2023
|
|
Kasu
|
honetan
ez da autolikidaziorik edo aitorpenik aurkezteko eta ondorioz ez da prozedurarik hasi; horregatik honako prozedura hau ofizioz hasiko da, betebeharpekoak autolikidazioa edo aitorpena aurkeztu nahi izan ez duelako.
|
|
Hartara, Sozietateen gaineko Zergan gertatu aldera, zerga
|
honetan
ez da arauketa aplikagarria zehazteko lotura punturik behar, Balio Erantsiaren gaineko Zergaren arauketa lurralde erkidearen berdina izan behar delako une oro.
|
|
" inorentasuna dago ekoizpen bideen titulartasunean, nabari nabaria baita plataforma digitalak duen garrantzi ekonomikoa, langilearen baliabide materialekin alderatuta. Jarduera
|
honetan
ez dira oinarrizko ekoizpen bide banatzailearen telefonoa eta motozikleta, ezpada enpresaburuaren plataforma digitala, non alta eman behar duten jatetxeek, kontsumitzaileek eta banatzaileek, plataforma horretatik at ezinezkoa delako zerbitzua ematea edota jasotzea".
|
|
Beste hitz batzuekin esanda, conductor delakoak autonomia zuen obra betearazteko. Horrenbestez, aurretiaz aztertutako erakundearekin alderatuz, kasu
|
honetan
ez zegoen mendekotasun pertsonalik zerbitzua emateko moduari dagokionez: emaitza zorra besterik ez zegoenez, baliteke conductor delakoak modu pertsonalean obra ez gauzatzea, ezpada beste pertsona batzuk baliatzea obra hori betearazteko.
|
|
Hitzarmen horretan ematen den toki autonomiaren ikuspegia, nire uste apalean eta LASAGABASTER HERRARTE irakaslearekin bat etorriz, ez da Espainiako doktrinan edota jurisprudentzian garatu dena. TAEHren toki autonomiaren definizioa 3 artikuluan ematen da eta eskubide bat bezala egituratzen da, gaitasun eragingarria eduki zukeena90 Inguruabar
|
honetan
ez dugu ahaztu behar EKn toki autonomia eta finantza nahikotasuna eskutik lotuta doazela, hau da, toki erakundeei beharrezkoak dituzten baliabideak bermatu behar zaizkiela, berezkoak dituzten intereseko gaiak jorratzeko aukera izateko.
|
|
Atal
|
honetan
ez dut luzatuko gaur egun indarrean dagoen toki ogasunei buruzko arauketa zehazten, hurrengo ataletan egiten delako lan hori. Derrigorrezkoa jotzen dugu, ordea, zein izan den azken 40 urteetako bilakaera historikoa aipatzea, horrek zuzeneko eragina izan duelako ez bakarrik toki ogasunen betebeharretan, baizik eta toki ogasunen finantza jardueraren gaineko kontrolean ere.
|
|
Azpiepigrafe
|
honetan
ez dugu berriro aztertuko EAEko Autonomia Estatutuak edo Ekonomia Itunak araututakoa. Baina, derrigorrezkoa da horiei aipamena egitea lehenengoa EAEko arau egituratzailea izanik, zuzenean finantza zaintzaren inguruan ezer esan ez arren, eta bigarrena Estatuko legegilearen produktua izan arren.
|
|
Batzutan Estatua izango da eta beste batzuetan autonomia erkidegoa. Kontuan izan behar dugu, azkenik, ekuazio
|
honetan
ez dugula foru lurraldeen eta EKren 1 xedapen gehigarriaren arauketa sartu. Horietan, geroago adieraziko dugunez, finantza zaintza organo eskuduna lurralde historikoa izango dela.
|
|
Kasu honetan ere ezin dugu konparatu TAOLren 56 artikuluko informazioa ematea eta TOLTBren 193.5 artikuluko informazioa ematea. Bigarren kasu
|
honetan
ez da bakarrik likidazioa onesteko ebazpenaren kopia bat bidali behar, likidazio guztia baizik likidazioa osatzen duen dokumentazio guztiarekin (aurrekontuaren emaitza eta diruzaintzako gerakinaren kalkulua, horren kalkulurako behar den informazio guztiarekin batera).
|