Emaitzak: 11
2005 | ||
1981az geroztik, Espainiako Estatistikako Institutu Nazionalaren eta Eustat en arteko hitzarmenari esker, EAEko errolda datuez gain, hainbat datu soziolinguistiko jaso da Araban, Bizkaian eta Gipuzkoan. Bost urtero izan ditugu euskararen ezagutzari, ama hizkuntzari eta etxeko | hizkuntza erabilerari buruzko datuak. Badirudi ordea, INEk errolda ez duela bost urtez behin berrituko, baizik eta etengabe berritzeko sistema ezarriko duela. | |
2007 | ||
Gurean, jaramon gutxi egin ohi bazaie ere, egon badaude euskara eta gaztelania ez diren beste hizkuntza batzuk ere. Hori horrela dela frogatu digute, argi eta garbi, 2006ko | hizkuntza erabilerako datuek. | |
2013 | ||
Ebaluazio Diagnostikoa 2011: ikasleen | hizkuntza erabileraren datuak. LMH4ko eta DBH2ko ikasleak (EAE). | |
• EAEko ikasleen | hizkuntza erabilerako datu orokorrak ezagututa, ezaugarri jakinak dituzten ikasleen errealitate zehatzak ikertzea merezi duela azpimarratu du ikerlari eta aditu askok. Horien artean daude, esate baterako, Jasone Cenoz ikerlaria eta bere lankideak. | |
Ebaluazio Diagnostikoa 2011: ikasleen | hizkuntza erabileraren datuak. LMH4ko eta DBH2ko ikasleak (EAE). | |
2015 | ||
ARRUE proiektua eta EbaluazioDiagnostikoa 2011: ikasleen | hizkuntza erabileraren datuak. | |
2016 | ||
Ikerketaren helburu orokorra Euskal Herriko, eta bertako herrialdeetako, | hizkuntza erabileren datuak eskuratzea da, kalean euskararen eta beste hizkuntzen presentzia zenbatekoa den kuantifikatuz (Altuna eta Basurto, 2013). Kalea bera ere espazio neutrala dela (adin, sexu, klase? | |
Euskal Herriko Neurketan, behatzen ditugun hiztunen hainbat ezaugarri ere kontuan hartzen dira | hizkuntza erabilera datuak biltzerakoan: sexua (emakumezkoa ala gizonezkoa izatea), adin taldea (haurra, gaztea, heldua ala adinekoa izatea) eta haurrak hizketan ari ote diren (bai ala ez) jasotzen dute neurtzaileek. | |
Ikerketa honen bidez lortzen ditugun kale erabileraren datuak Euskal Herriko kaleetan entzuten ditugun elkarrizketek eskaintzen digute. Dena den, emaitzak aztertzerakoan ez dira behatutako elkarrizketa horien | hizkuntza erabilera datuak aurkezten, baizik eta elkarrizketa horietan parte hartu duten solaskide kopuruarekin kalkulatutako datuak aurkezten dira. | |
2017 | ||
" hizkuntzen kale erabileraren neurketa 2006" in BAT aldizkaria, 62, 141 apodaka, e. (2013). " arrue proiektuaren ebaluazio diagnostikoa 2011 ikasleen | hizkuntza erabileraren datuak txostenari buruzko gogoeta" in | |
Ebaluazio Diagnostikoa 2011: ikasleen | hizkuntza erabileraren datuak. andoain: Soziolinguistika klusterra. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 11 (0,07) |
Lehen forma
hizkuntza | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 6 (0,04) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 3 (0,02) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza erabilera | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza erabilera datu | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |