Emaitzak: 7
2009 | ||
Hala ere, lanbroaren eta Davosko oparotasunaren artean, bi gauza argi dituzte: alde batetik, krisi honek ez duela aurrekoen antzik eta luzea izango dela; bestetik, gobernuen esku | hartzea behar beharrezkoa dela. | |
Gazteek erakundeetan duten edo nahi luketen parte hartzearen inguruan sorturiko kontraesana nabarmendu dute aurkezpenean. Erakundeek parte | hartzea behar adina bultzatzen al duten galdetuta, ezetz diote %62, 7k. Baiezkoan dira %20, 9 Galderari bira eman eta gehiago parte hartzea gustatuko ote litzaiekeen galdetuta, ezezkoan dira %56 Gehiago parte hartzea gustatuko litzaieke %27, 1i eta nahikoa parte hartzen duela diote %8, 1ek. | |
2010 | ||
Demokraziak herritarren parte | hartzea behar du. Demokraziak herriaren gobernua esan nahi du, eta parte hartzen du bozkatuz. | |
Gernikako adierazpenaren oinarriekin bat egiten duten eragile ororen sinadura eta parte | hartzea behar beharrezkoa dela adierazi zuten Gasteizko aurkezpenean, eta, hargatik, Arabako txoko guztietan Bake bidean aterabide demokratikoen akordioa aurkeztu eta zabaltzeko konpromisoa hartu zuten. Zinez uste dugu jendarteak akordioa bere egiten badu ez dela hutsean geratuko, eta edonolako milaka eta milaka eragilek sinatu eta berau bultzatzeko konpromisoa hartzen badute akordioak egin beharreko bidea irekitzen joango dela. | |
Irakaskuntza alorrik jorratuena izango den arren, behatokia dibulgaziorako ere erabiltzea pentsatu dute. Zientifikoaren lanbidea gero eta gehiago aintzat | hartzea behar dugu, aipatu zuen EHUko errektoreak. Jadanik behatokia bisitatzeko eskaerak jaso dituztela adierazi zuen Aula Espazio Gelako zuzendariak. | |
2014 | ||
Aldaketaren oinarri horiek proposatzeko erabiliko dute biharko eztabaida. Besteak beste, parte | hartzea behar da, koalizioaren ustez, aldaketarako. «Denon artean eraiki behar dugu aldaketa, eta denon artean erabaki behar ditugu oinarriak», azaldu du Ruizek. | |
2022 | ||
Ikerketa taldeak uste du irakasleen eta familien esku | hartzea behar dela IKTek sortzen dituzten arazoei aurre egiteko. Irakasleek liskarretan oinarritutako «hezkuntza dinamikak proposatzen» saiatu behar dute, eta familiek, berriz, «inplikatuago» egon behar dute seme alaben online hezkuntzan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hartu | 7 (0,05) |
Lehen forma
hartzea | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Berria | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hartu behar | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hartu behar beharrezko | 2 (0,01) |
hartu behar ukan | 2 (0,01) |
hartu behar adin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |