2000
|
|
Gaurko musika entzungai jartzeaz batera, euskaldungaiei gure mintzora pasatzeko bidea samurragoa egin dakien. Halaxe,
|
jendea
euskara ikastera animatu dadin, bigarren urtez segidan, Bizkaia eta Gipuzkoako udal euskaltegiek (r) udal euskaltegiaren txokoa» zabaldu dute Joseina Etxeberriaren arratsaldeko saioan, urtarrila eta otsaila bitartean, hain zuzen. Bertara, udal euskaltegiekin nolabaiteko lotura duten edo izan duten pertsona ezagunak gonbidatzen dira astero, euskararen, euskaltegiaren eta bere lanaren inguruko solasaldi gozo bat izatera.
|
2002
|
|
Horretarako balio al du hizkuntza gaitasunaren agiriak? Horretarako bortxatzen dugu administrazioko
|
jendea
euskara ikas dezan. Merezi al du horretan gastatzea dirua?
|
2004
|
|
" Nazio eraikuntza" bezalako terminoak dekretatzeak edo Udalbiltza bezalako proiektuek »bere lana gutxietsi gabe» ez dute gure lotura sendotuko. Lehenik
|
jendea
euskara ikasi behar duenaz konbentzitu behar dugu. Euskalkiak ondo daude, baina elkar komunikatzeko euskara batuan mintzatu behar dugu.
|
2009
|
|
Gaur egun, 200 ikasle biltzen dira Maizpiden, horietatik 130 barnetegian. Euskal Herri osotik joaten da
|
jendea
euskara ikastera, baina, gehienbat, Gasteiz aldeko ikasleak biltzen dira bertan.
|
2012
|
|
" Iruñean, esaterako, Udalak ez du bekarik ematen euskalduntzeko", azaldu du Alemanek, eta Nafarroako Gobernuaren laguntza" hutsaren hurrengoa da" gaineratu du. Laguntza faltaz ez ezik, euskarari ematen zaion balioaz kexu da Aleman, izan ere," instituzioetatik ez da euskara baloratu eta ez dute
|
jendea
euskara ikastera bultzatu urteetan, askotan jarrera kontrakoa izan da. Gainera, legea bera ere oztopo da, euskara gune bakarrean baita ofiziala edo koofiziala.
|
|
Gainera, legea bera ere oztopo da, euskara gune bakarrean baita ofiziala edo koofiziala. Horrek ez du
|
jendea
euskara ikastera erakartzen".
|
|
Borondateari hizkuntzari baino pisu gehiago ematea eta hizkuntza sinbolozentraltzat jartzea, urteak pasatu ahala, naziotasunerako hizkuntza derrigorrezkoaizatea baino estrategia hobea izan dela euskararen biziraupenerako demostratu da.Zergatik? Nazio esaten diogun subjektu politiko horretako parte sentitzeak behartzenbaitzuen
|
jendea
euskara ikastera eta hizkuntza bultzatzera. Nazioko ateak itxiz gero, nazioko parte ez zenak nekez ikasiko zukeen nazioko sinbolo garrantzitsuena zenhizkuntza.
|
|
Borondateari hizkuntzari baino pisu gehiago ematea eta hizkuntza sinbolozentraltzat jartzea, urteak pasatu ahala, naziotasunerako hizkuntza derrigorrezkoaizatea baino estrategia hobea izan dela euskararen biziraupenerako demostratu da.Zergatik? Nazio esaten diogun subjektu politiko horretako parte sentitzeak behartzenbaitzuen
|
jendea
euskara ikastera eta hizkuntza bultzatzera. Nazioko ateak itxiz gero, nazioko parte ez zenak nekez ikasiko zukeen nazioko sinbolo garrantzitsuena zenhizkuntza.
|
2021
|
|
Ganix Larratxe zen irakaslea, beratarra, nafarra; lehenbiziko urtean talde bat zuen, eta bigarrenean osatu genituen hiruzpalau. Madrildik ere etortzen zen
|
jendea
euskara ikastera. Euskaltegi polita zen.
|
2023
|
|
EITBren sorrerako helburuetan (2.1 atala) euskal hezkuntza sistema babestea dago, eta horrek, jabekuntza plangintzarekin lotzen du. EITBren sorrerak
|
jendea
euskara ikastera animatu zuen, eta rol aktiboa jokatu du euskararen ezagutza sustatzeko (Larrinaga 2019, 178). Bi arlo dira aipagarriak:
|
|
EITBren sorrerak
|
jendea
euskara ikastera animatu zuen, eta rol aktiboa jokatu du euskararen ezagutza sustatzeko. Bi arlo dira aipagarriak:
|