Emaitzak: 7
2006 | ||
Intervida Fundazioak Internet bidez haurrak babesteko Interneteko Maratoia jarri du martxan hirugarren urtez jarraian. Urtarrilera arte, GKEak garapen integraleko proiektuak gauzatzen dituen hamar herrialdeetako | batean bizi diren haurren aitabitxi bihurtzeko aukera dute internautek. Hirugarren On Line Maratoi honetarako, Intervidak hiru “mikrosite” desberdin diseinatu ditu, eta horietara Interneteko bilatzaile eta atari nagusietan agertzen diren loturetatik sar daiteke. | |
2012 | ||
Azterketa epidemiologiko hori metodologia berarekin egin zen herrialde guztietan egin zen, eta horrek balio handia ematen dio. Esposizio handiagoa zuten edo zirkulazio handiagoko eremu | batean bizi ziren haurrek txistukari gehiago zituzten (hots txistukaria eta akutua arnasketan, airea arnasbide estuetan zehar jariatzen denean), eta hori da asmaren agerpen nagusia. Lehen aipatu ditut Espainiako haurren asmaren prebalentzia-datuak. | |
Txakurren eta katuen konpainiaz gozatzen duten haurrek belarrietako infekzio gutxiago izaten dituzte(% 44 gutxiago), eta antibiotiko gutxiago hartu behar izaten dituzte(% 29 gutxiago), ikerketa horren arabera. Animaliek haurraren sistema immunologikoa hobetzen dute Lagun iletsu | batekin bizi den haur batek harreman handiagoa du kanpoko munduarekin. Eguneroko ibilaldietan kalera ateratzen den txakur batek eta etxeko mugak gainditzeko askatasuna duen katu batek mikroorganismoak ekartzen dituzte etxera. | |
2014 | ||
1 ikasgaia. Beste bizimodu batzuk errespetatzea Katu | batekin bizi den haur batek ikasten duen lehen ikasgai handia beste bizimodu batzuk errespetatzea da. Gurasoek ulertarazi behar dute felidoak sentimenduak dituztela, nahiz eta txikiak ez duen beti ulertzen katuak zer egiten duen edo zergatik jokatzen duen modu jakin batean. | |
Baina katuak ere oso maisu baliotsuak izan daitezke haur horientzat. Animalia | batekin bizi diren haurrek berehala ikasten dute pazientziaren balioa. Izan ere, adoptatu berri dituzten lagunek egokitzeko denbora behar dute etxean eroso egoteko. | |
2015 | ||
Gainera, elkarbizitza ez da arazoen iturri izango, baizik eta haurrari mesede egingo dio: felido | batekin bizitzeak haurren immunitate-sistema indartzen du, haurren autoestimua indartzen du, bere erantzukizunaren zentzua sustatzen du eta irakurketaren ohitura ere susta dezake txikikoan. Erraza da etxea nola gotifikatzen den, katuentzako lasaiago egoteko eta haur bat iristean estresa gutxitzeko. | |
2022 | ||
Txakur | batekin bizitzeak haurren ikaskuntza eta hazkuntza fisiko eta emozionala hobetzen ditu. Baina hori posible al da edozein txakur-motarekin edo positiboki hezita? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat bizi izan | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat bizi izan haur | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |