Emaitzak: 6
2004 | ||
Ezaugarri komunak hauek dira: argaltzeko propietateen aipamena, gaur egungo legediak berariaz debekatzen duen arren; emaitza eraginkor eta azkarren bermea; erosleari zerbait serioa eta egiaztatua dela pentsarazten dioten izen zientifiko, botaniko edo siglen zerrendetara jotzea; eta ustez zientifikoa den | hizkuntza bat erabiltzea propietate terapeutiko egokiak justifikatzeko. Gainera, produktu horien iragarkietan abal zientifikoak aipatzen dira, eta honako hauek aipatzen dira: | |
2010 | ||
Eredu hori gaur egun Europako milaka eskolatan erabiltzen da. Hezkuntza ikuspegi hori beste | hizkuntza bat erabiltzean oinarritzen da, beste curriculum irakasgai batzuk irakasteko, ikaslearen hizkuntzan gehiago murgiltzeko. | |
Imagen: woodley wonderworks Europa osoko ikastetxeetan ohikoa da hizkuntzaz kanpoko beste irakasgai batzuk irakasteko beste | hizkuntza bat erabiltzea. Eredu horri atzerriko eduki eta hizkuntzen ikaskuntza integratua (AICLE) deitzen zaio, eta Europar Batasunak herritar guztiak gutxienez bi hizkuntzatan, ama hizkuntzaz gain, komunikatzeko duen helburuari erantzuten dio. | |
2011 | ||
pertsona multzo handi baten jarraitzailea da, baina ez dio atzetik jarraitzen ia inor ez. Baita atzerriko | hizkuntza bat erabiltzeagatik eta «tweet» gutxi ditu kontuan. Hau jasotzen badugu informazioa posta elektronikoa; gomendagarria da erabiltzailea blokeatu eta konfiguratu zerbitzuari jakinaraztea “spammer” izan daitekeela uste dela. | |
Lekua ezagutzeko txangoak ere egiten dira, eskualdeko bizilagunen bizimodua ikasten da eta lagunekin gozatzeko astia dago. Lan soziala egiteaz gain, beste herrialde batzuetako gazteak ezagutzeko ere balio dute auzolandegiek; askotan, adiskide izaten dira, eta, atzerrian egiten badira, beste | hizkuntza bat erabiltzeko aukera ematen dute. Izena emateko kostua ez da oso handia (batzuetan doakoa da), eta hor sartzen dira gazteen egonaldia eta mantenua, egiten dituzten aisialdiko jarduerak eta istripu asegurua. | |
2012 | ||
Lan hau errazagoa da haurra familia eleaniztun batean hazten denean, non guraso batek edo biek beren komunitatean ohikoak diren hizkuntzak hitz egiten baitituzte. Gehienetan, familia horiei nahikoa zaie etxean OPOL metodoa erabiltzea (one parent, one language; un padre/ madre, una lengua), edo ingurune bakoitzean | hizkuntza bat erabiltzea, bi gurasoek beste hizkuntza bat menderatzen dutenean. Hartara, haurrak hizkuntza batean jartzen dira familian eta beste batean eskolan edo gizartean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hizkuntza | 6 (0,04) |
Lehen forma
hizkuntza | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
hizkuntza bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
hizkuntza bat erabili | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |