Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2007
‎8.3 irudia. 8 urtetik gorako haurrek askotan gizarte-konparazioak erabiltzen dituzte, beren burua deskribatzeko (argazkia: www.geconventos.com).
‎Jackson-enean (1972) izan ezik, politikaren inguruko ezagutzaren garapenaaztertzeko egin diren ikerketetan, nagusiki 5 -6 urtetik gorako haurrek hartu duteparte (Berti, 2005). Ikerketen arabera, harritzekoa izaten da adin horretako haurrekezagutzea Watergate kasua, Vietnamgo Gerra eta antzeko gertakari politikogarrantzitsuak (Moore et al., 1985).
‎Zure ustez, zeinek adierazten dute zu nolakoa zaren. Nahi dituzun guztiak aukeratu ditzakezu?. ...laterran, Italian, Katalunian eta Ukrainan egin direnzenbait ikerketatan (Bennett et al., 1998; de Rosa eta Bombi, 1999; Gimenez et al., 1999; Karakozov eta Kadirova, 2001; Kipiani, 2001; Pavlenko et al., 2001; Reizabal, Valencia, Jimenez, Barrett, 2002; Reizabal et al., 2004; Riazanova, Sergienko, Grenkova-Dikevich, Gorodetschnaya eta Barrett, 2001; Vila et al., 1998). Ikerketa horien arabera, 6 urtetik gorako haur gehienek kategoria nazionalegokia erabiltzen dute herrialde horietan, beren burua deskribatzeko.
‎Azkenik, 12 urtetik gorako haurrek ikuspegi sozietala eta sinbolikoa garatzendute, eta horri esker ulertzen dute gizarte-konbentzioak prozesu demokratikoetanoinarritutako konpromisoak direla. Ondorioz, bakea giza eskubide unibertsaltzateta baliotzat hartzen dute.
‎Nahiz eta haurrak oraindik mintzamenaren jabe erabat ez izan, ez dagoarazorik; izan ere, ipuinik errazenak baliagarriak izan daitezke, ipuinaren kontaketan lagungarri izango zaizkigun irudi sinple eta erakargarriak baitituzte. Adibidegisa, 6 urtetik gorako haurrentzat proposatzen den Berenjena etorri da ipuinahartuko dugu. Aurreiritziak eta diskriminazioa dira ipuin horren gaiak.
2008
‎Irakurketarako edo idazketarako duen heldutasun-maila ebaluatzen du. 5 urtetik gorako haurrentzat eginda dago. 84 koadro ditu testak.
2014
‎6 urtetik gorako haur batek arreta-gabezia, hiperaktibitatea, portaera-arazoak eta eskola-arazoak baditu, arreta-gabezia eta hiperaktibitatearen nahastearen ebaluazioa egin behar da. Ebaluazioa DSM-IVko irizpideen arabera egin daiteke, baina DSMIVko irizpideak ez dira espezifikoak, irizpide estatistikoak erabiliz diagnostikatzen baitute AGNHa.
‎6 urtetik gorako haurrentzat egokia izan daiteke, sariak atzeratzeko aukera ematen du eta. Kontratu bat negoziatzen du haurrak irakaslearekin edo gurasoekin.
2019
‎Saxtonen (2000) aburuz feedback negatiboak haurrari egin duenakatsa identifikatzen eta kasuak kasu, hau zuzentzen lagunduko dio, hori dela eta Saxtonek feedbacknegatiboaren garrantzia, eta batez ere argibide eskarien (clarification request) estrategiaazpimarratzen du. Argibide eskaeren eragina azpimarragarria da bi urtetik gorako haurrengan; adinhorretatik aurrera erruz baztertzen dituzte haurrek argibide eskaera hauek, gehienetan helduakhelarazitako eskaera hori errepikatuz edo birformulatuz. Hala eta guztiz ere, haurrak akatsa zuzentzenduen kasuetan, kontuan hartu behar da zuzenketa horrek denbora-motzeko (short term) eragina izandezakeela.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia