2009
|
|
Bost gutxienez. Nola
|
lortu
eskola linguistiko desberdinen adostasuna. Ezina.
|
2010
|
|
Nola lortu, ordea, eskolak indartze lan horri aurrez aurre heltzea? Nola
|
lortu
eskola giroan euskarazko jardunguneak, harreman sareak eta situazioak eratu, garatu eta sendotzea. Langintza hori ez zitzaien erakutsi irakasleei, beren prestaera garaian.
|
2011
|
|
Nola erantzun —behar bezalauniformetasuna eta homogeneotasuna bilatzen duen eskolatik, hain anitza den ikasleen nortasun eta gaitasun bakoitzari? Nola
|
lortu
eskolan (ama) hizkuntzaren erabilera anitzari aurre egingo dion prestakuntza, horiek dira artikulu honetan gaitzat hartutako galderak. gizarte mailako hizkuntza aniztasuna eta hiztun eleanitzak gizarte modernoaren errealitatean kokatzen du —munduko perspektibatik hartuta, eta horrela hizkuntza aniztasuna mantentzeko irtenbide bakarra hizkuntza gutxituak ere i (ra) ka (t) si beharreko ideia plazaratzen du. heziketa eleanitzak leku propioa hartzen du ideia horren baitan, jakina, horretarako, hezkuntza zientzien ekarpenak integratu beharraz ohartzen duelarik.
|
|
Nola erantzun behar bezalauniformetasuna eta homogeneotasuna bilatzen duen eskolatik, hain anitza den ikasleen nortasun eta gaitasun bakoitzari? Nola
|
lortu
eskolan (ama) hizkuntzaren erabilera anitzari aurre egingo dion prestakuntza, horiek dira artikulu honetan gaitzat hartutako galderak. gizarte mailako hizkuntza aniztasuna eta hiztun eleanitzak gizarte modernoaren errealitatean kokatzen ditu munduko perspektibatik hartuta, eta hizkuntza aniztasuna mantentzeko irtenbide bakarra hizkuntza gutxituak ere i (ra) ka (t) si beharreko ideia azaltzen. heziketa eleanitzak leku propioa hartzen du ideia horren baitan, jakina, horretarako, hezkuntza zientzien ekarpenak integratu beharraz ohartzen duelarik.
|
|
Bronckart eta Schnewlyk 1991ean ama hizkuntzaren didaktika derrigorrezko utopia bezala bataiatu zuten. Nola erantzun, izan ere, uniformetasuna eta homogeneotasuna bilatzen duen eskolatik hain anitza den ikasleen nortasun eta gaitasun bakoitzari behar bezala erantzutea, eta nola
|
lortu
eskolan (ama) hizkuntzaren erabilera anitzei aurre egingo dien prestakuntza, hogei urte geroago, artikulu hartan esaten zena, hizkuntza aniztasunetik birbegiratzen dugu. hizkuntza aniztasuna gizartean (immmigrazioaren ondorioz) komunikabideetan, lan munduan, politikan, geroz eta nabariago agertzen zaigu, eta eleaniztasuna norbanakoaren formazioan ezinbesteko erronka bihurtu da.
|
|
Nola erantzun, izan ere, uniformetasuna eta homogeneotasuna bilatzen duen eskolatik hain anitza den ikasleen nortasun eta gaitasun bakoitzari behar bezala erantzutea, eta nola
|
lortu
eskolan (ama) hizkuntzaren erabilera anitzei aurre egingo dien prestakuntza?
|
2013
|
|
Ordea, ikasleen egunerokoan pisu handia du eskolaz kanpoko guztiak. Nola
|
lortu
eskolan hezkidetzan egindako lana bizitzarako baliagarri izan dadin. Berriozabalek irakasleen diskurtsoan baino, ikasleengan jarri du enfasia:
|
2016
|
|
Jalenen notak, bere probak du beka bat
|
lortu
eskola pribatu batean Holly Cruz Eskola pribatu batean?
|
2020
|
|
Diziplina ezberdinei eragiten die, gainera. Ikerketa elektoralen arloan, esaterako, euskal pentsamenduak ez du
|
lortu
eskola propioa osatzea. Nahiago nuke konfundituta egotea, baina beldur naiz ez ote nagoen.
|
2023
|
|
Gaur egun, badaude hezkuntza psikologoak eskoletan, hainbat funtzio betetzen: orientatzaileak, PTak, aholkulariak… eta horrek ez du
|
lortu
eskoletan ongizate psikologikoa bermatzea; aldarrikatzen den figura honek lortuko luke. Ez dakit.
|