnak dira hautapen prozesuan, eta izangaiaren kontraesanak atzematen laguntzen dute. | |
2015 | ||
Gabonetan lana bilatzen bada, jarrera positibo | batek curriculum zabal batek baino ate gehiago ireki ditzake | |
2021 | ||
Europass curriculum europarraren eredua interesgarria izan daiteke Irudia: Flazingo Photos Zure CVrako aholkuak eta tipak — Jarri argazki on | bat Curriculum vitae an ondo argiztatutako argazki bat jartzen saiatu behar duzu (merezi du estudioko argazki batean gastatzea), aurrez aurre, ondo jantzita eta orraztuta, eta keinu formal baina atseginarekin. — Idatzi izenburua Zure datuen azpian, arlo profesionalean definitzen zaituen esaldi bat sar dezakezu; adibidez, “Pedro Pérez, Doble Grado en Criminología y Derecho”. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat curriculum | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat curriculum agertu | 1 (0,01) |
bat curriculum alderdi | 1 (0,01) |
bat curriculum baldintza | 1 (0,01) |
bat curriculum bidali | 1 (0,01) |
bat curriculum egoki | 1 (0,01) |
bat curriculum zabal | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |