2000
|
|
Lasterka, jauzika, oihuka eta marraka gailentzen zitzaizkion harrizko paretei itsatsiriko bafleetatik ateratzen zen musikari. Hainbertzeraino non, lehen kolpean, nire susmorik txarrenak saindu-jaleendako ipuin miresgarrien pare utzi eta, auskalo noren edo
|
zeren bidez
, deabrutze kolektibo baten lekuko gertatzen ari ez ote nintzen uste ere uste izan bainuen. Ostatuko atea zeharkatzearekin ulertu nuen umeen berezko aztura baizik ez zela:
|
2005
|
|
-Proiektuaren baliabideak(
|
zeren bidez
lortuko ditugu helburuak?). Baliabide-motak zehazten saiatuko gara:
|
2008
|
|
" Metodoak gaurkotzeaz gain, irakasleen kalitate gero eta hobea bilatzen saiatu beharko genuke, ikastaroen bidez edo auskalo beste
|
zeren bidez
";" Beharbada, garaiaidazlealana eskema monolitikoarekin hautsi beharko genuke, eta molde malguagoak eta erakargarriagoak sortu". Gainera," inportanteenari, hots, literatur testua irakurtzen ikasteari, gozatzeari, ahalegin eta denbora gutxiena eskaintzen zaio";" Irakurketa inkongruenteak agintzen zaizkie ikasleei, euren adinarekin, bizimoduarekin eta tempo sentimentalarekin zerikusirik ez dutenak.
|
2009
|
|
geografia, politika, paisaia, historia, hizkuntza... Eta, aldi berean,
|
zeren bidez
kantatzen zen. Hau da:
|
2013
|
|
-Nola eta
|
zeren bidez
–
|
2015
|
|
|
zeren bidez
–zer berritzen eta zer ahalbidetzen du?
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
2016
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–zer berritzen eta
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–zer berritzen eta ordezkatzen dute?
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
2017
|
|
|
zeren bidez
–
|
|
|
zeren bidez
–
|
2018
|
|
Zer egin, zer lortu, nola lortu eta
|
zeren bidez
: egun ba al da astirik horrelako galdera sinple bezain konplexuak erantzuteko?
|
2020
|
|
Izan ere, ba al dago ikasterik idazle bilakatzeko? Nondik abiatuta eta
|
zeren bidez
ikas daiteke idazkuntza literarioa. Eta, egitekotan, zeintzuk lirateke horrelako ereduak eta ibilbideak?
|
|
Dagoneko duela mende t" erdia (1856an) Moravian jaiotako Sigmund Freud mediku-idazleak Totem eta Tabua saiakera 1912an argitaratu zuenean, gizabanakoen antzera, gizarteen sufrikarioa aztertzeko eta bideratzeko gakoak eman nahi izan zituen tabua erabiliz. Tokian tokiko gizadietan zerk eragi-ten duen izua, mina nahiz lotsa eta
|
zeren bidez
ezabatu eta ahaztu egiten den hura ezagutarazteko baliagarri suertatu zitzaion tabua kontzeptua. Horrela ekarri nahi dugu guk Galeuscara.
|
2021
|
|
7.2.2.2k ‘Baliabidea’ Mugakizuna zein baliabidez, zerez baliatuta,
|
zeren bidez
gauzatzen den, lortzen den, adierazten du mugatzaileak: ahari-apustu, aho-hizkera, aitzur-kolpe, aizkora-ukaldi, begi-keinu, bertso-festa, burruntzali-kolpe, danbolin-dantza, esku-aldaba, esku-arrantza, esku-bonba, eskulan, ezten-kolpe, haize-oihal, hitz-joko, karta-joko, lurrin-makina, olio-argi, pilota-jolas...
|
2022
|
|
Prozesu hori argitzeko, bi erronka teoriko gainditu behar ditugu. Lehenik, nola edo
|
zeren bidez
gorpuzten den irudimenaren ahalmena; bigarrenik, nola erlazionatzen den bi eskuekin, hau da, nola gauzatzen den ahalmen hori bi eskuen bidez. Bi erronken irtenbideak, zorionez, leku berera garamatza, idazkeraren ehundegira, hain zuzen ere.
|
2023
|
|
Beraz, desinformazio patriarkal handia dago sexualitatearen inguruan. Eta gazteek gehien deskargatutako bideoa taldeko bortxaketa batena bada,
|
zeren bidez
ari dira sexualitateaz ikasten. Indarkeria desagerrarazteko, ezinbestekoa da indarkeria desexualizatzea:
|