2001
|
|
Ikerketa ekintza
|
honetan
bultzatutako esperientziak euskal komunikabideek, gure kasuan, telebistak, duten ahalmen didaktikoa aprobetxatu nahi du.Aurrerapauso garrantzitsua litzateke hori, batez ere gurea bezalako eskualdeetan, non ikasleek ez duten klasean ikasitakoa kaleko bizimoduko inongo esparrutankontrastatu eta sendotzeko aukerarik.
|
2005
|
|
Zentzu honetan, adibidez, eta euskal perspektibatik begiratuta, garrantzitsua da oso berak hizkuntz aniztasunaz egiten duen irakurketa antropologikoa eta, honekin, baita hizkuntzen ikas irakaskuntzari aitortzen dion zeregin hezitzailea. Gizarte
|
honetan
bultzatu nahi den euskararen normalizazioa eta honekin lortu nahi den elebitasun erreala, egiaz, egitasmo humanizatzaile zabalaren barruan ulertu beharreko prozesuak dira, ze, azken batean, hauek ezin dira teknikoki edota kuantitatiboki bakarrik planteatu. Gogora dezagun, adibide honekin bukatzeko, idazlan honen eranskinean Humboldtek idatzitako bi euskal testu dakarzkigula, hain zuzen, berak burutu nahi zuen euskal ikerketa monografikoaren proiektua hobekien aurkezten dutenak.
|
2009
|
|
Aitzitik, hizkuntzak eguneroko ohituretan sartu behar ditugu, modu borondatezkoan ekimen lokaletan. Modu
|
honetan
bultzatu ditzakegu gizartearen borondatea eta interesa. Gauza delikatua da.
|
2015
|
|
Tituluan jasotzen diren printzipio orokorren ondorio gisa, lege
|
honetan
bultzatzen den berdintasuna zabala da; berdintasun horrek, izan ere, eskubideak, agintea eta baliabide eta onura sozial eta ekonomikoak eskuratzeko abiapuntu diren baldintzak ez ezik, horiek guztiak gauzatu eta behar den moduan kontrolatzeko baldintzak ereditu. Halaber, emakumeen eta gizonen dibertsitatea errespetatzen du berdintasun horrek, eta haien berezitasunak integratzen ditu, gaur egun gizonen eredua orokortzeko zabaldu den joera zuzentze aldera.
|
|
" ELAk azken aldi
|
honetan
bultzatu duen berrikuntzaren adierazletzat har daitezke aldaketa hauek eta, aldi berean, belaunaldi berri baten aldeko apustua. Era berean, hutsune handi bat beteko da:
|
2018
|
|
Gainera, dekretua ez da erabiltzen establezimendu berriei hizkuntza eskakizunak ezartzeko ere, beste lege eta arauak exijitzen zaizkien moduan. Dekretu hau bere osotasunean berreskuratzea ezinbestekoa da eta horrekin batera, gauza gehiago egin daitezke euskara alor
|
honetan
bultzatzeko: administrazioek eta enpresek beren hornitzaileei eskakizunak egitea, enpresak sortzean hasierako doako hizkuntz laguntza eskaintzea, hizkuntz eskubideak bermatzen dituzten enpresei zergak murriztea...
|
|
Matrikulazioari buruzko datuekin batera, Hezkuntzako kontseilariak Departamentuak ikasturte berriari begira finkaturiko helburuak errepasatu ditu. ikasturtea izanen da “legealdi
|
honetan
bultzaturiko programa eta plan estrategiko guztiak abian izango dituen lehendabizikoa”; hala nola, Lanbide Heziketako nahiz Aniztasunari Erantzuteko plan estrategikoak, Skolae hezkidetza programa edota eskola erasoa prebenitu eta horren aurka jarduteko Laguntza programa, baita Gaitasun Pedagogiko Didaktikoa eta Eraldaketa Digitala Hobetzeko Programen pilotatze lanak ere, Berrikuntza Metodolo...
|
2022
|
|
LABek ikasturte
|
honetan
bultzatu nahi duen aberastasunaren banaketari buruzko borrokaren bigarren hanka zerga erreforma da, «integrala», Aranbururen ahotan. «Zerga politika Josu Jon Imaz bezalako euskal oligarken mesedetan egina da, eta hori aldatu egin behar da.
|