2006
|
|
a) euskararen normalizazio bidean (baita eleaniztun bihurtze prozesuan ere), ezinbestekoa zaigula, oraingoz behintzat, instituzio ofizialak eta erakunde sozialak biak normalizazio bidean eragiteko, baita unibertsitate munduan ere; b) egungo egoera hau egoera nahiko extraordinarioa dela, egoera nahiko anormal batean gaudela, egoera normalean nahikoa izan lukeelako bide bakarrak. Artikuluetan jaso diren ebaluaketak ere, gehienbat UPV/EHUren egoeraren aurkezpenetan, nahiko bat datoz hitzaurre
|
honetan
esaten ditugunekin. Hala bada ere, gerora begira zer espero daitekeen ikustea, eta zer lortu nahi den ikustea ere, epe motzean eta luzean, da garrantzitsuena, baina hau beste baterako utziko dut.
|
2007
|
|
Nafarroa Garaiko datuei helduko diet berriz ere. Adinen araberako sailkapenean haurren euskara mintzatzeko joera motelduz doala ematen du, gazteen joera aldiz goranzkoa da, baina tarte
|
honetan
esaten ahal dugu %8, 5 izan baldin bada haurren artean heldu zaigun datua, %6, 9ra jaisten dela gazteen kasuan. Dena dela aipatu beharra dugu datuak nahiko eskasak direla oraindik orain eta urrun gaudela Gipuzkoako %49, 6az.
|
2009
|
|
Aurreko artikuluan iragarri egiten nuen eta oraingo
|
honetan
esan dezaket ezarri berria dela eskakizunen eta gaitasunen kudeaketarako tresna bat. Ez dugu beste tresna bat egin, baizik eta hizkuntzen atala garatu dugu enplegatu fitxan, hau da, pertsonen kudeaketarako erabiltzen den tresna nagusian.
|
|
Honela, aro honetako erronkei erantzuteko borondatez jokatzen du. Ponentzia
|
honetan
esango direnak sakontzeko aukera izango du irakurleak Soziolinguistika Klusterraren webgunean. Izan ere, sare sozialen aroan informazioaren eskuragarritasuna da giltzarrietako bat eta Klusterra horretan saiatzen da eskura dituen baliabideen bidez, webgunea, besteak beste.
|
2013
|
|
Laburpena. BAGERA Elkarteak antolatutako Jardunaldian (Donostia, 2013ko udaberrian) emandako hitzaldian oinarritzen da artikulu
|
honetan
esaten direnak. Helburua da norbanakoa erdigunean jarriz, Euskararekiko zenbait ideia adierazi ondoren, nola bultzatu bakoitzak bere diagnostikoa egitea, beti ere Euskararen alde gehiago inplikatzeko, besteak beste artekotasunaren bidea indartuz.
|
2016
|
|
Txosten
|
honetan
esaten denaz argi jabetzeko, funtsezkoa da ET hiztunen edota ET jardunaren kategoria sintetiko hori begien bistatik ez galtzea. Azken inkesta soziolinguistikoek kategoria horretara jotzen dute maiz, emaitza operatiboak azalduz normalean, eta ezinbesteko elementu dugu hortaz.
|
2019
|
|
Lehenik, emandako gomendioei jarraipena egin nahi izan diegu ahots ezberdinak batzordera ekarriz; eta, bigarrenik, esparruari dagokion zaintza egin nahi izan dugu, egon litezkeen aukera nahiz mehatxu ezberdinen berri izateko. Beraz, une
|
honetan
esan dezakegu iturri ezberdinetatik diagnosi txostena, gonbidatutako eragileak eta bestejasotako informazio aberatsa dugula esku artean hurrengo bide orriari heltzeko, zeina 2020 urtean argitaratzea aurreikusten dugun.•
|
2020
|
|
Zentzu
|
honetan
esan behar da kotxea ere ahots laguntzaile bihurtuko dela. Kotxearekiko ahots bitartezko komunikazioak ziurtasuna bermatzen du eta kotxe inteligentea da etorkizunak eskainiko digun beste errealitate bat.
|