Emaitzak: 5
2004 | ||
Animaliek —zenbat eta eboluzioan gorago, hainbat eta ageriago— nolabaiteko kontzientzia dukete, nolabaiteko lengoaia eta adimena dituzten bezala. Gizon emakumeok artikulazio bikoitza eta unibertsaltasun semantikoa duen hizkuntzaren jabe gara, eta | hori jada harrigarria da oso. Gizakiok adimen sentikor harrigarri baten jabe gara halaber. | |
2007 | ||
Hizkuntz pedagogiaren edota hizkuntz ikas irakaskuntzaren esanahi etikoaren kontsiderazioa, alabaina, ezin daiteke ohar orokorretan geratu, eta, zentzu honetan, interesgarria dirudi —adibidez— Bollnowen" elkarrizketarako hezkuntza" 180 aipatzea. Esan dezagun, hasteko, proposamen | hori jada aipatutako" erantzukizunerako etika pedagogikoaren" baitan kokatzen dela eta, horrenbestez, berorrek etika komunikatiboaren haria hezkuntzaren eremura ekarri edo luzatu baino ez duela egiten. " Hezkuntzaren zereginen artean", honela gure autorea, bada bat" erabakigarria" eta" arras garrantzitsua" dena, hala nola," gizakia hitz egitera eramatea" edo" elkarrizketara gidatzea" 181 Hezitzaileak, baldin eta egiaz gizakiaren garapen integrala bultzatu nahi badu —hona hemen bere erantzukizun etikoa— ezinbestean lagundu behar dio gizabanakoari bere" elkarrizketarako jarrera eta gaitasuna" 182 areagotzen. | |
2009 | ||
Etab. Lan honetan, agian, azkeneko filosofo handiena Nietzsche bera dugu. Eta horregatik (aurreko atalean nolabait ikusi dugu | hori jada) aurkitzen ahal dugu lotura geure gaurko lanarekin eta filosofiaren egungo kezkekin. Egungo kezka filosofikoak, nahi edo ez, Nietzscheren itzala baino ez dira. | |
2021 | ||
Nola pentsa daiteke erantzukizun etikoa horren argitan? Erantzukizun | hori jada ezin da bere buruaren jabe den subjektu oso eta koherentearen (auto) kontzientzian funtsatu, etengabe zeharkatzen gaituen alteritateak gure buruarekiko partzialki arrotz egiten baikaitu, autokontzientzia erabatekoa ezinezko eginez. Nola birpentsatu, beraz? | |
2022 | ||
ikergaia zertan den ikustea, lau kausen teoria proposatu ahal izateko. Horrela, bada, aurreko ezagutzak ez dira balio historikoa duten teoriak, aurreko aro bateko elementuak, baizik eta ikerketa eremu baterako hurbilketak, nolabait elkarrekin eta nor bere bidetik bilatzen ari garen | hori jada esaten dutenak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 5 (0,03) |
Lehen forma
hori | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
hori jada | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hori jada aipatu | 1 (0,01) |
hori jada esan | 1 (0,01) |
hori jada ezin | 1 (0,01) |
hori jada harrigarri | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |