Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2004
‎EAJk ikusi du Ibarretxe Planak elektoralki jokoa ematen duela. Gero aztertu behar da, plan horrekin nola jokatu. Negoziatzeko PSOE bezalako kide batekin, Ibarretxe Planak etapak izango ditu.
2009
‎–Mozkor horrekin nola ez dut ba arazorik izango. Benetan, ezin dut gehiago agoantatu, negarrari eman behar ziola ematen zuen, baina Goiok ez zuen malkorik ikusi?.
2011
‎Ibilbide hartan, bizpahiru aldiz hitz egin zuen telefonoz epaileak, kafetegi batean sartu zen gero, eta egunkaria irakurri zuen bertan. Bitartean, Annak eta Franek kalean itxaron zioten, Anaitasunaren kide horrekin nola jokatu behar zuten eztabaidatzen. Egia garbi esateko, ez zeukaten inolako planik.
2012
‎Dena den zergatia, deitoratu baizik ezin dut egin jokamolde hori, bi arrazoirengatik. Bata, euskarazko saiakeren irakurle gisa, interesatzen zaidalako jakitea bertze inork idatzi duen ala ez euskaraz eskuartean dudan gaiari buruz edo horrekin nola edo hala loturik dagoen zerbait. Eta bigarrenik, euskal komunitaterik eraiki nahi badugu, hiztunona ez ezik, pentsalariena, saiakeragileena ere egin liguketelako ikusgarri idazleek beraiek euren lanetan:
2014
‎Gizarteak emakumeari agintzen dion rolaz gogoeta egin nahi nuen. Rol horrekin nola egiten dugun bat, batzuetan, eta nola ez gauden ados, berriz, beste batzuetan. Zerba sorta zimelak mugimendu politak egiten lagundu zidan.
2017
‎Bisio partekatua behar dela uste dugu, eta bisio hori begirada luzekoa izan behar dela; gero, epe motz eta ertainerako, helburu horiek doitu eta egokitu behar badira ere. Egitasmoak bisio horrekin nola lerrokatzen
2021
‎Nire esperientziatik, ondo egonda ere gomendatuko nuke psikologoarenera joatea. Lagunartean ikusten dudana da antzematen dela zeintzuk joan garen psikologora eta zeintzuk ez, hiruzpalau urte terapian izan ostean orain badakidalako zerbait gertatzen zaidanean zer egin, emozio horrekin nola jokatu, oso sistematizatuta eta ikasia daukat. Eta ikusten dut psikologora joan ez diren lagun askori arazoak elur bolaren moduan handitzen joaten zaizkiela.
‎Guretzako inportanteena ez da garaia, inportanteena zer erakusten dugun da. Beraz, kantu tradizionala zer den eta horrekin nola jolasten ahal den ere erakutsiko dugu saioan. Tolosako Organo Jaialdian estreinatu genuen Hatsaz eta hotsez, eta harrera ona izan zuen.
‎Saiatu eten puntuak doazen lekuan puntua jartzen edo bi puntuek nola funtzionatzen duten ikusten. Ez da sinestekoa aldaketa horrekin nola hobetzen diren idatzi dugunaren musika eta vibratoa, esaldi eskas batek konbikzioa irabaz dezake, gardentasuna, magia. Zertaz ari naizen jakiteko, irakurri arretaz Julio Cortazar, ez duzue puntuazioaren iraultzaile honena baino eskola hoberik topatuko.
2022
‎Baina eskolara joateko, lanera joateko edo hirian turismoa egiteko bizikletaz egiten diren ibilbideen kopurua handitzearekin batera, ziklistekin izaten diren zirkulazio istripuak eta jasotzen dituzten isunak ere handitu egiten dira. . Neurri handi batean, ibilgailu horrekin nola zirkulatu behar den ez jakiteagatik gertatzen da hori, bai galtzadan, bai bidegorrian. Artikulu honetan bizikleta batekin ibiltzeko arau orokorra azalduko dugu, baita txirrindularientzako errei esklusiboan ibiltzeagatik zigortzen diren zenbait ekintza eta egoera ere.
2023
‎Gainerako lankideen gisan, Laetitia madarikatzen ari da, Ericekin mihise artean zein goxoan legokeen pentsaketa ari den bitartean, zapata takoidunen gainean trakets, oinak minberaturik, trajeko gona grisa soinean pailazoz jantzita balego bezain jokoz kanpo, plastikozko irria ahoan... Datozen hautetsiak eta kazetariak ez dira plastikotasun horretaz ohartzen, ez baitakite begietara begiratzen edo begitartea ulertzen... edo ez baitzaie inporta... edo aspaldi ikasi zutelako musika horrekin nola dantzatu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia