2005
|
|
Lurrak birzatizeko eragiketen inskripzioa egiteko titulua, bestalde, xehetasunez arautu da, konplexutasun tekniko handiko agiria delako, eta argiro bereizi dira bi kasu: batetik, lurrak birzatizeko titulua norbanakoen aho bateko adostasunaren ondorio izan eta adostasun hori eskritura publikoan jaso denean, eta kasu
|
horretan
Administrazioak onetsi behar du eskrituraren edukia, eta, bestetik, aldaketa erreala herri botereen borondatearen ondorio denean.
|
2007
|
|
Edonola ere, Konstituzio Auzitegiak abalatu egin du estatuko legegileak unibertsitate guztietarako antolatze homogeneotasuna eta homogeneotasun funtzionala duten osagaien sistema bat ezartzea (besteak beste, gai hauek arautuz: unibertsitateen autonomiaren edukia, unibertsitateak sortzeko baldintzak eta horien araubide juridikoa, unibertsitateko organoak, unibertsitateko irakaskuntzen programazio orokorra Unibertsitateko Koordinazio Kontseiluaren bitartez?
|
horretan
administrazioetako eta unibertsitateko ordezkariek parte hartzen dute?, unibertsitateen kalitatea ebaluatzeko sistemak, ikerketa jarduera, ikasleen eskubideak, irakasleak hautatzeko prozesuak, etab.). Bestalde, autonomia erkidegoek ere unibertsitate arloan eskumenak dituzte, eta horiek euren legerian garatzen dituzte, besteak beste, esparru hauetan: autonomia erkidegoaren barruan unibertsitate sistema antolatzea, irakasleak kontratatu eta ordaintzeko araubidea, ikasleen eskubideak, urte anitzeko finantzaketa programak onestea, lurralde esparruan kokatutako unibertsitateen kalitatea ebaluatzea, etab. (maiatzaren 23ko 156/ 1994 KAE; apirilaren 21eko 75/ 1997 KAE).
|
2008
|
|
Euskara Zerbitzuek plangintzaren segimendua egin eta toki entitateetako langileendako diru laguntzak kudeatzen dituzte. Lehia elkarrizketa. Prozedura
|
horretan
administrazioak hitz egiten du parte hartzeko eskatu dioten eta berak hautatu dituen enpresa eta profesionalekin. Elkarrizketa horretan lizitatzaileek administrazioaren beharrak asetzeko soluziorik egokienak eskaintzen dituzte, eta gero, soluzio horiek ikusirik, lizitatzaileei eskaintza aurkezteko gonbita egiten zaie.
|
|
Zergadunak Administrazioaren balorazioa erabili badu, ez du inolako erantzukizunik izango. Beraz, kasu
|
horretan
Administrazioak bere iritzia aldatu arren, ezin dio zehapenik ezarri zergadunari, ezta berandutza korriturik ere.
|
|
ELA eta LAB ez ziren joan P. Baztarrikak deitutako Euskara Normalizatzeko IV. Plangintzaldiaren bilerara," antzerki hutsa" zela iritziz (Berria,)," ekimenean parte hartzeko aukerarik ez dietelako eman". Bilera eta plangintzaldi
|
horretan
administrazioaren euskalduntzea zen gaia.
|
2010
|
|
b) Onartuak izateko betekizunak, legearen arabera dituzten eskubide eta betebeharrak eta estatu interesdunaren eginera, eta estatu
|
horretan
administrazio formalitateak edo beste mota batekoak betetzea ahalbidetzen dieten inguruabarretarik beste edozein.
|
|
Ondorioz, zenbat eta gutxiago bertaratu izapide baten kudeaketa, orduan eta hobeto herritarrarentzat, eta, beraz, egoera egokiena telematikoki osatu ahal izatea da. Asko aurreratu da norabide
|
horretan
Administraziokoak ez diren eremuetan, hala nola on line banka eta merkataritza elektronikoa, eta nik uste dut lehenago edo geroago metodo berak aplikatuko direla zerbitzu publikoaren esparruan. Horren adibide bat Zerga Agentzia da:
|
|
Ezbairik gabe, eragile pribatu bati hirigintzari buruzko erabakiak hartzen uztekotan, bere alde hartuko ditu. Baina arestian aipatutakoak ez du EAEko Lurzoruaren Legeak islatzen duen AUrekin zerikusirik, kasu
|
horretan
administrazioak aukeratutako eragile hutsa baita, hirigintza prozesua gauzatzen duena izanik. Kasu horretan, hirigintza esparruko enpresari baten aurrean gaude, baina ordenazio urbanistikoan edo horren kudeaketan parte hartzerik ez duena.
|
|
Basozain, abeltzain eta nekazariakMaiatzaren 25ean Alkizan basozain, abeltzain eta nekazarien artean eginiko bileran hainbat ondorio atera zen. Horien artean: Gestio planeko ekintza guztiak aurrera eramateko, jarraipen organo bat eratzea eta organo
|
horretan
administrazioek parte hartzea. Ondorioz, udaletxeak, nekazari elkarteak eta baso elkartea organo horretan egotea eskatu zen. Ernio Gazume eremuko lur gehienak jabetza pribatukoak direnez, lur horietan ekintzaren bat garatu behar bada, berrereitea esaterako, ekintza horiek bideratzeko gutxienez diru-laguntzak jasotzearen alde agertu ziren bilerara gerturatutakoak.Ernio Gazumeko hainbat pagaditan, ikatza egiteko pago adarrak mozten ziren garai batean.
|
2011
|
|
Dena dela, lantegiaren leheneratzeak haratago joan behar du. Ahal den guztia leheneratu behar da, eta
|
horretan
administrazioek gehiago esku hartzea nahi nuke. Eugiko eta Orbaizetako olen beste eredurik ez dago Nafarroan, eta Iberiako Penintsulan nahiz Europan, borboien industria arkitekturaren lekuko bakarrak dira.
|
2012
|
|
Deklarazio honek baztertu egiten du hizkuntza bat lurralde bateko hizkuntza propiotzat hartzea horretarako arrazoi bakarra estatuaren hizkuntza ofiziala izatea edo lurralde
|
horretan
administrazioaren edo kultur jarduera jakin batzuen hizkuntza gisa erabiltzeko tradizioa izaten baldin bada.
|
|
Baina gurean ere estatuak edo behintzat administrazio publikoak gizartemugimendu moduan duen erabilera ikus dezakegu, adibidez, Udalbiltzaren sorreraneta bizitza laburtuan. Azkenean prozesu
|
horretan
administrazioaren esparru bat, edo batzuk, jendearengandik hurbilen daudenak, marko politiko berri bat sortzekodinamikaren zerbitzuan jartzen dira, hauteskundeetan lortutako legitimitateaaprobetxatuz. Auzitegi Nazionalak ez zuen beta handirik eman gizarte mugimenduberri berriak ekar zezakeena ikusteko, baina, halarik ere, gure gaiari dagokionezharen ibilbide laburtuan ikus ditzakegu diseinu akats larri batzuk:
|
|
Baina gurean ere estatuak edo behintzat administrazio publikoak gizartemugimendu moduan duen erabilera ikus dezakegu, adibidez, Udalbiltzaren sorreraneta bizitza laburtuan. Azkenean prozesu
|
horretan
administrazioaren esparru bat, edo batzuk, jendearengandik hurbilen daudenak, marko politiko berri bat sortzekodinamikaren zerbitzuan jartzen dira, hauteskundeetan lortutako legitimitateaaprobetxatuz. Auzitegi Nazionalak ez zuen beta handirik eman gizarte mugimenduberri berriak ekar zezakeena ikusteko, baina, halarik ere, gure gaiari dagokionezharen ibilbide laburtuan ikus ditzakegu diseinu akats larri batzuk:
|
|
5 Bestelako eskumenak, Foru Konstituzioen arabera Batzar Nagusietan erabiltzen zirenak bere horretan mantentzea proposatzen da. Ez da ahaztu behar garai
|
horretan
administrazio publikoaren eragina eta eskumenak gizartean emendatuz eta zabalduz hasi zirela.
|
2019
|
|
Euskara ikasi eta erabiltzeko beharra sortu behar da, beharrezko hizkuntza gisa baliorik ez duen bitartean ez baita aurrera egingo normalizazioan. Eta
|
horretan
administrazioek ardura handia dute?.
|
2022
|
|
gehiengo sindikalarekin adostu dugu hamabost urteko epea proposatzea. Urte kopurua arazoa balitz, segur aski euskalgintza prest legoke malgu jokatzeko, baina arazoa da dekretuak ez dakarrela eperik; beraz, arau hori 20 urtez badago indarrean, denbora
|
horretan
administrazioa ez da euskaldunduko. Orain dela 40 urte, hizkuntza politikak hasi berri eta orduko euskaldun kopuruarekin, uler zitekeen ez zehaztea, baina orain epeak jartzeko garaia da, horiei lotuko zaielako plangintza zehatzagoa.
|