Emaitzak: 6
2007 | ||
Himmelweit ek, Oppenheim ek eta Vince k (1958) egiaztatu zuten telebistakizugarrizko eragina izan dezakeela haurrek herrialdeei buruz duten ezagutzan.Ikertzaile horiek ohartu ziren beste talde nazionalei buruzko telesaioak urtebetezikusi zituzten haurrek atzerritarrei buruzko ikusmolde objektiboagoak zituztelabeste haurren aldean. Horrez gain, ikusi | zuten haur horiek atzerritarrei buruzzituzten usteak bat zetozela saio horietan agertutakoekin. Roberts, Herold, Hornby, King, Sterne, Whitely eta Silverman (1974 in Barrett, 2005) ikertzaileek aztertuzuten AEBn. The Big Blue Marble? | |
Jahoda k (1963b) ikertu zuen ereserkien, banderen, jantzien, pertsonaia historikoen, etxeen eta antzeko ikur nazionalen ezagutza, 6urtetik 11 urtera bitarteko haur eskoziarrek osatutako lagin bat hartuta. Barrett eketa kolaboratzaileek (1997; de Rosa eta Bombi, 1999), berriz, Britainia Handiko, Kataluniako, Andaluziako eta Italiako 6 urtetik 15 urtera bitarteko haurrezosatutako lagin batean aztertu | zuten haur horien gaitasuna Britainia Handiko, Frantziako estatuko, Alemaniako, Kataluniako, Andaluziako eta Italiako banderak, txanponak, monumentuak, paisaiak, janariak, edariak eta zeremoniak identifikatzeko. Bi ikerketa horien arabera, ikur nazionalen ezagutza adinarekin handitzenda. | |
2010 | ||
Erdal eskolak ez zuen, halakoetan, familia euskaldunen hazia erabat hondatzen. Bospasei urterekin eskolara hasi arte etxean, auzoan eta herri giro hurbilean jardun ohi | zuten haur horiek elkarrekin, gurasoekin eta familiartekoekin. Etxean izaten zen ama, etxekoandrea, goizetik gauera. | |
2014 | ||
Hitzik gabeko ikuskizuna izango da, mimoa eta clown a oinarri dituena. Telebistan magoak eta ikusi eta halako bat izatea amesten | zuten haur horietako bat izan zien. Egia esan, ez. | |
2019 | ||
Erantzun zidaten eskolan barre egiten zietela, pobreak direla erraten zietela, eta sorterrira itzuli behar zutela oihukatzen zietela; lur jota gelditu nintzen. Etxean entzundakoa errepikatzen | zuten haur horiek". | |
2023 | ||
Gainera, Lehen Hezkuntzako gatazkak hitzez lantzen genituen, eta haurrek gertatutakoa ulertu arren, barruko korapiloarekin gelditzen zirela ikusi nuen. Aldiz, espazio irekietan gorputz dinamika desberdinak egitean (amorrua ateratzean edota enpatia sentitzean), klik bat egiten | zuten haur horiek. Gakoa gorputza dela ohartu nintzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
zuten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur horiek | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |