Emaitzak: 7
2001 | ||
Izan ere, behar bezala zahartzea horixe baita, luzaroago bizi eta astiaz gozatzea, helduarora iritsi aurretik ezinezkoa izan genuena, egin nahi izan ez genuena edo egiten | jakin ez genuena eginez. | |
2005 | ||
Horixe gertatu zitzaien ONCEko bazkide diren beste 12.000 itsui. Baina, oraingoz, itsutasunak zerk eragin zion | jakin ez badu ere, Carrascok ez du galdu bere gaixotasuna berreskuratzeko eta berriro ikusteko modua aurkitzeko itxaropena. Poz handiena ematen diona zera da: | |
Berehalako helburua Hurrengo hamarkadako helburu nagusia da munduan eskolara joaten ez diren 861 milioi analfabeto heldu eta 113 milioi haur alfabetatzea, herrialde garatuetan bizi direnak barne. Izan ere, gizarte aberatsenak ere ez daude analfabetismotik aske, herrialde garatuetan egindako inkestek erakusten duten bezala; izan ere, analfabetismo funtzionalak eragindako biztanleriaren %25era iristen dira – hau da, irakurtzen eta idazten ikasi zuten pertsonak, baina gaitasun hori galdu zutenak edo eguneroko lan sinpleenak ebazteko erabiltzen | jakin ez zutenak. Espainian milioi bat pertsona baino gehiago analfabetoak dira, gehienak 55 urtetik gorakoak, EINek egindako txostenaren arabera. | |
2009 | ||
Lan munduarekin lehen harremana. Etorkizun profesionala bideratzen | jakin ez duten edo lizentziatu berriak diren eta lan egiteko aukerarik izan ez duten gazte askorentzat, aukera ona da lan munduan sartzeko eta oso baliagarria izango zaien esperientzia lortzeko. Sei hilabetez GKE batekin lankidetzan aritzea nahikoa denbora da curriculumean nabarmentzeko. | |
2017 | ||
Bideoak izaten dira, eta hurbilekoa egiten zaigun pertsonaia bat agertzen da; beste inork | jakin ez duen ustezko arrisku batez ohartarazten gaitu, konspirazioaren teoria bat planteatuz eta xehetasun teknikoak emanez, ohiko ikusle batek baliogabetu ezin dituenak, ez duelako horretarako tresnarik edo ezagutzarik. | |
Lanez gainezka dago, eta beste enkargu bat onartu du! Bere mahaira itzultzen denean, “ez” esaten | jakin ez duela damutzen da… Zergatik kostatzen da hainbeste. Hauek dira buruari eta lankideei “ez” esateko trikimailu garrantzitsuenak, eta horregatik ez sentitu errudun: | |
2022 | ||
Elikadura alerta batean parte hartzen duen elikagaia denean, ez jatea gomendatzen da. Baina garaiz | jakin ez badugu eta kontsumitu badugu, egitea komeni den lehenengo gauza da lasai egon. Produktu jakin baten lote bati elikadura alerta batek eragiten badio ere, horrek ez du esan nahi kalteak eragingo dizkigunik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 7 (0,05) |
Lehen forma
jakin | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin ez | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin ez ukan | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |