Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 17

2002
‎pertsonen, erakundeen eta enpresenezaguera eta jakintza teknologikoa eta zientifikoa. Arlo horretan Europarenpotentzialtasuna handia da, baina erreforma eta inbertsio beharra dutenarloak daude, batez ere pertsonen prestakuntzan.
2009
‎Amaitzeko, ez bakarrik pertsonen prestakuntza. Pertsonen izaera eta gaitasun pertsonalak ere funtsezkoak dira epe luzera.
‎Doktore tesi batek dio unibertsitateko kultura jarduerek pertsonen prestakuntza integralean laguntzen dutela
‎Kultura jarduerek unibertsitateko ikasleen prestakuntza edo lanbide alderdiak nahiz alderdi pertsonalak osatzen dituzte, hau da, pertsonen prestakuntza integralari laguntzen diote, María Elena Riaño Galánek, “La gestión de las actividades musicales en el G en los tiempos de educación formal y no formal” doktore tesiaren arabera. Tesia Madrilgo Goi mailako Musika Kontserbatorioak egin zuen Euskal Herriko Unibertsitatean (EHU).
‎Koldori elkartasuna zein onginahia adierazten dizkiogula, bizitza bera mehatxupean duen lankidea izateaz gain, hezkuntza munduan aritzen garenok, beste edozeren gainetik, pertsonen prestakuntza osoa dugulako helburu, eta, beraz, errespetuaren, egiaren eta justiziaren defentsa eta gizartearen hobekuntza sustatuko duen jarrera kritikoa bultzatzen saiatzen garelako.
2010
‎Hori lortzeko Berrikuntzaren aldeko apustua egin dute eta horretarako sortu dute Gitek zentroa Lanpostuen egokitze eta teknologiak sartuz ezintasuna duten pertsonentzako lan aukerak erraztea eta lanpostua irisgarriagoak egitea bilatzen ditugu.Gitek, Gureak Donostian duen egoitza zentralean dago kokatua eta bertan 8 lagun aritzen dira hiru eremuetan lanean. I+ D soziala, enpresak lanpostuen identifikazioan behar dituzten erremintak sortzea, hori da Gitek en lana.Teknologia ikusgarriak lan munduan aplikatzen saiatzen dira, Jon Ander Arzalluzek esan duenez Wii edo Nintendoa hartuaz, eta software askearen bitartez, jokuak garatzen ditugu aparailu horiek pertsonen prestakuntzan erabiltzeko.Gitek laborategia, krisiaren aurretik sortu zen baina krisiarekin berrikuntza radikalenak gutxitu eta egunerokoarengandik gertuago dauden gauzak bultzatzen dituzte Sare sozialak egokitu, pertsona guztiei teknologia berrietara gerturatzen lagundu eta teknologia berrien bidez beste gai batzuetara bidea ireki. Arzalluzek adierazi duenez  I+ Den ez dira ikerketa eremuan aritzen, garapen eremuanbaizik.
‎Liburu horietan, ordenantzako eta harrerako postuetarako, manipulatu sinpleetarako, ikuztegirako, lorezaintzarako, makinekin manipulatzeko, garbitzeko, biltegi betetzeko eta larrialdietarako beharrezkoak diren prebentzio neurriak jasotzen dira. Horiekin, FEAPS Madrilek azken urteotan lan merkatuan sartzen hasi diren adimen urritasuna duten pertsonen prestakuntza beharrei erantzun nahi die. Erakundeak azaldu zuenez, bilduma honen edizioak adimen urritasuna duten langileei beren lanpostuen arriskuen berri eman eta prestakuntza emateko beharrari erantzuten dio, eta, aldi berean, prestakuntza baliabideak eskaini nahi dizkie enpresei eta erakunde federatuei, ezgaitasun intelektuala duten langileei arriskuen prebentzioaren arloko informazioa eta prestakuntza eman diezaieten.
2012
‎Azterketa horretatik ondorioztatu zenez, W3Cren irisgarritasun jarraibide eta aholkuetatik haratago, atariek bertan behera uzten zituzten adimen urritasuna duten erabiltzaileen gaitasun kognitiboak, haien prestakuntza eta enplegu nitxoak. “Hori dela eta, ‘Emplea2.0’ k kontuan hartzen ditu irisgarritasun eta erabilgarritasun baldintzak, adimen urritasuna duten pertsonen prestakuntza eta curriculum ibilbidera eta enpresen lan eskaintzara egokitzeko betekizunak, bezeroarenganako orientazioan oinarritutako proiektu bat garatzeko, zeina harrigarria baita adimen urritasuna duten pertsonentzat eta enpresentzat”, dio erakundeak. Indrak lagundu du ekimena abian jartzen, 30 I+G+B proiektu baino gehiago garatu baititu arlo horretan.
2015
‎Arriskuren bat detektatzen bada, tresna horrek higiene arauak aldatu diren prozesua isolatzeko aukera ematen du. Sektore bakoitzak ekoizpen praktika bakoitzerako berariazko puntu zehatzak behar baditu ere, autokontrol ekintza orokorragoak ezarri dira, hala nola ura kontrolatzea; garbiketa eta desinfekzio plana; izurriteen kontrola; elikagaiak maneiatzen dituzten pertsonen prestakuntza; trazabilitate plana; eta tenperatura kontrola. Nazioartean onartutako sistema hori ezinbesteko tresna da elikatze katean ager daitezkeen arriskuak kontrolatzeko.
2017
‎• Langabezia eskualdeanLangabezia egoeran dauden pertsonen prestakuntza handitzea eta genero arteko aldea murriztea dira Debabarrenean erronka nagusietako bi. Lanbideren iraileko datuen arabera, Debabarrenean 3.968 pertsona daude lanik gabe eta langabezia tasa% 12,21ekoa da.
‎Lehenengoan, prestakuntza aldian, oinarrizko lanak egiteko gaitasun ziurtagiria lortuko da. “Cebanc en esku egongo da 15 pertsonen prestakuntza. Bigarren zatian, 15 ikasleetatik 10ek, sektoreko hainbat enpresatan kontratu bat lortuko dute Lanbidek eskainitako diru-laguntzari eta Beterri Buruntzako udalen elkar finantzaketari esker”.6 hilabeteko kontratuaKontratuek 6 hilabeteko luzapena edukiko dute eta lanaldi osokoak izango dira.
2018
‎Hasierako heziketan 550 matrikulatik gora eta enplegurako prestakuntzan 2.000 matrikulatik gora izanik, IMHk pertsonen prestakuntza kualifikatua indartu eta sendotu du, 4 0 iraultza industrialaren erronkei aurre egiteko enpresek eskatzen duten maila teknikoentzat. Eta master dual berri honek eskaintza handitu egin du.
‎EH Bilduk EAJ PSE PP hirukoteak adostu duten Lanbide Heziketaren Legearen aurka bozkatuko du gaur arratsaldean Legebiltzarrean, gobernukideek sustatutako legeak “patronalari begiratzen diolako, haren interesei, eta lehentasun osoa ematen diolako eredu ekonomiko zehatz bati”. Rebeka Uberak adierazi duenez, “patronalaren interesak lehenetsi ordez, lege horrek gizarte ongizateari eta eragile sozio-ekonomikoei begiratu lieke, gizarte gisa ditugun erronkei era egokian aurre egiteko; EAJk eta PSEk PPrekin adostu duten legeak patronalaren beharrak asetzea du helburu, nagusiki, eta ez die behar adina arreta ematen pertsonen prestakuntzari, hezkuntza beharrei, tokiko garapenari, kalitatezko enplegua sortu beharrari”.
2020
‎Unibertsitateak gizarte eredu berriak, gobernantza, jarduera, prozesu, produktu eta ekoizpen sistema berriak... sortu ahal izateko ingurune egokia eraikitzen lagundu behar du. Hemen bai, arlo honetan unibertsitatearen zeregina funtsezkoa da, bai beharrezko ezagutzaren sorreran, bai pertsonen prestakuntza egokian.
2021
‎Unibertsitateetako ordezkariek akordio horren aukerak nabarmendu dituzte, Eusko Ikaskuntzaren arabera: «Gizartea pertsonen prestakuntza integralaren bidez eraldatzeko eta ezagutza sortu eta transferitzeko». Bide horretan Eusko Ikaskuntzak izango duen egitekoa zehaztu dute:
2022
‎“Ingurumen hezkuntzak, orokorra denez, zeharkakoa izan luke, eta irakasgai guztiak hartu lituzke. Irakasgai batean uztartuz gero, alde batera uzten da curriculuma girotzeko aukera, eta horrek eragotziko luke ingurumena zaintzea pertsonen prestakuntza integralaren zati garrantzitsu gisa hartzea”, azaldu dute Llorentek eta Ceneam eko Garcíak. “Ez gara ingurumenirakaslea eskolara iristearen aldekoak, etiketatzeko eta katalogatzeko joera dagoelako.
‎Historia elementu garrantzitsua da, eta izan da, pertsonen prestakuntza arautuan, dela eskola adineko haurrentzat, dela bigarren mailako eta unibertsitateko ikasketak egiten ari diren gazteentzat, dela pertsona helduentzat. Arestian aipatu moduan, HHren irakaskuntzak, historian zehar, funtzio moralizatzaile eta ideologizatzailea izan du irakasleen prestakuntzarekin lotutako ikasketa planetan ezarri zenetik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia