Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 19

2001
‎Arlo honetan esaten dena, egia esan, urrun samar geratzen zaigu, azken bateangizarte osoari baitagokio. Kurrikuluan planteatzen den bezala, motibazioahizkuntza batek gizarte mailan eskuratzen duen prestigioarekin lotzen da.Dena den, motibazioak hori baino inplikazio handiagoak ditu, nire ustez, hirugarren atalean ikusiko ditugunak, hain zuzen ere.
‎Behin ukipen egoeran dauden menpeko hizkuntzen, eta, bereziki, euskararen, ikaskuntza/ ezagutza eta erabilera direlako gaiei buruz gaur egungo egoera teorikopsikosoziolinguistikoa era orokorrean azaldu ondoren, halako laburbiltze eta hausnarketa orokor modukoa eskaintzeko unea da. Alderdi orokor batzuk bakarrik azpimarratuko dira, gauzak ez errepikatzearren, lan honetan esandakoez gain bestelako zenbait ere orain erabilitako bi doktorego tesien argitalpenetan (Arratibel, 1999; Garcia, 2000) aurki daitezkeelako. Adibidez:
2002
‎Azpiatal honetan esandakoak beste ataletan bildutakoekin bat egiten dutelaikusi da. Horrekin esan nahi dugu ez dagoela kontraesanik eremu ezberdinetatikdatozkigun mezuekin eta iturri guztietatik jasotakoekin funtzionatzeko modu zabalbat adostu genukeela, inoiz ahaztu gabe, ordea, teoria eta proposamen berriak sortzen ari direla, eta sortuko direla?
‎Amaitzeko, Setien-ek lanaren bukaera aldera aipatzen duena lan honetan esan denarekin bat dator. Hain zuzen ere, etxeko zaintzan rol femeninoak duen garrantzia aipatzekoa den arren, aldaketak ere ematen hasi dira, bereziki, gizon gazteengan, aitatasunaren egikaritzan zeregin aktiboa hartuz.
2007
‎Norvegiako Merkataritza eta Industria ministro Dag Terje Andersenek aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioaren gaineko eskubide berezirik.
‎[Dag Terje Andersen Norvegiako Merkataritza eta Industria ministroAK] aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioarengaineko eskubide berezirik.
‎[Dag Terje Andersenek], [Norvegiako Merkataritza eta Industriaministro (A)], aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasokopetrolioaren gaineko eskubide berezirik.
‎Norvegiako Merkataritza eta Industria ministro Dag Terje Andersenek aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioaren gaineko eskubide berezirik.
‎[Dag Terje Andersenek], [Norvegiako Merkataritza eta Industria ministroA], aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioaren gaineko eskubide berezirik.
‎[Dag Terje Andersenek], [Norvegiako Merkataritza eta Industria ministroAK*], aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioaren gaineko eskubide berezirik.
‎[Dag Terje Andersenek], [BERAU Norvegiako Merkataritza eta Industria ministro (a)], aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioaren gaineko eskubide berezirik.
‎[Dag Terje Andersenek], [Norvegiako Merkataritza eta Industria ministro (a) BERA (U)], aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioaren gaineko eskubide berezirik.
‎[Dag Terje Andersenek], [BERAU Norvegiako Merkataritza eta Industria ministro (a)], aste honetan esan du sami herriak ez duela eskubide berezirik Barents itsasoko petrolioaren gaineAN.
‎Norvegiako Merkataritza eta Industria ministro Dag Terje Andersenek aste honetan esan du sami herriak ez duela Barents itsasoko petrolioaren gaineko eskubide berezirik.
2009
‎Atal honetan esandakoa laburtuz, eskola aurreko neskato gehienak pixkanakaagresio fisikozko erantzunak murriztuz hasten dira, eta agresio soziala euren jokaera sortan gailentzen hasten da agresio fisikoaren gainetik. Horren arrazoietarikobat adinkideen artean neskatoen haserre adierazpen irekiak ez direla ondo ikustenizan daiteke, eta horregatik hautatzen dituztela hain zuzenak ez diren kanalizaziobideak.
‎Atal honetan esandako guztia kontuan hartuta, argi dago emakumeen arazosexualak beste ikuspuntu batetik deskribatu eta sailkatu behar direla. Zereginhonetan aritzen den emakume profesional batzuen lantaldearen eskutik datorkigutaxonomia berri bat.
2010
‎Liburu honetan diogunez, eskualdeko industri politikak ez daude oinarrituta eskualdeko ekonomi garapenaren azterketa teoriko edo sistematiko koherente batean. Politika eta neurri intuitibo askoren nahasketa asistematikoa izan ohi da gehienbat.
2012
‎Hori kontuan hartzen badugu ere, une honetan esan beharra dago ezen lehiaketa desleialaren arloko akzioen erregimena publizitate jardueraren arloan aplikatzeak hauxe dakarrela: arlo horretan hainbat neurri sartzea, liratekeenak sartu edo kontuan hartu administrazio izaera duen erregimen zigortzailea aplikatuz gero.
2019
‎70). Errepikapena musika eta literaturaren arloan jorratu izan dabereziki, azken honetan esaterako Bruno Latour eta Umberto Ecoren eskutik sortutako testuak diraaipagarriak. Latourek eta Ecok beste literatura eta olerkigintza autoreek errepikapena nahita errekurtsogisa baliatu izan duteneko kasuak aztertu izan dituzte (Latour, 1973; Eco 2005).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia