2017
|
|
Eta horretarako, Marshall Sahlins antropologoak (2010) proposaturiko ahaidetasunaren definizioa nabil aintzat hartzen: “Munduan elkarren solidario pentsatzen diren pertsona eta pertsona-
|
taldeen arteko
harreman sareak” (in Porqueres, 2012: 11).
|
|
Matxinada zapatistak zabalduriko aurpegi estalien irudia eta filosofia baino lehenago, feministok norbanakoen identitateak ezkutatzeko beharraz eta bertuteez sinetsita geunden eta gure testuak era kolektiboan idatzi eta sinatzen genituen. Norbanakoen eta
|
taldeen arteko
oreka neurtuagoa zen, nahiz eta horrek ez duen esan nahi botere hierarkiarik ez zegoenik edo haiek kudeatzea erraza zenik.
|
|
Emakume bat talde batean baino gehiagotan egon daiteke, sare horietatik kanpoko harremanak edukitzeaz aparte (senideak, bikotea, adiskideak...). Hau da,
|
taldeen arteko
gurutzaketak gerta daitezke eta gertatzen dira. (Esteban, 2016: 269).
|
|
grebak, bilerak eta manifestazioak antolatzen aritzen ziren kapusaidunak batetik, nik errebelde ideologikoak izendatu nituenak; eta bakalaoaren eta elektronikaren mobidan murgilduta zeuden galtzazabalak bestetik, ikasgai guztiak suspenditzen zituztenak, A eredukoak, emigranteen seme-alabak, Lasaldetik ezagutzen nituenak, bazterreko errebeldeak. Segituan ohartu nintzen bi
|
taldeen arteko
ezinikusiaz, baina niri biak zitzaizkidan erakargarri eta gertuko: zapalkuntzak eragindako amorruaren aldakiak iruditzen zitzaizkidan.
|
2018
|
|
Zentzu horretan, zubi kolektiboak eraikitzeak aukera handiak ematen ditu: adibidez,
|
taldeen arteko
gune formalagoak sortzea”.
|
2019
|
|
Antzezlan hau urte biko talde-lanaren emaitza da, Artedrama, Le Petit Théâtre de Pain eta Dejabu
|
taldeen arteko
lankidetzatik abiatuta.
|
2021
|
|
Anartean, Ilse eta Maddiren aitzinatzea segitzen nuen eta, nire parean aurkitu zirenean, hurbiltzeko keinua eskuz egin nien amari eta Xabiri. Bi
|
taldeen arteko
distantzia metro eta erditan finkatu nuen:
|
2023
|
|
Nire justifikaziorik inportanteena publikoa da, herria, ez administrazioa. Politika horrek askotan antzerki
|
taldeen arteko
lehiakortasuna piztea eragiten du, “zuri eman dizute eta niri ez”, eta uste dut kulturak beste modu batean funtzionatu behar lukeela. Egia da nik ere ez daukadala formula magikorik horretarako, baina badaude gauza batzuk ez zaizkidanak batere gustatzen administrazioaren aldetik eta asko erretzen nautenak.
|
|
Adibidez, hemen, Kafe Antzokian ditugun taldeekin topaketak egiten ditugu, ez lehiaketak. Bilboko Udalak, aldiz, antzerki
|
taldeen arteko
lehiaketa antolatzen du, eta dirulaguntza bat banatzen dute ikastetxeek parte har dezaten. Guk ere noizbait parte hartu izan dugun arren, ikasleek badakite horren kontra gaudela, eta ez diogula lehiari inongo garrantzirik ematen.
|
|
Horrela etorri zen lehen koprodukzioa, Errautsak deitu geniona. Hiru
|
taldeen arteko
alkimiak ondo funtzionatu zuen eta bigarren bat egiteko aukera ikusi genuen, Hamlet. Are gehiago, hiru urtean behin elkartuko ginen hiru taldeak elkarrekin sorkuntzak plazaratzeko.
|
|
Gutxika-gutxika, elkarlana areagotzen joan zen eta Huts Teatroarekin egindako bi lanetan, Publikoari gorroto eta Hozkailua, Manex Fuchs jartzen da zuzendari lanetan, eta Mariya Aneva bulgariarra Etxekoak antzezlanean sartzen da zuzendari laguntzaile. Ordea,
|
taldeen arteko
benetako elkarlana Artedrama, Le Petit Théâtre de Pain eta Dejabu Panpin Laborategia koprodukzioak egiteko batzen garenean hasiko da.
|
|
Antzerkilarien Biltzarraren xede nagusia-hots, sorkuntza laguntzea-bete zen, baina
|
taldeen arteko
koordinazioa ez omen zen hain ongi ibili. Hego Euskal Herriko taldeekiko harremanei dagokienez, federazio bat sortu zen 1977ko maiatzaren 29an Urnietan, mugaz bi aldeetako berrehun bat antzerkilari bilduz.
|