Emaitzak: 6
2010 | ||
Lan ziurgabetasunak funtzionario izateko hautagaien kopurua handitu du. Estatuko eta autonomia erkidegoetako administrazioetan lanpostuak | lortzeko eskolak ematen dituzten akademietan matrikulatutako hautagaiak gehitu egin dira. Prestakuntza enplegua hobetu nahi dutenentzako bidea ere bada. | |
2011 | ||
Aldiz, 1999 aurrera behe mailako ikastaroetan matrikula kopurua etenik gabe jaitsi da eta gora egin dute goi mailako ikastaroek. Behe mailako ikastaroak Lehen eta Bigarren Hizkuntza Eskakizuna bigarren horren parekoa da EGA | lortzeko eskolak dira, eta goi mailakoak berriz, ziurtagiri horiek eskuan, euskara maila hobetzeko dauden ikastaroak R ikastaroak izenekoak. Kopuruak horrela aldatu izanak bi arrazoi nagusi bederen baditu: | |
2013 | ||
Gizartean berdintasuna | lortzeko eskola eremu estrategikoa dela aitortzen du planak. Ordea, ikasleen egunerokoan pisu handia du eskolaz kanpoko guztiak. | |
2014 | ||
Kontsumoak pentsatzeko moduak baldintzatzen ditu eta sekulakoindarra hartzen ari da instituzioetan eta eskoletan. Hori ez gertatzeko eta aldaketabat | lortzeko eskola bihurtu litzateke aldaketaren ardatz. Baina eskolarenbarruan «gorputz ikasia» aurkitzen dugu. | |
2019 | ||
— (2014): ‘Herri hobea lortzeko, eskolan nahiz kalean, haurrak erdigunean’, Hik Hasi 186, 10 (www.hikhasi.eus/Artikuluak/20140301/ herri hobea | lortzeko eskolan nahiz kalean haurrak erdigunean). | |
2022 | ||
Lerro edo minutu batzuk lor litzake, baina horretarako tragedia handia behar du, oso greziar klasikoa. Siriakoek, Yemengoek, Hego Sundagoek, Afganistango neskatilek, berriz, jai daukate, albistea | lortzeko eskola oso baten triskantza aurkeztu behar dute, gutxienez; edo ez dakit, 200 umeren bahiketak, adibidez, amaiera gaiztodunak, oso ondo puntuatzen du informazioaren eskaileran (bahiketa dramatikoa eta amaiera tragikoa, adjektibazioak ere laguntzen du gu bihozberatzen). Gutxi barru garirik gabe geldituko dira eta erakutsi ahal izango dituzte Afrikako ume begi zulo tristeko eta tripa handitutakoak, horrek betidanik lapurtu izan dizkigu bihotz zatiak, eta erdiets litezke lauzpabost minutu gaueko albistegian Ingalaterrako erreginaren ez dakit zeri buruzko albiste zabalaren aurretik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 6 (0,04) |
Lehen forma
lortzeko | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lortu eskola | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu eskola bihurtu | 1 (0,01) |
lortu eskola eman | 1 (0,01) |
lortu eskola eremu | 1 (0,01) |
lortu eskola nahiz | 1 (0,01) |
lortu eskola oso | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |