2001
|
|
Honela, usaimena eta aipaturiko funtzioen arteko loturak koka daitezke, eta horrelaxe uler daiteke, era berean, usain oroimena deiturikoa. Are gehiago,
|
modu
honetan uler daiteke sexu erantzuna animalia espezie askotan.
|
2004
|
|
kooperatiben araudi juridikoak, lan harremanak erabat aldatu etasoldatak ezereztu ditu, enpresaren gaineko jabetza langileei emanez; halaere, prozesu horretan, lanaren antolaketa ez da aldatu, (eredu kapitalistareneskema erabiltzen jarraitzen du), eta ondorioz, langileek pairatzen dutenegoera antzekoa da. Izatez, kooperatiben arduradun nagusiek, lankidetzakoinarrian duen printzipio demokratikoa
|
modu
honetan ulertu dute: batzarnagusietan ordezkariak hautatzeko eskubidea, hau da, Kontseilu Errektoreazein izango den erabakitzeko ahalmena.
|
2010
|
|
Gainera, ildo bertsutik esaten da epaileak zuzenbiderako zitazioa egiten diola mendekoari, eta horren helburua dela, zin zinez, zuzenbidearen inguruko lekukotza ematea. Hala ere, hori beste
|
modu
honetara uler daiteke: zitazioa epaiketa lekura egiten da.
|
2011
|
|
Komenigarria da argitzea ziberkomunikabidea honako
|
modu
honetan ulertzen dugula: «Edukienigorleak gertaeren eta publikoaren artean bitartekari izateko nahia du, eta batik bat, kazetaritza irizpideeta teknikak eta multimedia hizkuntza erabiltzen ditu, interaktiboa eta hipertestuala da, eta Internetsarean eguneratzen eta argitaratzen da» (Lopez et al., 2005:
|
2012
|
|
Hori guztia bideratu zen trantsizio garaian, Konstituzioaren bidez, baina bidean zapuzten joan da. Beraz, nik dibortzioaz esanda
|
modu
honetan ulertu behar da: 1978an bi aldeen arteko ituna izan zen, eta itun hori batek baino ez du puskatu.
|
|
Datu horiek guztiek erakusten digute, edo guk behinik behin
|
modu
honetara ulertzen dugu, nagusiek euskara hautatzen dutela transmisio hizkuntza gisa, hau da, hurrengo belaunaldiekin zein hizkuntzatan komunikatuko diren aukeratzeko orduan euskararen aldeko apustua egiten dutela. Konturatzen ez garena transmisio terminoak hartzen duen dimentsioa da.
|
2014
|
|
identitatea ez da aurrez emana zaigun ezer, egiten dugunaren emaitza baizik, identitatearen sorkuntzan kulturak duen pisua azpimarratuz. Identitatea
|
modu
honetara ulertzeak, ildo berri bat zabaldu du euskal soziolinguistikan (Hernández 2007, Kasares 2013), hizkuntzarekiko loturan gertatzen diren fenomenoak, hizkuntzaren planotik haratago, modu konplexuagoan ulertuz eta aztertzeko bideak zabalduz: identitatearen poliedroaren alde bat baino gehiago baldin badago, zuzenean ala zeharka hizkuntzari lotua (funtsean, identitatearen alde guztiak elkarreraginean garatzen baitira), badira hizkuntzari zuzenean lotuta egon ez arren (soziolinguistika klasikoak lotura ulertzen duen moduan), hizkuntzaren erabileran eragiten duten identifikazio esparruak ere.
|
2015
|
|
4 Lan honetan elebitasun diglosikoa
|
modu
honetan ulertzen dugu: bi hizkuntzen arteko funtzio banaketa hierarkikoa, funtzio formalak (bizitza publikoari dagozkionak) hizkuntza inbaditzailearentzat gordeta eta hizkuntza gutxituak, aldiz, barne esparruak (familia, lagunartea) baino atxikitzen ez dituela.
|
2021
|
|
–Ez dut maitatzeko
|
modu
hau ulertzen –esan zuen Jeanek.
|
2023
|
|
Honen lehenengo ondorioa da aurrekontu saldo ez finantzarioak hartu behar ditugula kontuan, hau da, Diru sarrera ez finantzarioak — gastu ez finantzarioak= aurrekontu saldoa Toki erakundeetako aurrekontu arauak aplikatzean, TOLTBa eta 500/ 1990 Errege Dekretua, formula hori beste
|
modu
honetara uler daiteke: aurrekontuaren diru sarreren 1 kapitulutik 7 kapitulura doazen kredituen emaitzari kenduko zaio gastuen 1 kapitulutik 7 kapitulura doazen kredituen emaitza.
|