2009
|
|
Doktore tesi batek dio unibertsitateko kultura jarduerek
|
pertsonen
prestakuntza integralean laguntzen dutela
|
|
Kultura jarduerek unibertsitateko ikasleen prestakuntza edo lanbide alderdiak nahiz alderdi pertsonalak osatzen dituzte, hau da,
|
pertsonen
prestakuntza integralari laguntzen diote, María Elena Riaño Galánek, “La gestión de las actividades musicales en el G en los tiempos de educación formal y no formal” doktore tesiaren arabera. Tesia Madrilgo Goi mailako Musika Kontserbatorioak egin zuen Euskal Herriko Unibertsitatean (EHU).
|
2010
|
|
Liburu horietan, ordenantzako eta harrerako postuetarako, manipulatu sinpleetarako, ikuztegirako, lorezaintzarako, makinekin manipulatzeko, garbitzeko, biltegi betetzeko eta larrialdietarako beharrezkoak diren prebentzio neurriak jasotzen dira. Horiekin, FEAPS Madrilek azken urteotan lan merkatuan sartzen hasi diren adimen urritasuna duten
|
pertsonen
prestakuntza beharrei erantzun nahi die. Erakundeak azaldu zuenez, bilduma honen edizioak adimen urritasuna duten langileei beren lanpostuen arriskuen berri eman eta prestakuntza emateko beharrari erantzuten dio, eta, aldi berean, prestakuntza baliabideak eskaini nahi dizkie enpresei eta erakunde federatuei, ezgaitasun intelektuala duten langileei arriskuen prebentzioaren arloko informazioa eta prestakuntza eman diezaieten.
|
2012
|
|
Azterketa horretatik ondorioztatu zenez, W3Cren irisgarritasun jarraibide eta aholkuetatik haratago, atariek bertan behera uzten zituzten adimen urritasuna duten erabiltzaileen gaitasun kognitiboak, haien prestakuntza eta enplegu nitxoak. “Hori dela eta, ‘Emplea2.0’ k kontuan hartzen ditu irisgarritasun eta erabilgarritasun baldintzak, adimen urritasuna duten
|
pertsonen
prestakuntza eta curriculum ibilbidera eta enpresen lan eskaintzara egokitzeko betekizunak, bezeroarenganako orientazioan oinarritutako proiektu bat garatzeko, zeina harrigarria baita adimen urritasuna duten pertsonentzat eta enpresentzat”, dio erakundeak. Indrak lagundu du ekimena abian jartzen, 30 I+G+B proiektu baino gehiago garatu baititu arlo horretan.
|
2015
|
|
Arriskuren bat detektatzen bada, tresna horrek higiene arauak aldatu diren prozesua isolatzeko aukera ematen du. Sektore bakoitzak ekoizpen praktika bakoitzerako berariazko puntu zehatzak behar baditu ere, autokontrol ekintza orokorragoak ezarri dira, hala nola ura kontrolatzea; garbiketa eta desinfekzio plana; izurriteen kontrola; elikagaiak maneiatzen dituzten
|
pertsonen
prestakuntza; trazabilitate plana; eta tenperatura kontrola. Nazioartean onartutako sistema hori ezinbesteko tresna da elikatze katean ager daitezkeen arriskuak kontrolatzeko.
|
2022
|
|
“Ingurumen hezkuntzak, orokorra denez, zeharkakoa izan luke, eta irakasgai guztiak hartu lituzke. Irakasgai batean uztartuz gero, alde batera uzten da curriculuma girotzeko aukera, eta horrek eragotziko luke ingurumena zaintzea
|
pertsonen
prestakuntza integralaren zati garrantzitsu gisa hartzea”, azaldu dute Llorentek eta Ceneam eko Garcíak. “Ez gara ingurumenirakaslea eskolara iristearen aldekoak, etiketatzeko eta katalogatzeko joera dagoelako.
|