2005
|
|
Auzoan bazen, bestalde, komunista bat, eta, hain zuzen, harexekin konpontzen zen gaizkien Marroren aitona; auzoko tabernan kalapita sutsuak izaten zituzten politikaren gainean, tabernan egiten baitziren urte nahasi haietako eztabaida politikoak. Aita gaztetxo zen orduan, eta ez zuen oroitzen ondo
|
zeri buruzko
eztabaida atera zuten halako egun batean Marroren aitonak eta komunistak; ia hasi omen ziren mutur-joka, eta komunistak, bi gizonen artean kanpora ateratzen ari zirela, mehatxuka egiten omen zuen oihu; Marroren aitonak lasai zirauen, edo lasai-itxuran behintzat, aulki bati heldurik, komunistaren irainengatik aztoratu gabe, baina haren begiradak paretak zulatzen omen zituen. Komunistak, kaletik, duelu-erronka bota zion errepublikarrari," baldin bahaiz" amorruz betea; bai eta Marroren aitonak erantzun ere:
|
2007
|
|
Azaldu nahi ez zion tranpi koxkor bati esker bazekien
|
zeri buruzko
lana paratu behar zioten. Arrunt erraza, egia errateko, eta ziur zegoen eragozpenik gabe gaindituko zuela.
|
2010
|
|
Horri forma egokia ematea zegokien orain alderdiei, etorkizuneko akordio politikoan auzi hori konpontzeko printzipioetan ados jartzea. Izenburuak adierazten du bigarren atal honetan
|
zeri buruzko
oinarriak jarri behar zituzten: –Sobre los mecanismos que permitan a la ciudadanía vasca adoptar libre y democráticamente decisiones en torno a su futuro político e institucional?
|
2014
|
|
Horretarako, margolanari, gertaerari eta pertsonaiari buruzko informazioa topatu behar da. Planifika ezazue taldeko kide bakoitzak
|
zeri buruzko
informazioa jasoko duen.
|
|
c) Ikusleek bere iritzia eraiki dezaten, bi ikuspegiei buruzko behar besteko informazioa atxiki beharko duzue narrazio digitalean. Informazio hori bilatzen hasi aurretik,
|
zeri buruzko
informazioa eskaini beharko diezuen zehaztu behar duzue. Hona hemen Malintxeren narrazioaren eredua.
|
2018
|
|
Bueno, eta
|
zeri buruzko
tutoriala egingo dugu?
|
2020
|
|
–Atrebentzia ez bada,
|
zeri buruzko
amesgaiztoa?
|
2021
|
|
Herritarrak neurri batean kontziente dira errealitate horretaz. Informazioa hor dago eta gero eta informazio gehiago ematen dute, baina bakoitzak erabakitzen du
|
zeri buruzko
informazioa eman.
|
|
NIRE bigarren argazki erakusketa ari nintzen prestatzen poliziak atxilotu ninduenean. Argazkilaria izan nahi nuen, eta argazkilaria izan nahi nuenez argazkiak egin behar nituen,
|
zeri buruzko
argazkiak egin ez nekien arren. Neure buruari galdetzen nion ea zinez argazkilari izan nahi ote nuen.
|
|
Bion arteko solasaldian aipatu nizkion nire abizenaren inguruko bilaketak eta Maurice Harrieten hiztegiari buruzko aipamenak. Berak adierazi zidan bere kusia, neskaren izena ahantzia dut, lizentzia edo ez dakit
|
zeri buruzko
ikasketendako bilaketak Baionako elizbarrutiko liburuteTORTOILA (USO). Uso gibelean erabili ohi da.
|
2022
|
|
Siriakoek, Yemengoek, Hego Sundagoek, Afganistango neskatilek, berriz, jai daukate, albistea lortzeko eskola oso baten triskantza aurkeztu behar dute, gutxienez; edo ez dakit, 200 umeren bahiketak, adibidez, amaiera gaiztodunak, oso ondo puntuatzen du informazioaren eskaileran (bahiketa dramatikoa eta amaiera tragikoa, adjektibazioak ere laguntzen du gu bihozberatzen). Gutxi barru garirik gabe geldituko dira eta erakutsi ahal izango dituzte Afrikako ume begi zulo tristeko eta tripa handitutakoak, horrek betidanik lapurtu izan dizkigu bihotz zatiak, eta erdiets litezke lauzpabost minutu gaueko albistegian Ingalaterrako erreginaren ez dakit
|
zeri buruzko
albiste zabalaren aurretik.
|