2000
|
|
Mota horretakomitoak kontatzeko aroa amaitua datekeenean, zaila da bat edo beste egiaztatzea. Halaere gaitasuna hor dago, eta beste mitoetan aurkitzen diren bertsioei begiratuz sumatzenda, inbertsioek, motiboen uztartzeak, kronologia aldatzeak eta horrelakoek egitendutela, hain zuzen,
|
batetik
besterako aldea.
|
2002
|
|
Komunikazioaren teoriaren ikuspuntutik ikusita, komunikazioa puntu
|
batetik
besterako mezuaren igorpena da.
|
|
jainkoak eta gizakiak abere, landare... bihurtzen dira. Ahalegin berezia eskatzen zuen mito
|
batetik
besterako igaroaldia txukun egiteak eta zinez ondo lortu zuela esan daiteke. Badirudi Hesiodo eta alexandriarrak izan zituela eredu.
|
|
Edukia ez du ataletan eta azpiataletan banatuta aurkezten eta alegiazko aurkari hori, fikziozko solaskidea? da gai
|
batetik
besterako igarobidea errazten duena.
|
2007
|
|
Bai kausatik ondoriorako bidea, bai ondoriotik kausarako bidea ere, biak daude argudio pragmatikoaren oinarrian; kate kausalean, ohikoa da
|
batetik
besterako balio transferentziak egitea.
|
|
Printzipio irmetzat har daiteke «hizkuntza batean denak analogiaren gainean atsedeten duela»533 Gertari bat da hizkuntzaren ordena analogikoa, gertaria da kontzeptuen ordena (ana) logikoa, eta gertaria da hizkuntzaren eta pentsamenduaren elkarkidetasuna. Baina korrespondentzia horretan,
|
batetik
besterako banda (hitzetatik kontzeptuetara eta alderantziz) hotsetan bilatzea, maiz entseatu da entsegua, beti alferrik. Humboldt-ek ematen du, halako saio batzuekaz bere aurretik kritikoa den arren, printzipioz ez duela posibilitate hori inola ere baztertu nahi.
|
|
Test bat da, ingeles, espainol, aleman eta hebreera hizkuntzetako haurrei marrazki bat erakutsi, eta han iruditan ikusten den istorioa kontarazi. Slobin en konklusioan hizkuntza espainoleko haurrek eszena bat nagusiki tokideskribapen estatikoekin kontatzen dute; hizkuntza ingeleseko haurrek istorio dinamiko bat nagusiki puntu
|
batetik
besterako mugimenduaren aditzezkoa1608 Ez da tenperamentu kontua edo. Slobin ek proposatzen du, haurrek, hizkuntza diferenteak ikastean, «estilo erretoriko» diferenteak ikasten dituztela, gero? «thinking for speaking»?
|
|
Aurpegia da konparantzetako bat: gizadia gizon emakumeengan legez, giza hizkuntza hizkuntza diferenteen irudietan manifestatzen da; hizkuntza
|
batetik
besterako diferentzia zertan datzan, zergatik hau hizkuntza bat eta hori beste bat den, lehen unetik sentitzen da nolabait, baina bestetasun hori puntu konkretuekin erakustea, beti ez da erraza (non amaitzen da latina eta hasten da espainola?).
|
2008
|
|
Garapenaren prozesuari dagokionez, aro
|
batetik
besterako aldaketak gerta daitezen, betebehar orokor gisa, beharrezkoa da arreta gaitasunean edo iraupen laburreko biltegian (ILB) espazioa handitzea, egitura exekutiboak integratzeko bidea ematen baitu. Hain zuzen ere, Pascual Leonek uste du iraupen luzeko oroimena (ILO) adinarekin batera kuantitatiboki handitzen dela (bi urtean behin unitate bat gehiago); Casek, berriz, ñabardura bat sartzen du gai horretan.
|
|
garapena jaiotzetiko erreflexu motorrekin hasi eta hizkuntza eta pentsamendu logikoa eskuratzera eramango gaituzten lau estadio edo mailatan banatzen da; sentsomotorra (ia logikoa), logikaren aurrekoa, logikoa eta hiperlogikoa. Aro
|
batetik
besterako urratsa ingurune estimulatzailearekin dugun elkarreraginak baldintzatuko du, eta, beraz, garapena hazkuntza biologikoaren eta esperientzia sozialaren ondorioa da.
|
|
Lehen esan bezala, Wallonen ustez, gizakia soziala da, eta haren garapena besteekiko elkarrekintzek baldintzatzen dute. Umearen baldintza organikoek, sozialek eta pertsonaren historiak bultzatzen dute aro
|
batetik
besterako urratsa. Adierazpen psikikoak egitura organiko batzuetan oinarrituz garatzen dira, eta, ondorioz, egitura organiko horiek dira abiapuntua.
|
|
Beste batzuetan, berriz, kanpoko mundua eraikitzeko asmoa dute. Umearen baldintza organikoek, sozialek eta gizabanakoaren historiak bultzatzen dute aro
|
batetik
besterako urratsa (ikus 9.2.01 taula).
|
|
Aro horien ordena aldaezina da eta, horietariko bakoitzean, energia sexuala ase dadin, plazera lortzeko gunea gorputz atal jakin bat da; gorputz atal horiek estimulatzean, gozamena lortuko du umeak. Garapen normala aro
|
batetik
besterako urratsa litzateke, baina, horietariko aroren batean, izaera sexuala duten beharrizanak gehiegi edo gutxiegi asetzen badira, aro horren ezaugarrietan finkatzeko arriskua dago. Finkapena gertatzen bada, helduaroan aro horretako ezaugarriak mantendu dira eta finkapena gainditzeko laguntza da.
|
2009
|
|
Edozein modutan, liburutza handiak aniztasun eta kalitate aldetik ezberdintasuna eta, sarritan,
|
batetik
besterako alde handia ere esan nahi du, eta, ondorioz, ezin da esan 36ko Gerraz idatzi den guztia ona denik. Onetik asko dago, bainabestetik ere bai eta ez gutxiago.
|
|
Tarteak ($x.. $y) formatua erabiliz adierazten dira, non $x hasierako balioa den eta $y amaierakoa. Balio
|
batetik
besterako pausoa 1ekoa da. Zenbakien ordez letrak ere jar genitzake:
|
|
Izan ere, ez dago guk ulertzeko idatzia, nabigatzaileak ulertu dezan idatzia dago, HTML lengoaian. Interneten argitaratzen diren dokumentuei itxura emateko erabiltzen den lengoaia da HTML. Etiketetan oinarritutako lengoaia da, eta dokumentu ezberdinak ondo egituratuta, eta web orri
|
batetik
besterako estekekin argitaratzea posible egiten du.
|
2010
|
|
Honako borroka industrialen artean, akaso, I. Mundu Gerra, Gerra Handiaizena jarri zitzaiona, izan zen makinismoaren aroko lehena, eta duda askorik barik, mailarik handienera eraman zuena, berriz, II. Mundu Gerra. Bitartean daudenek, gureak ere bai,
|
batetik
besterako bidea osatu zuten eta zubibide horretan sarraskiaketa triskantzak txikiagoak izan baziren ere, bitarteko gatazketan mugak txikiagoakizan zirelako baino ez zen izan. Inondik inora ez, jarri ziren bitartekoak mailaapalagokoak suertatu zirelako.
|
|
Ontziaren itsasoratzeak ez zuen data segururik baina apirilaren 25aren inguruko egunen bat izango zela esan zion Jauregik Ugalderi, prest egoteko eta ezarduratzeko dena bideratuko zela-eta. Apirilaren azkenetan, baina, oraindino itsasoratzeko zegoen ontzia nahiz eta egun
|
batetik
besterako kontua izango zela pentsatu Parisen Jauregik, eta Ziburun Martinek. Bien arteko azkeneko karta maiatzaren seikoa da, bertan honela ziotson andoaindarrak Jauregiri:
|
2011
|
|
Mundu mailan nabaria da lurralde
|
batetik
besterako jendartearen mugimendua. Baina mugimendu hori ez da, nolabait esateko, zoriz edo kasualitatez gertatzen den zerbait.
|
2012
|
|
Erregimen kapitalista bakoitzak geografia zehatz bat dauka; erregimen batetikbesterako trantsizioan suntsiketa kreatiboa eta espazioaren berreraikuntza gertatzendira. Hori nabarmen ikusten da erregimen fordistatik postfordistarako trantsizioan.Dakigunez, enpresen desintegrazio bertikala eta industria barruti askotarikoaksortzea ekarri zuen
|
batetik
besterako aldaketa horrek.
|
|
Albistegiak agertuko dituen berriak elkarrekin aurkeztuko ditu editoreak. Horretarako, albiste
|
batetik
besterako trantsizioak prestatuko ditu, albistegi osoak barne kohesioa izan dezan. Beraz, bi gidoi idatzi ohi ditu editoreak:
|
2013
|
|
gurutzatzea, latineko decussis hitzetik (10 zenbakia adierazten duen erromatar X ikurra). Nerbio sisteman sarri agertzen da, bertan axoi talde ugarik alde
|
batetik
besterako ibilbidea dutelako, adibidez Decussatio pyramidum, Decussatio lemnisci medialis edo Decussationes tegmentales terminoetan.
|
2014
|
|
Ipuin honen bukaera oso diferenteaizan daiteke; izan ere, queer teoria dakar, sexualitate eta genero «arraro»ez mintzoden teoria. Baina ipuin honetan ikusten da jendartea ez dagoela prest gorputz berriak, egun
|
batetik
besterako aldaketak edo nahasketak bote lasterrean ametitzeko. Teoriaaurretik badoa ere, jendarteak postulatu postmoderno feministak bereganatzekodenbora behar duela argi dago.
|
|
garapena jaiotzetiko erreflexu motorrekin hasi eta hizkuntza eta pentsamendu logikoa eskuratzera eramango gaituzten lau estadio edo mailatan banatzen da; sentsomotorra (ia logikoa), logikaren aurrekoa, logikoa eta hiperlogikoa. Aro
|
batetik
besterako urratsa ingurune estimulatzailearekin dugun elkarreraginak baldintzatuko du, eta, beraz, garapena hazkuntza biologikoaren eta esperientzia sozialaren ondorioa da.
|
|
|
Batetik
besterako ulermena
|
|
Eragiketa aurreko umeek pentsatzen dute mugiezinak diren diapositiba multzo bat ikusten ari direla: Piagetek zioen hurrengo egoerari ematen diotela arreta, eta ez dutela egoera
|
batetik
besterako eraldatzerik ezagutzen. Kontserbazioaren esperimentuan, arreta uretan jartzen dute umeek, hau da, edalontzi bakoitzaren barrukoari erreparatzen diote, eta ez ura edalontzi batetik bestera isurtzeari; hortaz, ez dira gai ur kantitatea bera dela aitortzeko.
|
|
Trebetasun ezberdinak, sintoma ezberdinak, portaera eta sentimendu ezberdinak. Nortasun
|
batetik
besterako iragaitea bat batean gertatzen da. Iragaite horretan eraldaketa fisikoak gertatzen dira:
|
|
Pentsamendua bere bidetik irteten da: gai
|
batetik
besterako jauziak egiten ditu, ideiak elkarrekin lotu gabe. Koherentziarik ez duen pentsamendua da, esaldien eta ideien artean loturarik gabea.
|
2015
|
|
erradiazio erlatibistatik hasi, materia ez erlatibistaz gero eta energia ilunean bukatuzgaur egunean. Simulazioetan gai gara garai zehatz bakoitzean gure sareak dituen ezaugarri estatistikoakjakiteko, baina orain artean aztertu ez dena
|
batetik
besterako salto hauek zer nolako eragina izan zezaketen izan da. Simulazio berriak diseinatu ditugu lan honetarako, higidura ekuazioak transizio egoeretanaskatzen dituztenak; ondoren lortutako emaitzak sareen propietate estatistikoetan eta amaierako CMBkoanisotropien ezaugarritzean kontuan hartuko dira.
|
|
Zentzu honetan CMBan eragin dezaketen ekarpena aurreko lanekin alderatuz asko hobetuda, batetik simulazioen tamaina dela eta lehen jakin ezin genezazken erregimenak ezagutzeko ahalmenaizan dugulako eta bestetik transitzio kosmologikoek duten eragina zehazki kalkulatu dugulako. Azkenhonetan gainera fase
|
batetik
besterako prozesua zehazten duen interpolazio funtzioa lortu dugu, bestedefektu batzuen kasurako lortu denarekin alderatuz desberdina dena. Zehazki Abelian Higgs-entzako lortuden funtzioak transizioa espero baino motelagoa dela erakusten digu eta honek CMBan izan dezaketenekarpenean eragin nabaria izanen du.
|
|
Bestalde, GlobalWebIndex en ikerketak (2015) ondorioztatu du sare sozialen erabiltzaileek batez beste 2 ordu eta 25 minutu ematen dituztela egunean sare sozialetan eta mikroblogetan, eta 2014ko irailean munduko herritarren% 50ek baino gehiagok erabiltzen zituela gailu mugikorrak, historian lehen aldiz. Horretaz gainera, urte
|
batetik
besterako hazkundearen tasa% 5ekoa izanik, espero izatekoa da telefonia mugikorrak 200 milioi erabiltzaile berri lortzea datozen 12 hilabeteetan. Azkenik, GSMA Intelligence eta Ericsson erakundeen datuen arabera (2015), gailu mugikorrek 7 mila milioi harpidedun aktibo baino gehiago dituzte.
|
|
Egun, transmedia aipatzen dugunean ez dugu euskarri
|
batetik
besterako egokitzapena hartzen hizpide; aitzitik, hainbat medio eta istorioz osatutako narrazio mundu bat adierazi nahi dugu. Bide horretan, Henry Jenkins ikertzaileak jendarteratu zuen definizio teoriko zabalduena:
|
|
Kanal bakoitzak bere programazio taula egituratzen du, jarioa bere baitan manten dadin. Hurrengo pasartean ikusiko dugunez, ez da oraindik ere oso ohikoa kate baten barruko kanal
|
batetik
besterako erreferentzia eta promozio gurutzatuak egitea, esaterako Atresmedia korporazioko A3k Neoxeko edo Novako saio bat iragartzea.
|
|
Modu horretara, ikus entzuleentzako enpresa bereko eskaintza zabalaren baitako joan etorriak bideratzen dituzte eta ahalegintzen dira audientzia konpetentziaren besoetan eror ez dadin. Talde ikuspegi horrekin, audientziak erabiliko duen sarbidea edozein izanik ere, eduki eta plataforma aukera handia sortu eta
|
batetik
besterako pasabideak aurreikustea dira beraien lanak.
|
2017
|
|
Baina aldi berean, ikerketa horiek baieztatu dute irakasleen prestakuntzaz lotutako proposamen eta metodologia berriek ez dutela ekarpen esanguratsurik egin irakasleentzat beharrezkoak diren ezagutza moduen eraikuntzan. Kasu gehienetan ezagutza teorikoa ezagutza praktikoari gainjarri izan zaio, edo eta ezagutza mota
|
batetik
besterako transferentzian (ezagutza teorikotik praktikora, edo alderantziz) oinarritutako irizpideak erabili izan dira, eta ez ezagutza bien (teorikoa eta praktikoa) arteko elkarrekintza ardatz dutenak (Mauri et al., 2016).
|
|
OF1 sagu arren talde bati B16F10 melanoma tumore zelulak inokulatu zitzaizkion eta 6 egungeroago, azpitalde bati estres soziala eragin zitzaion kontaktu sentsorialaren eredu bidez. Horretarako, saguak agresibitate maila altuko beste sagu baten kaxan sartu ziren 24 orduz. Denbora horretan, zuzeneko interakzioa jasan zuten 5 minutuko 3 saiotan, eta saio
|
batetik
besterako tartean, erasofisikoetatik babestuta egon ziren zulatutako metakrilatozko bereizle batekin, honek kontaktusentsoriala mantentzea ahalbidetu zuen. Gainera, saguen arteko elkarrekintzak grabatu ziren, haienjokabidea ebaluatu eta saguak talde aktibo edo pasiboetan sailkatzeko.
|
2019
|
|
aurkitzeko tokia, nolabait
|
batetik
besterako berezko erabilgarritasuna dena[...] lehenik eta behin munduanden izaki denez, ezinbestean beste gauza batzuekiko harremanetako izate era da, eta harreman horien bidezgauzak euren agerkundera daramatza?.
|